Cześć, chciałbym zacząć grę na najnowszym patchu-1.3.2, na rebalance.Przewertowałem ten wątek, ale wiele odpowiedzi dotyczy poprzednich wersji moda.
Pograłem troszkę, zaznajomiłem się ze zmianami w 1 rozdziale, ale postanowiłem zacząć grę od nowa-popełniłem parę błędów.
Zamierzam grać na rzeźniku, postać ma docelowo być strażnikiem/paladynem, terminować chcę u Harada/Bospera.Broń na początek 1h, następnie 2h
Mam kilka pytań:
1.Czeladnika wybieram ze względu na bonusy, a nie możliwość zarobku ? Planuje wbić jak najwyższy poziom z samych questów w Khorinis.Rozważam doładowanie do 24/44 siły i wtedy stać się czeladnikiem u harada (+5 siły), czy to dobry pomysł ?
2.Miecze dwuręcznę na początku rozgrywki odpadają, przynajmniej na rzeźniku ? Gdzie dorwać jakieś dobre miecze 1h na 30-60 siły ? Póki co latałem z wilczym kłem/mieczem alrika.
3.Gra jest bardzo ciężka, przynajmniej na początku brakuje pn, a więc i xp.Chcę zrobić wszystkie możliwe questy przed przystąpieniem do straży (najemnicy, khorinis, nowy obóz wyznawców sniącego itd.Chciałbym się dowiedzieć:
a)gdzie dorwać jakąś dobrą zbroję zanim przystąpię do straży-wiele questów wymagania sklepania komuś buzi, a ciężko się walczy.W NK za sklepem Mateo była zbroja skórzana, teraz jest tam tylko strój obywatela, który i tak jest w skrzyni z pułapką i ginę po otwarciu jej.Opłaca mi się przekuć x5 pancerz kowala od Harada ?
b)w nocy kruka w ogóle nie trudziłem się robieniem questów w klasztorze.Czy mogę wejść do klasztoru (quest z 1k golda + owcą na dostanie się) bez stawania się magiem ognia/nowicjuszem ?.Czy w takim wypadku najlepiej poprosić Laresa o ułatwione dostanie się do klasztoru-kasy w grze zawsze brakuje, a oszczędzę sobie tym wypadku 1k golda.Dostanę normalne questy w klasztorze(przygotowujące mnie do zostania nowicjuszem) jeżeli pójdę tą drogą ?
4.Jaką biżuterie polecacie na początek ? Myślałem o amulecie z gildii złodziei (+10 do siły) a wcześniej ?Jakie pierścienie ?
5.W co dawać punkty nauki ? Zauważyłem że sama siła bardzo mało mi daje bez znajomości 1h/2h.Jak to wyważyć ?
6.Opłaca się pominąć kradzież kieszonkową i otwieranie zamków do końca 1 rozdziału ?
7.Jakich kluczowych umiejętności się nauczyć ? Alchemii ? Kowalstwa?
8.Co z zarobkiem ? Dołączenie do gildii złodziei i sprzedawanie wszystkich srebnych/złoty naczyń to podstawa, a oprócz tego ?
9.Jakich umiejętności łowieckich oprócz skórowania, usuwania kłów i żuwaczek warto się nauczyć we wczesnej grze ?
1. Harad, bo bonus. Skóry i tak skupuje Alfred.
2. Nie odpadają, łatwo szybko wjebać siłę na dobry miecz. Dobre miecze sprzedaje Nigel jak u niego zrobisz questa podczas zadania z gildii zaboójców.
3. Nie opłaca się, latasz w zbroji myśliwych jak do nich dołączysz, a potem w gildyjnym, chyba że jeszcze zbroja pełzacza.
Quest w gildii kupców u Lutero i można wejść. Najlepiej prosić Laresa o pomoc w dołączeniu do najemników - quest u Corda i więcej expa.
4. Pierścień Fellangora po skończeniu wątku w Jarkendarze, jak na początek to amulet od złodziei i pierścienie siły.
5. Broń do 30 %, potem oporowo siła i pierdoły typu skradanie do zrobienia niektórych questów.
6. Nie, lepiej się pomęczyć z expieniem i mieć tą kradzież, nie wspominając o skrzyniach.
7. Z alchemii mikstury ze stałymi bonusami - hp i siła, kowalstwo zbędne chyba że przekuwać jakąś zbroję, ale po Jarkendarze i tak będzie te 1000 hp i Zbroja Kruka.
8. Trofea ze zwierząt Alfredowi, najlepiej znać wszystkie. Poza tym sprzedać wszystko co niepotrzebne.
9. Wszystkich, skórowanie to podstawa.