Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1538544 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1538544

Odpowiedzi 4348

Wonsz

Wonsz

Użytkownicy
posty838
Propsy114
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Cześć, chciałbym zacząć grę na najnowszym patchu-1.3.2, na rebalance.Przewertowałem ten wątek, ale wiele odpowiedzi dotyczy poprzednich wersji moda.

Pograłem troszkę, zaznajomiłem się ze zmianami w 1 rozdziale, ale postanowiłem zacząć grę od nowa-popełniłem parę błędów.
Zamierzam grać na rzeźniku, postać ma docelowo być strażnikiem/paladynem, terminować chcę u Harada/Bospera.Broń na początek 1h, następnie 2h

Mam kilka pytań:
1.Czeladnika wybieram ze względu na bonusy, a nie możliwość zarobku ? Planuje wbić jak najwyższy poziom z samych questów w Khorinis.Rozważam doładowanie do 24/44 siły i wtedy stać się czeladnikiem u harada (+5 siły), czy to dobry pomysł ?
2.Miecze dwuręcznę na początku rozgrywki odpadają, przynajmniej na rzeźniku ? Gdzie dorwać jakieś dobre miecze 1h na 30-60 siły ? Póki co latałem z wilczym kłem/mieczem alrika.
3.Gra jest bardzo ciężka, przynajmniej na początku brakuje pn, a więc i xp.Chcę zrobić wszystkie możliwe questy przed przystąpieniem do straży (najemnicy, khorinis, nowy obóz wyznawców sniącego itd.Chciałbym się dowiedzieć:
a)gdzie dorwać jakąś dobrą zbroję zanim przystąpię do straży-wiele questów wymagania sklepania komuś buzi, a ciężko się walczy.W NK za sklepem Mateo była zbroja skórzana, teraz jest tam tylko strój obywatela, który i tak jest w skrzyni z pułapką i ginę po otwarciu jej.Opłaca mi się przekuć x5 pancerz kowala od Harada ?
b)w nocy kruka w ogóle nie trudziłem się robieniem questów w klasztorze.Czy mogę wejść do klasztoru (quest z 1k golda + owcą na dostanie się) bez stawania się magiem ognia/nowicjuszem ?.Czy w takim wypadku najlepiej poprosić Laresa o ułatwione dostanie się do klasztoru-kasy w grze zawsze brakuje, a oszczędzę sobie tym wypadku 1k golda.Dostanę normalne questy w klasztorze(przygotowujące mnie do zostania nowicjuszem) jeżeli pójdę tą drogą ?
4.Jaką biżuterie polecacie na początek ? Myślałem o amulecie z gildii złodziei (+10 do siły) a wcześniej ?Jakie pierścienie ?
5.W co dawać punkty nauki ? Zauważyłem że sama siła bardzo mało mi daje bez znajomości 1h/2h.Jak to wyważyć ?
6.Opłaca się pominąć kradzież kieszonkową i otwieranie zamków do końca 1 rozdziału ?
7.Jakich kluczowych umiejętności się nauczyć ? Alchemii ? Kowalstwa?
8.Co z zarobkiem ? Dołączenie do gildii złodziei i sprzedawanie wszystkich srebnych/złoty naczyń to podstawa, a oprócz tego ?
9.Jakich umiejętności łowieckich oprócz skórowania, usuwania kłów i żuwaczek warto się nauczyć we wczesnej grze ?
1. Harad, bo bonus. Skóry i tak skupuje Alfred.
2. Nie odpadają, łatwo szybko wjebać siłę na dobry miecz. Dobre miecze sprzedaje Nigel jak u niego zrobisz questa podczas zadania z gildii zaboójców.
3. Nie opłaca się, latasz w zbroji myśliwych jak do nich dołączysz, a potem w gildyjnym, chyba że jeszcze zbroja pełzacza.
Quest w gildii kupców u Lutero i można wejść. Najlepiej prosić Laresa o pomoc w dołączeniu do najemników - quest u Corda i więcej expa.
4. Pierścień Fellangora po skończeniu wątku w Jarkendarze, jak na początek to amulet od złodziei i pierścienie siły.
5. Broń do 30 %, potem oporowo siła i pierdoły typu skradanie do zrobienia niektórych questów.
6. Nie, lepiej się pomęczyć z expieniem i mieć tą kradzież, nie wspominając o skrzyniach.
7. Z alchemii mikstury ze stałymi bonusami - hp i siła, kowalstwo zbędne chyba że przekuwać jakąś zbroję, ale po Jarkendarze i tak będzie te 1000 hp i Zbroja Kruka.
8. Trofea ze zwierząt Alfredowi, najlepiej znać wszystkie. Poza tym sprzedać wszystko co niepotrzebne.
9. Wszystkich, skórowanie to podstawa.
 

crazyycow

crazyycow

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziękuje, mam jeszcze jedno pytanie Falk przyjmie mnie do myśliwych jeżeli zabije 200 potworów.Te które zabije przed rozmową z nim również się wliczają ?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Oczywiście. Jeśli zabijesz 200 potworów przed tą rozmową, to nawet nie masz tego zadania i zostajesz od razu przyjęty :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



bertol

bertol

Użytkownicy
posty20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobry.
Zamierzam grać na najtrudniejszym poziomie, nie wiem kim jeszcze dokładnie zagram trochę czytałem ale mam kilka pytań
1. Sumony dają 100% expa?
2. Przemiana w potwory daje 100% expa?
3. Wojem na początku 1h do 30% pakuje,  kiedy przejść na 2h? Czy pakować więcej niż te 30% w 1h jeżeli chce grać 2h? (Takie krok po kroku xd?)
4. Od ilu % broni czytać tabliczki na broń?
5. Czy jeżeli zacznę czyścić khorinis dopiero od 2 rozdziału to stracę expa? Potwory respią się w 2r? Czy lepiej wyczyścić co się da w 1r?
6. Kostury magów wody zamrazaja?
7. Opłaca się uczyć przywolania golema? Silny jest czy raczej słaby?
8. Rozwijać kowalstwo czy lepsze bronie znajdę lub kupię?
9. Z magów to Mag wody czy nekromanta?
Z poważaniem thx.
 

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
1. nie ( moge się mylić)
2. nie, chyba 50 %
3. pakuj w 2h od razu
4. czytaj od 50-55 %
5. nie, nie stracisz expa. jeżeli chcesz grać na najtrudniejszym poziomie to i tak ten exp będzie mały.
6. tak.
7. opłaca się jeśli grasz nekromantą.
8. znajdziesz lepsze.
9. mag wody, łątwiejszy do grania.
 
= D

internator69

internator69

Użytkownicy
posty12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ostatnio bawiłem się kodami i znalazłem kod na kamiennego orka taki żywy posąg można gdzieś takie bydle spotkać bo osobiście jeszcze nie trafiłem.
 

Moody123

Moody123

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy to normalne że przy 40% 1h każdy następny % kosztuje 3pn?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



bertol

bertol

Użytkownicy
posty20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. nie ( moge się mylić)
2. nie, chyba 50 %
3. pakuj w 2h od razu
4. czytaj od 50-55 %
5. nie, nie stracisz expa. jeżeli chcesz grać na najtrudniejszym poziomie to i tak ten exp będzie mały.
6. tak.
7. opłaca się jeśli grasz nekromantą.
8. znajdziesz lepsze.
9. mag wody, łątwiejszy do grania.
Dzięki
 

Anarionn

Anarionn

Użytkownicy
posty17
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szybkie pytanko, postać opierająca się na zręczności oraz łukach/kuszach (z oczywista jakimś tam poziomem sił do kusz) ma prawo bytu w Returnie? (z najnowszym patchem 1.3).
 

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
 
= D

Anarionn

Anarionn

Użytkownicy
posty17
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A da radę się rozwijać w tym będąc SŚ ?
 

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Tak, tylko w tym modzie jest problem taki, że jest mało pancerzy pod zręczność. więc będzisz miał ciężko.
 
= D

Anarionn

Anarionn

Użytkownicy
posty17
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W zwiazku z tym opłaca się zużywać trochę PN na naukę siły? Czy wszystko brać z tablic,mikstur pierscieni - a PN przeznaczać na zreke, kusze.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Oczywiście, że siłę trzeba rozwijać z PN. Dobijasz 90 siły i dopiero wtedy jedziesz z bonusów. Pod koniec powinieneś mieć bardzo sporo siły. 400/500.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



lukee

lukee

Użytkownicy
posty82
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam
Zacząłem ostatnio grę nekromantą na patchu 1.32 i lekko utknąłem w GD. Problem polega na tym, że nawet z pomocą zombiaków ciężko się bije wargi, smocze zębacze itp. Mając 130 inta dwuręczny kostur nic im nie robi. Stąd moje pytania:
- da się jakoś w GD nabić inteligencję? (chociaż te paręnaście pkt)
- czy siła wpływa na krytyki z kosturów? (i wgl jaki jest przelicznik int -> obrażenia dla kosturów 2h)
 

bertol

bertol

Użytkownicy
posty20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
czyli jeżeli przywołane istoty dają 50% expa to nie opłaca się grać nekromantą?
 

lukee

lukee

Użytkownicy
posty82
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przywołańce daja 100% expa
 

Zyzz

Zyzz

Użytkownicy
posty58
Propsy16
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
Mam początek IV rozdziału, mam trochę punktów nauki do wykorzystania, wklejam moją postać, w co najlepiej było by podpakować ?
Spoiler
 

styxu

styxu

Użytkownicy
posty64
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Na twoim miejscu zainwestowałbym trochę w jednoręczną. Wtedy będziesz mógł kosić trolle i zdobywać serca przez co możesz podwyższyć wytrzymałość, bo strasznie mało jej masz.
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry