Project Gothic 4.0 - skyrim creation engine total conversion 180354 391

Ankieta

Czy chcesz aby w grze/modzie Project Gothic 0.4 pojawił się dodatkowy wątek fabularny związany ze smokami?

Tak
35 (71.4%)
Nie
14 (28.6%)

Głosów w sumie: 48

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 30.04.2014 roku

Wyświetleń 180354

Odpowiedzi 391

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Troszkę bym przyciemnił tekstury miksturek i będzie fajnie.

Mogę spróbować.

Post połączony: 2014-09-26, 11:26
WAŻNE!

Uwaga robimy głosowanie ponieważ nie wiem który model Warga chcielibyście zobaczyć w modzie. Do wyboru są dwie wersje: podrasowany model Warga z Gothic 2 ( brakuje mi jeszcze tekstury w HQ )
czy przerobiony model Warga z Gothic 3 ?

Mogę prosić moderatora o wstawienie tabelki z możliwością głosowania ?

pt. "który model warga chciałbyś zobaczyć w modyfikacji ?:

1. Poprawiony model Warga z Gothic 2



2. Poprawiony model Warga z Gothic 3, będzie dalej przerabiany ( screenshot jutro )
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Ten z G2 będzie ok. Może podpasujesz teksturkę z G3 i będzie fajnie wtedy.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Potwory w g3 które moim zdaniem wyglądają lepiej niż te z g2, to Demon, Topielec, Zombie reszta jest raczej lepsza z 1/2. Szczególnie dużo lepszy jest demon z g3. Ale to tylko moje własne zdanie.  A co do warga, to musiałbym zobaczyć jeszcze model z g3 który przerobiłeś, by porównać który mi się bardziej podoba.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Kelten przerabia model z G3, może jutro na wieczór go pokaże ( o ile skończy ).
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
No nie będę dla was taki okrutny i zarzuce małym updat'em. Takie tam :D

https://www.youtube.com/watch?v=hrplnpO9qg8


Duże podziękowania dla Rejmen'a za wyciągnięcie modelu z gry jak i za pomoc przy jego wygładzaniu.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
Zajebiście się to już prezentuje :D mam nadzieje że dociągniesz ten projekt do konca i bedzie nam dane zagrać powodzenia 
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Całkiem nieźle wyszło. Tylko czy każdy potwór zachowuje się tak niemrawo ? W sensie czekają sobie na swoją kolej by je zlikwidować ? Trochę brak jakiejkolwiek sztucznej inteligencji a myślałem, że produkcja taka jak Skryrim nie ma z tym problemu. No i ten sopel lodu który tkwi dość długo, gdyby rzeczywiście tkwił nam w głowie to raczej nie powinniśmy biegać tak żwawo. 
 

Rejmen

Rejmen

Użytkownicy
(Gordon)
posty66
Propsy16
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • (Gordon)
Hej :D My tu nie robimy gry, albo patcha do Skyrima, tylko mod na podstawie Gothica. Co ma do tego sopel?
 

gothic1210
  • Gość
Właśnie. To tylko gra, a nie jakiś symulator. 
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Przeciwnicy zachowują się niemrawo bo tzw. navmesh'e ( czyli ścieżki które pokazują NPC gdzie mają chodzić ) są jeszcze nie skończone. Po narysowaniu navmeshy będzie lepiej. Pzdr
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Całkiem nieźle wyszło. Tylko czy każdy potwór zachowuje się tak niemrawo ? W sensie czekają sobie na swoją kolej by je zlikwidować ? Trochę brak jakiejkolwiek sztucznej inteligencji a myślałem, że produkcja taka jak Skryrim nie ma z tym problemu. No i ten sopel lodu który tkwi dość długo, gdyby rzeczywiście tkwił nam w głowie to raczej nie powinniśmy biegać tak żwawo.
Właśnie, myślałeś, AI w Skyrimie jest spierdolone i uproszczone do maksimum, dlatego jak najbardziej aprobuję zaimplementowanie takiego moda jak Combat Evolved czy Ultimate Combat, choć chyba lepsze by było wydanie moda bez nich, a dodanie ich na stronie moda w "Recommended".
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Rejmen

Rejmen

Użytkownicy
(Gordon)
posty66
Propsy16
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • (Gordon)
A którego z tych dwóch polecasz? :D Bo moduję Skyrima na potęgę, zainstalowałem w piątek i dzisiaj mam o 300% lepszą grafikę, teraz zmieniam NPCtów i system walki, czy magii.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
A którego z tych dwóch polecasz? :D Bo moduję Skyrima na potęgę, zainstalowałem w piątek i dzisiaj mam o 300% lepszą grafikę, teraz zmieniam NPCtów i system walki, czy magii.
Combat Evolved z powodu kompatybilności i "lekkości", Ultimate Combat oferuje więcej, ale używa dużo skryptów, co może owocować w crashach, freezach itd. Odradzam instalowanie dużej ilości modów graficznych. Ogranicz się do darmowego oficjalnego DLC Hi-Res Textures (znawców proszę nie pierdolić, że to nie jest DLC, ten termin nie oznacza, że musi ono dodawać pierdyliard nowych questów), Static Mesh Improvement Mod i ewentualnie Climates of Tamriel. Mniejszych modów, patchów itd. które polecam jest mnóstwo, jak chcesz na PW mogę podać.
Zapoznaj się też lepiej z tym:
https://www.youtube.com/watch?v=37xAMUQc1oY
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Ja od siebie polecam SFO ( Skyrim Flora Overhaul ) - miazga... Ja tylko dotrze do mnie mój nowy Radeon R9 :D :D :D
 to wrzuce dla was screnny z Full HD Ultra + maksymalne wygładzanie.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Rejmen

Rejmen

Użytkownicy
(Gordon)
posty66
Propsy16
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • (Gordon)
 

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Misiaki, jak chcecie modzić skajrima to najpierw przelecieć Stability Guide
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50244/?

Wieżyczka prezentuje się świetnie, możesz w przyszłości ją "ubrać" w jakieś pnącza czy inne zielsko i dodać pare mebli.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Misiaki, jak chcecie modzić skajrima to najpierw przelecieć Stability Guide
http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/50244/?

Wieżyczka prezentuje się świetnie, możesz w przyszłości ją "ubrać" w jakieś pnącza czy inne zielsko i dodać pare mebli.
Gram w Skyrima i mody od 2 lat i mam 203 pluginy, więc wiem jak się z tym obchodzić i znam ten tutorial :D Ale jak na takie duże modowanie Skyrima to sam tutek nie wystarczy i Skyrim Memory Patch (to co zalinkowałem w filmie) jest nieodzowny. Tzw. ENBoost jest bezużyteczny jak się ma 1GB lub mniej VRAM-u i np. u mnie doprowadził do jeszcze częstszych crashów (wtedy nie było Memory Patcha).
Edit: Co do moda to radzę Ci Zagłoba, abyś oszczędzał w dodawaniu małych feature i poprawek; od tego są inne mody i patche. Przykładowo ostatnio stało się głośno o modzie "Clean up your corpses", który pozwala na mumifikowanie, spalanie, nabijanie na pal, przybijanie etc. zwłok postaci i takim małym dodatkiem do tego była niemożność zrabowania wampirów jeżeli się nie skradasz, inaczej "zmartwychwstają" (jeżeli o ich istnieniu można powiedzieć, że one żyją) i po komentarzach widać, że z tego powodu sporo osób nie używa tego moda. Na to cię uczulam.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Wrzucam mały sneak-peak tym razem dostaje baty w 2500x1080pix , ustawienia Ultra.
Szkoda tylko, ze kompresja youtube popsuła jakość bo miało wyjść tak pięknie... ehhh :/

https://www.youtube.com/watch?v=dZttDAzKuuU


Post połączony: 2014-10-03, 20:35
Powinno wyglądać tak:

 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry