Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 499036 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 499036

Odpowiedzi 1517

Fabio

Fabio

The Modders
posty3475
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To nie ma nic do rzeczy. Khorinis takie jakie jest było w zamyśle twórców. Nie miało to być szare, ponure i mroczne miejsce. Taka miała być Kolonia karna natomiast to jest co innego. Tobie podoba się dlatego, że na każdym kroku wspominasz o jakże wspaniałym klimacie z Gothica I,  ogólnie każdej grze gdzie jest ciemno i ponuro.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam. :)

Jedne nowe porównanie na rozgrzewkę. :)

Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod

Dzisiaj albo jutro powinno się ukazać nowe video podsumowujące całe przerobione jedzenie.
A niedługo już chyba udostępnię wczesną wersję patcha. :P

Pozdrawiam.
 

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
hejtuje 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3475
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Zbyt mała ta kiełbasa...

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Wg. mnie ma teraz odpowiedni rozmiar. Oryginalna była za duża. Nawet moja babcia takiej w lodówce nie ma.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
IMO to jest salami, a nie kiełbasa :D

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Zbyt mała ta kiełbasa...
Co do rozmiaru kiełbasy:
Spoiler
Powiedziałbym nawet, że jest za duża troszkę ale nie za mała. :)
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
:facepalm:



to był sarkazm
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Jakimś cudem dzisiaj mi się udało i mam zaszczyt przedstawić Wam nowy filmik przedstawiający przerobione jedzenie nad którym pracowałem 2 dni. Miłego oglądania. :P

https://www.youtube.com/watch?v=HmiYxH5AQv8



Pozdrawiam i dobranoc! :)
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
propsik. Może to drobiazg, ale nie dało by rady zrobić np. dwóch, trzech rodzai chleba(chodzi mi tylko i wyłącznie o wygląd), itd.? :D
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Oczywiście, żeby się dało, ale byłyby wtedy trzy przedmioty w eq, a jak potem wyjaśnić czemu są trzy miejsca na chleb? Bo są różne modele? No właśnie. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Eee... jak to jak?
Chleb razowy, pszenny, żytni... 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Oczywiście, żeby się dało, ale byłyby wtedy trzy przedmioty w eq, a jak potem wyjaśnić czemu są trzy miejsca na chleb? Bo są różne modele? No właśnie. 
A co to za problem? :facepalm:

Widze, ze Lansjer sie jednak nie mylil.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Jasne że można zrobić parę rodzajów chleba, nawet nie tylko chleba a innych rzeczy ale to by wymagało ingerencję w skrypty a ja na razie chcę zrobić tylko sam patch graficzny zmieniający modele i tekstury, tak aby był kompatybilny z innymi modyfikacjami. :)
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Cytuj
Jasne że można zrobić parę rodzajów chleba
A co to jest, kurde, spożywczak?  :lol2:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Gothic 2 Reworked Mod
#1195 2014-09-23, 17:39(Ostatnia zmiana: 2014-09-23, 17:47)
Ale zrobienie kilka rodzai chlebów jest według mnie zbyt pracochłonne  :ayfkm:

EDIT: Ja oglądałem filmik, i podoba mi się  :ok:
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Dobra panowie skończmy temat z chlebami i pogadajmy o tym co jest. Nie po to męczyłem się do 1:30 w nocy żeby teraz nikt nie zwrócił uwagi na filmik.  :D
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Eee... jak to jak?
Chleb razowy, pszenny, żytni...
Wybacz, nie pomyślałem o tym xD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jedzenie wygląda ok ale gorzej z texturami otoczenia ;d nad którymi powinieneś naprawde sie przyłożyć 
chociażby to http://i2.fmix.pl/fmi25/b4b666f200111fcb5420530d wygląda jak chamskie zdjęcie wrzucone na odpierdol na model, tak sie nie robi ;p
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#1199 2014-09-24, 16:59(Ostatnia zmiana: 2014-09-24, 17:06)
Witam  :)

Jedzenie wygląda ok ale gorzej z texturami otoczenia ;d nad którymi powinieneś naprawde sie przyłożyć 
chociażby to http://i2.fmix.pl/fmi25/b4b666f200111fcb5420530d wygląda jak chamskie zdjęcie wrzucone na odpierdol na model, tak sie nie robi ;p
Szczerze mówiąc to nie wiem o co Ci chodzi. :D Wyjaśnij to dokładniej, co jest nie tak z tymi teksturami?  :P

Pomijając to:


Przez ostatni czas nie opierdalam się, postępy idą dość szybko, dlatego na dokładkę zarzucam kolejne SSowe porównanie. :D
Na zdjęciu: pazury, kły i kieł trolla. :)

Gothic 2
Gothic 2 Reworked Mod

Pozdro.
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry