P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny. 56725 144

Ankieta

Czy wg. Ciebie w grze powinna pojawić się dodatkowa opcja nauki i rozwoju nowych, zbalansowanych umiejętności ( Perk'ów ) ?

Zdecydowanie tak ! Perki to super sprawa - świetnie urozmaicają system rozwoju bohatera !
7 (38.9%)
Raczej tak - może z tego wyjść coś fajnego
6 (33.3%)
Nie jestem pewien - ani tak, ani nie
2 (11.1%)
Raczej nie - wole robić to "klasycznie"
0 (0%)
Zdecydowanie nie ! Toż to rozbój w biały dzień !
3 (16.7%)

Głosów w sumie: 17

Głosowanie skończone: 2015-04-22, 19:44

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 10.01.2015 roku

Wyświetleń 56725

Odpowiedzi 144

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

Zagłoba
FatDragon Game Dev.

P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny.
#140 2015-05-11, 11:56(Ostatnia zmiana: 2015-05-11, 12:49)
Zbrush'a np. ma Peter jako że na codzień pracuje w dużym studiu. 
Do tekstur używam Gimp'a , który jest darmowy.

A poza tym:

Speedtree for UE4 - kupiona licencja pro
CrazyBump - kupiona licencja pro

Klucze mogę udostępnić do wglądu ;-)


Post połączony: 2015-05-11, 12:15

Chociażby:

http://ifotos.pl/zobacz/Beztytulu_wwwnrea.jpg




Post połączony: 2015-05-11, 12:49

 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Speedtree for UE4 - kupiona licencja pro
Chociażby:

http://ifotos.pl/zobacz/Beztytulu_wwwnrea.jpg
To nie znaczy od razu że nie masz kupionej licencji, ale na screenie widać tylko że kupiłeś i anulowałeś subskrypcję. Używanie narzędzia po wygaśnięciu subskrypcji jest tak samo nielegalne jak nie wykupowanie jej w ogóle. Co innego kiedy naprawdę kupuje się stałą licencję zamiast jedynie subskrypcji - ale to wielokrotnie większy wydatek.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Dlaczego uwazasz ze uzywam speedtree po wygasnieciu licencji? Nie uzywam. Poza tym nawet sie nie da. Program przy kazdym uruchomieniu laczy sie z kontem uzytkownika i sprawdza czy licencja jest wazna. Inaczej wcale sie nie uruchomi.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pominąłeś istotną kwestię jaką jest program do 3D. A z tego co kojarzę nie używacie Blendera.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry