MT 3.0 134519 467

Ankieta

Dać buffa mieczykowi uriziela (pożeracz dusz) czy zamienić go na inny - lepszy ale nie runiczny

Tak daj buffa
51 (64.6%)
Nie, nic nie rób
17 (21.5%)
Zamień ten miecz na inny
11 (13.9%)

Głosów w sumie: 79

O temacie

Autor Lukizzz

Zaczęty 20.06.2014 roku

Wyświetleń 134519

Odpowiedzi 467

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mile widziana znajomość 3Ds maxa.
Kurwa szkoda, radzę sobie całkiem spoko z skryptami, w sumie w trzech wymiarach też coś tam potrafię, ale szkoda bo w Blenderze.




Spoiler
Nie no, ogólnie nie mam zamiaru pchać się w pomaganie przy następnym modzie, szczególnie do G1, ale nakaz softu to trochę fail.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Sawik nie kumam Cię, jak nie miałeś zamiaru (a dobrze o tym wiemy) pomagać to po co piszesz to mówisz? Chcesz pokazać gościowi, że jesteś nie wiadomo jaki dobry i niech wie co stracił? :D

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy nie chciał czy chciał to już Jego sprawa gówno mnie to obchodzi jak ktoś chce to mi napisze na pw a nie robi tu bezsensowny spam...
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Po prostu zaznaczyłem że łatwiej mu będzie kogoś znaleźć jeśli nie będzie szukał stricte 3DSMax. 

Wystarczyłoby żeby zmienił to na "Mile widziana zdolność modelowania 3D" i już miałby łatwiej.
Do Gothiczka ludzie używają blenderów, wingsów, gmaxów, a nie 3DSmaxów które są w huj płatne, a nie każdy chce piracić. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam pytanie do wszystkich odnośnie balansu - na ile strzałów powinien w końcowej fazie gry padać ork elita z najlepszej kuszy/łuku. Te pytanie tyczy się także nieumarlych strażników swiatynnych.

A teraz odnośnie informacji o modyfikacji - balans jest zrobiony w 75%. Wydam prawdopodobnie wersje pre-alpha, który będzie poprawiać jedynie bugi i balans, a na resztę moda czyli na jakieś pozostałe 90% będzie trzeba poczekać. Kto będzie chcieć niech poczeka kto nie to będzie grać w czystego mtka bez bugów i balansem.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Nie da się tego tak zdefiniować, to na ile jest uzależnione od postaci i ukierunkowanego rozwoju, to od tego zaczyna się zmiana w balansie i do tej opcji jako wyjściowej dostosowujesz przeciwników.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
W MT można, ponieważ w G1 nie ma tych przeliczników na luk i lidze co w G2. Przykładowo w G1 jest obrażenia łuku/kuszy - armor= DMG, ponieważ nie ma takich przeliczników jak na meele dmg czyli sila + dmg broni - armor = dmg.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Są i są tak samo definiowane, jednak nie oto biega balans tworzy się inaczej podam ci przykład jak to wygląda w returningu na wersji 1.3

Przy high endowym sprzeciez postac posida luk z 400 dmg i posiada 450 zrecznosci gdyz rozwój został tak zmieniony ze wymusza na graczu posiadanie takowej zręczności, suma dmg w krit która dla luków wynosi 100% zawsze to 850 dmg, ork elita ma 800 hp i 300 def przed pociskami pada na 2 strzały w r7 jednak to nie jest przeciwnik zdefiniowany na r7 a r4 jednak w returnie już w r3 będziemy musieli ich bić.

Jako ze w r3 taki łucznik bedzie miał okolo 300 zrecznosci i łuk z 200 dmg to mamy 500 dmg vs 300 defa daje 200 hp  czyli ork elita dla postaci z r3 jest na 4 strzały czyli już otoczenie zaskakuje lucznika, bo jednego może zabijasz zanim dobiegnie ale wątpliwe to, a grupka to serio nie na r3.

Patrze ile cyników wpłyneło na to aby powstał balans otoczenia, jak masz jego to pozostały stworzył się sam.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Hmm dzięki za uświadomienie mi tego. Skoro tak to znaczy że nie będę musiał zmieniać tak drastycznie zmieniać staty potworkom. Zauważ że najlepsza niemagiczna broń dystansowa w grze ma chyba 160dmg, a ork elita ma 200 odporności na strzały, więc nie wiem jak to niby miało działać. Nie wiem czy tak zrobić ale chyba najlepszym wyjściem będzie przywrócić system nauki broniami dystansowy ten z G1,a ten z MT zostawić tylko dla broni do walki w zwarciu.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch

Tizgar

MT 3.0
#129 2014-06-28, 19:25(Ostatnia zmiana: 2014-06-28, 19:34)
W skrócie musisz zdefiniować jak dobrze może być rozwinięta postać i czy jest to rozwój ukierunkowany to można łatwo kontrować, tak zrobiłem w returnie, teraz masz obraz ile dmg potrafię w danym rodziale zrobić wiec definiujesz przeciwników pod rozdział, bo wiesz jak efektywna w danym rozdziale jest postać, aby uniknąć opcji ze gra robi sie w r3 nudna bo już wszystko kładziemy, definiujesz tak potwory aby do końca r5 zawsze coś było minimalnie lepsze niż my lub równe nam.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
proszę się wypowiadać w ankiecie.
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Nie mogę zagłosować...
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Tak jak i każdy kto głosował poprzednio.
Ogólnie obóz wolnych myśliwych jest zawsze na propsie, zabójcy mogą być zwłaszcza jak im dać zbroje z Nightmara tylko ze zmienionym kolorem z białego na czarny :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ja tam wszystko mam dobrze  :ok:
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Lukizzz

MT 3.0
#134 2014-06-28, 19:54(Ostatnia zmiana: 2014-06-28, 20:12)
Wolni myśliwi będą to ludzie normalni (nie skazańcy), którzy żyją w GD gdyż jest to świetne miejsce do polowań. A złodzeje - zabójcy obóz dodający parę osób mający kilka questów głównie z tematyką kradzieży w G1.
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Jak ktoś wolny może siedzieć dobrowolnie w więzieniu tyle że nieco większym.
Chciałbyś?
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
Wolni myśliwi xD
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Ja zagłosowałem na tak. Chociaż zamiast wolnych myśliwych powinni być po prostu myśliwi :)
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
jako wolni ja zrozumiałem nie przynależni do obozu :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
"Wolni myśliwi będą to ludzie normalni (nie skazańcy), którzy żyją w GD gdyż jest to świetne miejsce do polowań" 

Haha, wbili do kolonii dla paru ścierwojadów i kretoszczurów :D
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry