Aż się poradzę bo goldzik piechotą nie chodzi...
Poziom (12 bądź 13 ) normalny, najemnik, czeladnik Harada (więc stalowe pręty to nie problem) broń 2 ręczna, 95% PN ładowane w siłę (obecnie 68 (+10 z amuletu +3 z pierścienia +5 z pasa siły =86), walka bronią 2h - 34%, +5 do wytrzymałości wykupione bo była lipa podczas dłuższych walk 2 handem

I reszta statów bez inwestowania:
Zręczność 18
Mana 19
Pkt. Trafień 130
I tu pada pozornie proste pytanie, do którego nawet staty nie są potrzebne - która zbroja do Jarkendaru żeby nie przepłacić, niepotrzebnie się denerwować i unikać patowej sytuacji w stylu "BMarvinBf2"?
Możliwości są 3: Lekki pancerz najemnika, średni -\\- i zbroja wodnego kręgu.
Koszt ulepszenia u Benneta - >1000*3 golda, 2/3/4 PN (fakt faktem że i tak trzeba ulepszyć do pancerza łowcy smoków)
U Carla - 120, 2 PN
Statystyki, wymagania i ingrediencje po max ulepszeniu (x5)
Wodny:
Ochrona przed bronią i strzałami - 95
Ogień i magia - 40
Siła: 90
4 stalowe pręty na 1, 8 na 2 etc.
Średni:
Bronie i strzały - 110
Ogień i magia - 15
Siła: 100
1 pręt + 3 węgle (więc koszty rosną + w zamku w GD staje się praktycznie mało przydatny bo zaraz będzie ciężki)
Ciężki:
Bronie i strzały - 150
Ogień i magia - 25
Siła: 150
3 Pręty, 3 siarki, 1 smoła (ale mimo wszystko cała GD + 3/4 3 rozdziału to jednak jest coś)
Lekki:
Bronie i strzały - 90
Ogień i magia - 10
Siła: 80
1 pręt + 3 kwarcyty
Nic ciekawego i do tego drożej od Zbroi Wodnego Kręgu - można olać
---------------------------------------------------------------
Jaki jest stosunek jakości do ceny i co najkorzystniej wybrać aby nie było chujni w Dolinie Budowniczych? Koniec końców i tak przydatność wszystkich w.w pancerzy kończy się w chwili przekroczenia przełęczy a wykładanie znacznych sum na byle pierdoły w kaplicy Innosa i u alchemików za bardzo mija mi się z celem.

Obecnie mam zdaje się ok 80 prętów (możliwe iż 85, aczkolwiek pewny na 100% nie jestem)
Więc źle nie jest a i nie braknie do kucia.
Jak żyć? No jak?
