Jako ze dzięki W4ldiemu testy ruszyły pełna para i jesteśmy na etapie 70%, progres w chuj w krótkim czasie, tak jak mówiłem to serio jest robota na chwile, nie bede tu ryzykowało stwierdzenia ze przed świętami będzie patch ale przed nowym rokiem to już na pewno, pozwolę sobie jednak na last info odnośnie pewnej zmiany która doszła do loga jako ostatnia, niby spontaniczna z przypadku ale to jedna z największych atrakcji patcha , obok możliwości gry łucznikiem czy balansu gildii.
Bronie magiczne nie są żadna nowością w modach są dość popularne i w prawie każdym modzie z perspektywy czasu bezużyteczne jest to bolączka wielu modów zaś rozwiązanie tego problemu jest dziecinie proste wiem bo ten problem rozwiązaliśmy w patchu 1.3 wprowadzając nowy system liczenia dmg tylko dla broni magicznych.
Wiecie jak to z tym szmelcem jest np Płomień innosa z MT sumaryczny dmg rzędu 400 nice, tylko co jak przeciwnik ma resa na poziomie 150 przed fire i 100 przed magia a no to ze gówno z magicznych właściwości miecza skoro te przy takowych resach nie zaistnieją, a to standard ze im dalej w grę tym przeciwnicy są bardziej odporni, podobnie jest z urkiem w retunie dla przykładu ork elity ma takie resy ze 100 dmg od ognia raczej go nie rusza i ma to w dupie ze mamy takie dmg na mieczu skoro w tej walce i tak jest on równy zero, no ale to się w 1.3 zmieniło
A co gdyby nasz magiczny złom miał zwiększane obrażenia im dalej w grze tym więcej dmg zadaje, tak bron leveluje razem z nami a dokładniej razem z naszym atrybutem inteligencji
![tongue2 :P](http://themodders.org/Smileys/default/tongue2.png)
gdyż to z nim się skalują bronie magiczne, oprócz tego ze normalny dmg skalują się z siła bądź zręcznością, tak dmg magiczny od ognia i magii skaluje się z intelektem dzięki temu niema problemu ze magiczny dmg nie będzie na przeciwnikach pod koniec gry bo ci maja takowe resy ze ów standardowy dmg nie jest wstanie się przebić.
Od razu tez powiem nie nie musicie farmic inta czy się nim przejmować w grze on się robi sam nie można się go nauczyć vel wydawać na niego PN zdobywamy go tak jak to jest cały czas, różnica polega na tym ze atrybut jest przydatny dla każdej klasy i w grze teraz można znacznie go zwiększyć, na rożne nowe sposoby
![tongue2 :P](http://themodders.org/Smileys/default/tongue2.png)