Są i są tak samo definiowane, jednak nie oto biega balans tworzy się inaczej podam ci przykład jak to wygląda w returningu na wersji 1.3
Przy high endowym sprzeciez postac posida luk z 400 dmg i posiada 450 zrecznosci gdyz rozwój został tak zmieniony ze wymusza na graczu posiadanie takowej zręczności, suma dmg w krit która dla luków wynosi 100% zawsze to 850 dmg, ork elita ma 800 hp i 300 def przed pociskami pada na 2 strzały w r7 jednak to nie jest przeciwnik zdefiniowany na r7 a r4 jednak w returnie już w r3 będziemy musieli ich bić.
Jako ze w r3 taki łucznik bedzie miał okolo 300 zrecznosci i łuk z 200 dmg to mamy 500 dmg vs 300 defa daje 200 hp czyli ork elita dla postaci z r3 jest na 4 strzały czyli już otoczenie zaskakuje lucznika, bo jednego może zabijasz zanim dobiegnie ale wątpliwe to, a grupka to serio nie na r3.
Patrze ile cyników wpłyneło na to aby powstał balans otoczenia, jak masz jego to pozostały stworzył się sam.