P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny. 76971 144

Ankieta

Czy wg. Ciebie w grze powinna pojawić się dodatkowa opcja nauki i rozwoju nowych, zbalansowanych umiejętności ( Perk'ów ) ?

Zdecydowanie tak ! Perki to super sprawa - świetnie urozmaicają system rozwoju bohatera !
7 (38.9%)
Raczej tak - może z tego wyjść coś fajnego
6 (33.3%)
Nie jestem pewien - ani tak, ani nie
2 (11.1%)
Raczej nie - wole robić to "klasycznie"
0 (0%)
Zdecydowanie nie ! Toż to rozbój w biały dzień !
3 (16.7%)

Głosów w sumie: 17

Głosowanie skończone: 2015-04-22, 19:44

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 10.01.2015 roku

Wyświetleń 76971

Odpowiedzi 144

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

Zagłoba
FatDragon Game Dev.

P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny.
#20 2015-01-11, 20:49(Ostatnia zmiana: 2015-01-11, 21:00)
Panowie - mówiąc szczerze mnie też denerwował styl kolorystyczny ( oświetlenie ) i to niesamowicie. Wielokrotnie próbowałem to wyregulować, ale nie wiedziałem jak ( aż do dzisiaj ). Ustawiłem wstępnie parametry efektów post process uzyskując na razie taki rezultat. Może nie jest to jeszcze ideał, ale i tak o wiele lepiej niż było, nie wygląda to aż tak sztucznie. Może lada dzień wykonam kolejny render oświetlenia ( który zajmuje do-syć-moc-nej maszynie całą noc ) i wtedy wygląd całości jeszcze się poprawi.




Post połączony: 2015-01-11, 20:51


Oczywiście znajdą się i tacy, którzy dopierdolą się do tego i owego, pomimo tego że jest to
"PRE ALPHA"

Post połączony: 2015-01-11, 20:57
Notatka: rozmazane i niewłaściwie rozmieszczone tekstury na dechach to jakiś błąd, z którym na razie nie mogę sobie poradzić, może po prostu wymodeluje je od nowa i powinno byc ok.

Kolejna sprawa - na chwilę obecną większość materiałów ma przypisaną wyłącznie diff'uskę, ale gdy zaprogramuje materiały do końca, wygląd grafiki ulegnie diametralnej poprawie.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Klimatowo jest w miarę dobrze, nie ma takiego jasnego oświetlenia, jak np w risen 1 oraz gothicu 3
Mi się tam podoba  :ok:

Primo Risen ma o wiele gorszy system walki non target.
Jeśli chodzi o system walki w risen 1, a M&B to fajnie zrobili w risen 1, że z każdym poziomiem odblokowywują się nowe ruchy.

Szkoda, że autorzy nie poszli drogą żeby zrobić z tego RPG w klimatach średniowiecznych, tylko skupili się na walkach  ;(
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

Zagłoba
FatDragon Game Dev.

P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny.
#22 2015-01-11, 21:26(Ostatnia zmiana: 2015-01-11, 22:58)
Oświetlenie będzie w stylu "gthjedynki"
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Na pewno idzie zrobić aby kolor trawy był taki jak podłoża, zrób tak :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

Zagłoba
FatDragon Game Dev.

P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny.
#24 2015-01-12, 20:59(Ostatnia zmiana: 2015-01-12, 21:07)
Leinann - nie ma problemu, zaraz to uczynię.

A tak to wygląda, gdy przesadzi się z tesselacją - hahaah !!! :D



Post połączony: 2015-01-12, 21:05
Tutaj kopalnia po lekkim "podrasie" graficznym ( nowe ustawienia dla shaderów )



Post połączony: 2015-01-12, 21:07
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
to zapewne świątynia śniącego nie już nic. Stara kopalnia na ostatnim ssie? XD oO :ok:
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Jak to się mówi "do trzech razy sztuka", za drugim razem zgadłeś :)

Post połączony: 2015-01-12, 21:13
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Niemożliwym jest znalezienie zespołu weteranów za dobre słowo.
Ale mnie się całkiem regularnie pytają na PMkach czy bym im nie pomógł z modem to gothica  :ayfkm:
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Leinnan - teraz lepiej ?

 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Udało ci się skopiować wszystkie elementy mechaniki z gothica?
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Mac Dun - z choinki się urwałeś ? Siedzę nad tym od dwóch miesięcy po kilka godzin dziennie, realizując różne aspekty projektu. Żeby przenieść wszystkie elementy mechaniki gothica, musiałbym poświęcić na to 2-3 miesiące programowania po kilka godzin dziennie i to codziennie. Tyle mi to prawdopodobnie zajmie, więc odezwij się za 3-4 mieszki z tym pytaniem. 
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Leinnan - ciesze się, że się podoba  :) .

Zrobiłem dziś też prostą kamerę pierwszoosobową ( jeszcze nad nią popracuje ), na razie krótki demo test: :)

https://www.youtube.com/watch?v=cqyUZFlkuSY
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

mathsicist

mathsicist

Użytkownicy
posty209
Propsy269
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tyle mi to prawdopodobnie zajmie, więc odezwij się za 3-4 mieszki z tym pytaniem.
Bardzo optymistycznie.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Chodziło mi o to, że gdybym przez ten czas poświęcił się tylko wyłącznie programowaniu mechaniki, to wtedy osiągnięcie powyższego w ciągu około 4 miesięcy jest możliwe, tym bardziej że jest duża szansa na to, że niedługo uda mi się wciągnąć do projektu drugiego visual-programiste.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Powiedz mi Zagłoba, jak będzie z fabułą? Wciąż ma to być totalna konwersja z Gothica, czy po przenosinach na nowy silnik (i decyzji o komercjalizacji) zmieniliście także pogląd w tej kwestii? Czy fabularnie i klimatycznie ma to być wciąż powiązane z Gothiciem? W sensie: magowie tego i tamtego, wojny z orkami, jakieś kolonie karne, kopalnie, Żadne Głupia Iskra, co się pojawiła i zgasła?

Leinann - nie grałem jeszcze w M&B i żałuje, bo gra ponoć dobra. Ale w jakim sensie hmmm?, że w M&B jest jeszcze gorszy system walki, czy  lepszy ?
W M&B jest bardzo dobry system, jeśli chodzi o jego zasadę działania i fizykę. Gorzej jeśli chodzi o animacje, które są po prostu sztywne. Dlatego wiele osób ocenia system walki z M&B jako słaby, bo po prostu zraża się animacjami. A wystarczy zmienić animacje i już jest to zupełnie inna bajka. Niektóre mody to poprawiają i wtedy już jest super. Jakość animacji jest bardzo ważna, w szczególności ich dynamika.
Znaczy gra jest bardzo dobra, ale cieżko mi M&B nazwać RPG  :|
M&B to jak najbardziej RPG! RPG to znaczy "gra w odgrywanie postaci" i wydaje mi się, że budując własną drużynę i poznając historie poszczególnych jej członków jak najbardziej da się to zrobić. W innych grach po prostu podąża się za narzuconą fabułą, w M&B można sobie samemu ją stworzyć. Za każdym razem w M&B dopisuję sobie jakąś historię, szczególnie że zazwyczaj zaczynając nową grę wybieram inną nację. Czuję przywiązanie do króla, pewnych lordów zaczynam lubić, a inni mnie wkurzają, wybierając się w konkretne miejsca na mapie czuję się, jakbym faktycznie tam był (inaczej na stepie, inaczej na śniegu). Nieraz mi się zdarzało w czasie gry dyktować moim oddziałom, co mają robić ("stać w szeregu, głupie chuje!") albo mówić członkom mojej drużyny, co o nich myślę ("nie będziesz mi mówił co mam robić, jebany czarnuchu"), więc odgrywanie postaci jest na najwyższym poziomie :ok:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso

Zagłoba
FatDragon Game Dev.

P01R - Unreal Engine 4 powered cRPG - wątek oficjalny.
#36 2015-01-13, 13:32(Ostatnia zmiana: 2015-01-13, 14:26)
 Żadna Głupia Spółgłoska  - odpowiadając na twoje pytanie:
"Powiedz mi Zagłoba, jak będzie z fabułą? Wciąż ma to być totalna konwersja z Gothica, czy po przenosinach na nowy silnik (i decyzji o
komercjalizacji) zmieniliście także pogląd w tej kwestii? Czy fabularnie
 i klimatycznie ma to być wciąż powiązane z Gothiciem? W sensie: magowie
 tego i tamtego, wojny z orkami, jakieś kolonie karne, kopalnie, Żadne
Głupia Iskra, co się pojawiła i zgasła?"

Cały czas dopracowujemy fabułę dodając do niej różne ciekawostki i zwroty fabularne. Chcemy aby ta gra nie była kolejnym rozbudowanym "eksploratorem krzaków" jak to było w przypadku Skyrima - gdzie eksploracja wielkiego, choć nieco nużącego świata grała pierwsze skrzypce, a fabuła została zepchnięta na dalszy tor ( sprawę ratowało wiele ciekawych misji pobocznych ). Chcemy stworzyć jedną z niewielu gier RPG, gdzie to fabuła będzie siłą napędową dla rozgrywki, a masa misji pobocznych i ciekawa mapa ( choć dużo mniejszych rozmiarów niż ta ze Skyrima ) będą fajnym jej uzupelnieniem. To nie znaczy że zrezygnujemy z eksploracji - mapa będzie w pełni otwarta już od samego początku gry, nie będzie żadnych niewidocznych ścian, nieosiągalnych półek skalnych, czy innych obiektów, które miałyby zabić ciekawość gracza. Wszędzie będzie można wbiec, wdrapać się czy dopłynąć. Wzorujemy się na rozwiązaniach niemieckiej serii, gdzie eksploracja była bardzo istotnym czynnikiem.

Koncentrujemy sie na tematyce wojny, zdestabilizowanego państwa, także na wyniszczającym konflikcie ludzi z orkami, to pozwala nam na dużą elastyczność w budowaniu fabuły. Więcej niestety na razie nie mogę zdradzić. 
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Pytałem, czy gra ma nawiązywać do Gothica pod względem fabularnym i klimatycznym, a Ty się rozpisałeś o tym, czy da się wleźć na półki skalne. Sądząc po tym, że napisałeś o konflikcie ludzi z orkami, to rozumiem że ma to być wciąż uniwersum Gothica? Czy wszystko ma się odbywać w świecie znanym z Gothica (Myrtana itd.) czy ma to być autorski świat?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Autorski, to nie będzie Myrtana, ale inna kraina, mimo to orkowie się pojawią. W końcu Władca Pierścieni też skupiał się fabularnie na wojnie orków i ludzi, a nie należał do Uniwersum gothica  :) .
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
A możesz napisać coś więcej? Jak będzie wyglądała magia, architektura, ubiory ludzi? Jakieś konkretne lokacje, krainy geograficzne, klimat, pory roku?
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry