Project Gothic 4.0 - skyrim creation engine total conversion 179858 391

Ankieta

Czy chcesz aby w grze/modzie Project Gothic 0.4 pojawił się dodatkowy wątek fabularny związany ze smokami?

Tak
35 (71.4%)
Nie
14 (28.6%)

Głosów w sumie: 48

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 30.04.2014 roku

Wyświetleń 179858

Odpowiedzi 391

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie jest nieco za bardzo zamknięty ten świat? W Gothicu wynikało to raczej z możliwości silnika, w skyrimie bynajmniej przynajmniej wydaje się to dziwne.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wole modyfikacje na silniku oryginalnego gothic 2, silnik skyrim nie zbyt przypadł mi do gustu jak również gothica 3, nie mniej jednak projekt godny podziwu i realizacji. powodzenia w tworzeniu
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Silnik Gothica 3 to gówno.

Edit.
 
Zawsze chciałem rzucić tego typu komentarz pełen polotu...  :trollface:
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Silnik Gothica 3 został znacznie poprawiony w Risenie, moim zdaniem nie zły jest.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie ma złych silników, są tylko te źle wykorzystane. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Nie ma złych silników, są tylko te źle wykorzystane.

Może i masz racje. W przypadku tej gry mówimy o bardzo złym wykorzystaniu. Chociaż czasami tak sobie właśnie myślę, że jeżeli grupa 8-10 ogarniętych ludzi zabrałaby się do pracy to można by odbudować takiego Gothica 3 na silniku Skyrima lub Risena 1 w przeciągu 1-1,5 roku i wyszłaby z tego fajna gra pod warunkiem, że zastąpiliby wszelkie pomyłki w mechanice G3 koncepcjami modderów.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Nie jest nieco za bardzo zamknięty ten świat? W Gothicu wynikało to raczej z możliwości silnika, w skyrimie bynajmniej przynajmniej wydaje się to dziwne.
Widzisz, bo w Gothicu fabuła, wątek główny strasznie wpływają na świat, cały czas jest filing, że trzeba wątek główny i tak zrobić. W skajrimie jest za dużo wolności. wątek główny to po prostu składanka kłestów bez wpływu na świat. Nie jest stawiany na 1. miejscu jak w gotiku. To wpływa na postrzeganie świata w obu grach.

Nie ma złych silników, są tylko te źle wykorzystane.

Może i masz racje. W przypadku tej gry mówimy o bardzo złym wykorzystaniu. Chociaż czasami tak sobie właśnie myślę, że jeżeli grupa 8-10 ogarniętych ludzi zabrałaby się do pracy to można by odbudować takiego Gothica 3 na silniku Skyrima lub Risena 1 w przeciągu 1-1,5 roku i wyszłaby z tego fajna gra pod warunkiem, że zastąpiliby wszelkie pomyłki w mechanice G3 koncepcjami modderów.
No. Silnik R1, Gothic 3 z QuestPackiem, Content Modem i konsekwencjami to byłoby coś. W końcu można byłoby bronić się przed atakami zwierząt, walka byłaby ciekawsza, a przez to cała gra.
 

batu222

batu222

Użytkownicy
"I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
posty135
Propsy32
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • "I'm Trask Ulgo, ensign with the Republic Fleet."
Nie ma złych silników, są tylko te źle wykorzystane.

Może i masz racje. W przypadku tej gry mówimy o bardzo złym wykorzystaniu. Chociaż czasami tak sobie właśnie myślę, że jeżeli grupa 8-10 ogarniętych ludzi zabrałaby się do pracy to można by odbudować takiego Gothica 3 na silniku Skyrima lub Risena 1 w przeciągu 1-1,5 roku i wyszłaby z tego fajna gra pod warunkiem, że zastąpiliby wszelkie pomyłki w mechanice G3 koncepcjami modderów.

Ja tam na G3 + kilka modyfikacji nie narzekam.. Choć może to przez nowy sprzęt, na którym G3 po prostu chodzi idealnie.  Gothic, jak Gothic, ale najlepsze w G3 to chyba jest soundtrack.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Specjalnie dla fanów projektu przygotowałem 3 tapety przedstawiające moda.

Format 21:9 , 2560x1080pix

http://tnij.org/n9ej2li

Jedna z nich: ( podgląd )


 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Panie! Wszystko w swoim czasie.

Post połączony: 2014-10-05, 22:20


Aż mi się humor poprawił :joy:... Męczyłem się z modelem klasztoru i za każdym razem nie wiedzieć czemu przy eksporcie mi się wysypywał aż tu proszę się udało :cool:.

Wszystko działa jak natura chciała, kolizje się zgadzają a model nie wykazuje najmniejszych oznak niestabilności. Naprawdę bałem się o tego mesha bo jest nieodzowny dla powstania moda.

Post połączony: 2014-10-05, 22:25










Normalnie się jaram!!! :D
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Rejmen

Rejmen

Użytkownicy
(Gordon)
posty66
Propsy16
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • (Gordon)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Panie! Wszystko w swoim czasie.

Post połączony: 2014-10-05, 22:20


Aż mi się humor poprawił :joy:... Męczyłem się z modelem klasztoru i za każdym razem nie wiedzieć czemu przy eksporcie mi się wysypywał aż tu proszę się udało :cool:.

Wszystko działa jak natura chciała, kolizje się zgadzają a model nie wykazuje najmniejszych oznak niestabilności. Naprawdę bałem się o tego mesha bo jest nieodzowny dla powstania moda.

Post połączony: 2014-10-05, 22:25










Normalnie się jaram!!! :D

Jest w ogóle coś, czego nie eksportowałeś?

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Rejmen - haha! :D

Fabiosek - tak, modele z Risen 3

A tak wygląda to w nocy:


Post połączony: 2014-10-06, 19:27
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Klasztor z rożena
ps. dobra emota, wprowadzić
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Uwaga! Dodaliśmy w temacie ankietę z opcją głosowania ( na górze strony ) . Proszę o wyrażenie swojego zdania poprzez zagłosowanie :)
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Fabiosek - tak, modele z Risen 3
Jemu raczej chodziło o to, czy masz jakieś własne modele w modzie :P Z tego co pamiętam to cośtam masz :D
Będziesz może ten klasztor troszkę modyfikował?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Bo znalezienie grafika to takie proste jest  :facepalm:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Bo znalezienie grafika to takie proste jest  :facepalm:

Ty się Macieju nie udzielaj, jak nie masz nic mądrego do dodania. Tak, kolega TadekKanalarz ma rację. Miałem na myśli to, czy w tym "modzie" będzie coś od Ciebie, niż zlepek różnych modeli.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Bo znalezienie grafika to takie proste jest  :facepalm:
... dlatego nie powinien się brać za projekt potrzebujący dużej ilości nowej grafiki.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry