Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 552817 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 552817

Odpowiedzi 1517

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ciąg dalszy:  :D

Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Ciężko zobaczyć rękojeść dla sierpa.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ciężko zobaczyć rękojeść dla sierpa.

Spoiler
:)
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
lepiej

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Uuuu, ten miecz zajebiście wygląda  :D Nie mogę się doczekać aż będę grał z ciężkim ostrzem na smoki  :joy:
 

Nardo

Nardo

Użytkownicy
posty17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałbym zobaczyć Szpon Beliara  :lol:. Może na następny ogień niech pójdą bronie, spróbuj wymodelować trochę mieczy, toporów i tak dalej. Możesz nic nie pisać przez nawet 2 tygodnie ale pokaż że było warto czekać :fuckyeah:.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam  :)

Kolejne nowości i dobra wiadomość! :

Jeśli dzisiaj w tym poście będzie minimum 10 propsów to dzisiaj wydam wczesną wersję patcha, jeśli nie to dopiero jutro będzie dostępny. Chcę sprawdzić czy ktoś jest zainteresowany modyfikacją. :) Przypominam, że patch będzie kompatybilny ze wszystkim (nawet z innymi graficznymi modami). Oczywiście wszystko co do tej pory pokazałem będzie w wczesnej wersji (tekstury podłoża opcjonalne).

A tutaj nowości:
Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod
Gothic 2 Reworked Mod

Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod
Gothic 2 Reworked Mod



Chciałbym zobaczyć Szpon Beliara  :lol:. Może na następny ogień niech pójdą bronie, spróbuj wymodelować trochę mieczy, toporów i tak dalej. Możesz nic nie pisać przez nawet 2 tygodnie ale pokaż że było warto czekać :fuckyeah:.
Obecnie właśnie pracuję nad broniami, Szpon Beliara będzie dopiero później. :)


Pozdrawiam :)

PS:
Przy 15 propsach będzie bonusik. ;)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie propsować. 
Jebany kurwa tylko propsów by chciał. Będą efekty, będą propsy, nie to spierdalaj. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Nie propsować.
Jebany kurwa tylko propsów by chciał. Będą efekty, będą propsy, nie to spierdalaj.
No to pierdol się. Chyba ślepy jesteś jak nie widzisz efektów, codziennie coś pokazuję nowego.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
I codziennie masz propsy. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

GizmoR

GizmoR

Użytkownicy
posty35
Propsy108
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
To teraz wszystkie bronie będą zardzewiałe  o_0

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
To teraz wszystkie bronie będą zardzewiałe  o_0
Nie. Na niektórych tak się wydaje że są.

I codziennie masz propsy.
A chuj mnie one obchodzą. Teraz jedynie chcę wiedzieć czy opłaca się wydać patcha bo po co teraz mam się męczyć z robieniem paczki jak nikt np. nie był by zainteresowany?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Wiesz, zawsze oprócz tych propsów skoro cię jebią, możesz zrobić ankietę...

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Wiesz, zawsze oprócz tych propsów skoro cię jebią, możesz zrobić ankietę...
O właśnie, dzięki za propozycję. :)

EDIT:
Ankieta otwarta.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ten miecz niezbyt mi pasuje jako Smocza zguba. Zbyt zardzewiały/zakrwawiony. Może wykorzystaj jego model jako nowy miecz? Robiłeś przecież nowy świat. Zrób tam jakąś świątynię i umieść go w niej. Oczywiście dostęp nie może być łatwy ^^

Ale młot kowalski ładny :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ten miecz niezbyt mi pasuje jako Smocza zguba. Zbyt zardzewiały/zakrwawiony. Może wykorzystaj jego model jako nowy miecz? Robiłeś przecież nowy świat. Zrób tam jakąś świątynię i umieść go w niej. Oczywiście dostęp nie może być łatwy ^^

Ale młot kowalski ładny :ok:
Zardzewiały nie jest, raczej zakrwawiony. Może poprawię teksturę na zwykłą szarą stal to będzie lepiej. :)
Nowego świata na razie nie będzie, na razie robię patcha graficznego. Może kiedyś coś nowego będzie.
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Zardzewiały nie jest, raczej zakrwawiony. Może poprawię teksturę na zwykłą szarą stal to będzie lepiej.
Zdecydowanie tak. 
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
O właśnie, dzięki za propozycję. :)

EDIT:
Ankieta otwarta.
Proponuję dodać jeszcze opcję "Dla mnie to jeden ****"
      Klikałbym  :ok:
 

gothic1210
  • Gość
Naprawdę jest sens robić ankietę o jeden dzień? Głupota. 
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Naprawdę jest sens robić ankietę o jeden dzień? Głupota.
O to mi właśnie chodzi, nie ma najmniejszego sensu :P
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry