Nie patrz na liczbe poly ale na liczbe tris bo polygon może mieć nieskończenie wiele tris. Tris to podstawowy element 3d , elementarny kształt w przestrzeni.
No co ty kurwa

Oczywiście że wiem o tym (trzeba być chyba idiotą żeby nie wiedzieć) ale w moim przypadku 1 poly to ≈ 2 tri więc nie widzie problemu, żeby nie pisać o polygonach.

Hehe już kurwa się czepia.

Jest to rzadki grzyb, który występuje 3-4 razy w świecie, będzie również dość duży (tamten to miniaturka była testowa

) więc chce żeby wyglądał dość porządnie. Nie musisz mi tu podpowiadać.

Bo gdybym potrzebował to zredukowałbym ilość face ale nie jest to potrzebne. Silnik Gothica nie jest aż tak chujowy. I z daleka jak jest dużo trisów to vob po prostu częściowo zanika/collapsuje się więc w sumie nie widzę jakiegoś dużego problemu.