MT 3.0 134017 467

Ankieta

Dać buffa mieczykowi uriziela (pożeracz dusz) czy zamienić go na inny - lepszy ale nie runiczny

Tak daj buffa
51 (64.6%)
Nie, nic nie rób
17 (21.5%)
Zamień ten miecz na inny
11 (13.9%)

Głosów w sumie: 79

O temacie

Autor Lukizzz

Zaczęty 20.06.2014 roku

Wyświetleń 134017

Odpowiedzi 467

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
A czy ja mówię, że jest zły ? Jest fajny tylko bezsensowny i  w sadze gothic nie ma racji bytu.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

MT 3.0
#301 2014-07-04, 13:06(Ostatnia zmiana: 2014-07-04, 13:16)
Wlasciwie to kazdy, KAZDY mod niestworzony przez twórców gry jest niesensowny, nie ma prawa bytu i jest unlore :lol2:

Nie prawda, bo można się trzymać lore w modach, choćby np Velaya, albo Piratenleben

EDIT: Z jaką kurwa strzelbą  :facepalm:

EDIT2: Przecież ta ,,strzelba'' to pewnie easter egg
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Nie prawda, bo można się trzymać lore w modach, choćby np Velaya, albo Piratenleben
Velaya? To ten mod gdzie główna bohaterka biega ze strzelbą? No to jest lore w chuj.
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie strzelbą tylko chyba Cavalorn mówi że to jest K.A.R.A.B.I.N przykro mi rozwinięcia nie pamiętam :D ale mogę się mylić oczywiście.
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Przecież karabin itp wymyślono dopiero tysiące lat po g3, za czasów powstania tytanów dopiero.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Przecież karabin itp wymyślono dopiero tysiące lat po g3, za czasów powstania tytanów dopiero.
:facepalm:

W gothic 2 sa armaty, od armat do prowizorycznej broni strzelajacej nie bylo daleko.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Kup se risena 2, dopiero tam wymyślono broń palną ręczną. Kolejny idiota, o nie rozumie sensu istnienia sagi gothic i nawet jego przesłania skierowanego do życia.

 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kolejny idiota, o nie rozumie sensu istnienia sagi gothic i nawet jego przesłania skierowanego do życia.
O kurwa :lol2:

Ventrue

Ventrue

DreamVader
Herr Mannelig
posty1127
Propsy597
ProfesjaNierób
  • DreamVader
  • Herr Mannelig
Zostawcie tego smoka u Xardasa, przecie nie będzie skąd wziąć łusek.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

MT 3.0
#309 2014-07-04, 15:21(Ostatnia zmiana: 2014-07-04, 17:07)
Kup se risena 2, dopiero tam wymyślono broń palną ręczną. Kolejny idiota, o nie rozumie sensu istnienia sagi gothic i nawet jego przesłania skierowanego do życia.

Risen 3 dzieje sie przed Risen 2, a w R3 sa strzelby ;)
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa

przemek273

MT 3.0
#310 2014-07-04, 15:29(Ostatnia zmiana: 2014-07-04, 15:49)
Mac Dun tak lubisz być obiektem śmiechu ? Proszę bardzo nie zabiorę ci tego.

Risen 3 jest po risen 2. Dlaczego ty zawsze tym gównem sypiesz i roznosisz zarazki.

 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tylko taki fail z waszej strony... 
Gothic to nie Risen. Sa podobienistwa w uniwersum, ale nie jest to jedno i to samo. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
A właśnie, że jest. Myślisz, że przypadek ? Koniec g3 wygnanie bogów, początek risen 1 wygnanie bogów. I chronologicznie, nie robią g5 piranie bo risen to kontynuacja gothica. Ostatnią częścią gothica pirani jest g3 i od jest początkiem risena 1.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Oficjalnie nie jest, takze taka argumentacja jest z dupy wzieta. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytuj
A właśnie, że jest. Myślisz, że przypadek ? Koniec g3 wygnanie bogów, początek risen 1 wygnanie bogów. I chronologicznie, nie robią g5 piranie
 bo risen to kontynuacja gothica. Ostatnią częścią gothica pirani jest
g3 i od jest początkiem risena 1.
Ty chyba masz coś z głową. Gothic a Risen to zupełnie inna seria co prawda są podobieństwa nawet są identyczne niektóre rzeczy ale bez przesady nie można tego nazwać kontynuacją...(myślę że PB robiąc Risena po prostu chciała wykorzystać sprawdzone elementy Gothica dlatego jest  takie podobieństwo ale to nie jest kontynuacja).
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Po prostu PB zrobiła w konia Joowod. To jest kontynuacja, robiona by na taką nie wyglądała. Sprytny ruch z tym magiem i bogami. Bo inaczej risen jest oparty na dupie i opierał by się na tym, że kiedyś coś tam.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

MT 3.0
#316 2014-07-04, 16:35(Ostatnia zmiana: 2014-07-04, 17:14)
A czego innego oczekiwaliscie od niego? Jak nawet moich argumentow nie umie obalic. Skonczcie z nim dyskutowac i tyle.

EDIT: Lukizz a moze po prostu zamiast smoka ozywienca, dasz Smoka? Mialoby to sens bo smok zabity odrodzilby sie w g2 jako SO  :ok:
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Mac Dun ty ich nie masz. Zauważyłeś, że żaden z nich nawet nie zareagował na twój post. Nikogo zwyczajnie nie obchodzisz.
 

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No panowie taki spam to gdzie indziej. Mac Dun zamienić smoka na smoka genialne :facepalm: Jakby się odrodziły jak na początku g2 jest powiedziane że one przybyły z daleko, więc jakby się odrodziły?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

MT 3.0
#319 2014-07-04, 18:30(Ostatnia zmiana: 2014-07-04, 19:06)
Np beliar by ozywil smoka jako ozywieniec. No sory, ale i tak juz jest smok na w. uriziela, a dla mnie juz bardziej logiczne byloby dac smoka niz s. ozywienca :F Chociaz i tak nadal jestem za jakims demonem
Xardas wyraznie mowi po zabiciu SN ze kiedys przyjdzie sie ziemscic, poziomki chcialby zeby bylo wiecej nawiazan do g2, szkoda ze nie przemysleli tego.
Skoro jest prawie pewne ze Sniacy to Ozywieniec
Oczywiscie zrobisz sam jak bedziesz chcial

EDIT:

A nie jest dla Was dziwny ten 2 nieumarlych smok?? To trochę jest nielogiczne bo podobno smok z irdorath to sniacy a nie jakieś tam co z zatopionej wieży xardasa.
Sam napisales ... xd

 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry