Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1533005 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1533005

Odpowiedzi 4348

Prumson

Prumson

Użytkownicy
posty26
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zacząłem grać na Rzezniku z zamiarem zrobienia maga. I tu pojawia się kilka pytań. Waham się między magiem wody,  guru, nekromantą. Nie chcę żeby było za łatwo, bo ponoć kostury są zbugowane. Magiem ognia już grałem kiedyś, więc odpada.

Mam 6 lvl i 19 PN. Do tej pory władowałem 30% w broń dwuręczną i więcej nie mam zamiaru. Reszta poszła w 2 pkt siły, skradanie. Dalej mam zamiar kolejno ładować w otwieranie zamków, kradzież, trofea, kręgi i czary.

Moje pytania brzmią:
Czy idę w dobrym kierunku?
Czy na rzeżniku opłaca się uczyć siły lub zręczności grając magiem?
Jakie są zalety/wady klas, które wymieniłem.
 

Watchmaker

Watchmaker

Użytkownicy
posty34
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
24 godzinna zmiana? Co to za robota? Anyway bonusy za stworki dostajesz tak jak napisałeś czyli walcząc np bronią dwuręczną możemy dostać bonus do dwuręczności lub do siły, walcząc łukiem dostajemy bonus do zręczności lub do łucznictwa itp. ty wybierasz co chcesz dostać metodą save/load. Natomiast nie jest tak jak piszesz, że bonus dostaniesz dopiero po 2000 zabitych potworków. Bonusik dostaje się niemal zawsze po zabiciu w przybliżeniu 100 przeciwników. Można jednak jeszcze zmniejszyć tą częstotliwość poprzez zmiane broni którą walczymy np jeżeli walczymy całą gre bronią dwuręczną i przechodzimy na jednoręczną.

Robota jest jedyna w swoim rodzaju ;) Pytam bo w temacie z ocenianiem postaci Tizgar coś pisał o tych bonusach że trenując oba rodzaje walki można dostać więcej do siły.. czyli jak np sobie strzelę teraz 1h na 30% z bonusów jak już dobiję 90 siły na końcu 1 rozdziału to mi poleci kilka punkcików w miarę szybko w 2 rozdziale na jakichś wilczkach itp tak? Trochę spaprałem bo dostałem łącznie +1 jednoręczne i +6 dwuręczne a trzeba było brać siłkę zamiast jednoręczne i zamiast bonusu do dwuręcznych też jak tylko za siłkę mi zaczęło wychodzić więcej pn... ale to tylko kilka punkcików.. niemniej dobrze wiedzieć o co chodzi ;) Swoją drogą mam 20 level i już mi zostali tylko opiekunowie do zrobienia i może gdzieś kilka mobków zostało do ubicia.. jakieś pojedyncze sztuki. To dobry wynik jest?
 

Trunkten

Trunkten

Użytkownicy
posty49
Propsy48
  • Użytkownicy
Zacząłem grać na Rzezniku z zamiarem zrobienia maga. I tu pojawia się kilka pytań. Waham się między magiem wody,  guru, nekromantą. Nie chcę żeby było za łatwo, bo ponoć kostury są zbugowane. Magiem ognia już grałem kiedyś, więc odpada.

Mam 6 lvl i 19 PN. Do tej pory władowałem 30% w broń dwuręczną i więcej nie mam zamiaru. Reszta poszła w 2 pkt siły, skradanie. Dalej mam zamiar kolejno ładować w otwieranie zamków, kradzież, trofea, kręgi i czary.

Moje pytania brzmią:
Czy idę w dobrym kierunku?
Czy na rzeżniku opłaca się uczyć siły lub zręczności grając magiem?
Jakie są zalety/wady klas, które wymieniłem.

Kostury są chyba już naprawione ale tego nie sprawdzałem, co do klasy  to wybierz co chcesz byle nie guru, jego czary są dość żałosne.

Co do rozwoju to myślisz dobrze, siły czy zręczności nie musisz się uczyć wystarczą bonusy.
 

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
Propsy79
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz
Zauważyłe,, że nadeszła moda na słowo "żałosne".
Jak kolega wyżej zauważył granie Guru jest z dupy, jego czary nie zachwycają. Nie mniej jeżeli chcesz rzucić wyzwanie samemu sobie, to bierz Guru. Mag Wody - zamrażanie. Dobra sprawa, można to dobrze wykorzystać. Nekromanta - ożywieńcy i dość niszczycielska magia bojowa. Mogą być problemy w Dolinie Cieni, ale nadal jest dobry wybór.
Nie rób hybrydy na Rzeźniku, bo nie skończysz gry. Każdy PN jest na wagę złota. Nie inwestuj w mane ani zręczność. W siłę też w sumie nie inwestuj. Tylko bonusy. Uprzedzając pytanie - tak, wyrobisz sobie 100 punktów many bez inwestycji w tym zazakresie. Bonus od Contantina, piwa Coragona, fajka wodna, bonus od Innosa, pierścienie i amulet oraz ostatecznie kapelusz z jaskini obok karczmy Orlana da Ci ponad 100 many.
Nauczyłeś się do 30% broni? Super, to teraz trofea, alchemia i całe to gówno a gdy zostaniesz Magiem kręgi oraz runy.
 

Xarcon

Xarcon

Użytkownicy
posty60
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jeśli chce robić necro to walić coś w siłę lub manę? Jeśli w mane to do ilu jest to opłacalne 
 

OwcaZagady

OwcaZagady

Bractwo Spolszczenia
Co, roz, co
posty153
Propsy24
ProfesjaProducent
  • Bractwo Spolszczenia
  • Co, roz, co
Ja sie many uczyłem do 90pkt potem potki, bonusy i tabliczki. Kapelusz maga daje int i mane chyba 50 many i 15 inta, jest jeszcze pierscien condaje mane i int nwm gdzie go dokladnie znalazłem.
 
Śmierć jest niczym kawałek szynki. Zawsze u mego boku

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
Propsy79
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz
@Xarcon -> Zależy od poziomu na jakim grasz. Jeżeli jest to od Bardzo Łatwego do Średniego to śmiało ucz się do 64 punktów. Jeżeli grasz na wyższym - już lepiej sobie to odpuścić. Manę łatwo zdobyć a na wyższych poziomach trudności szkoda doświadczenia. Jeżeli grasz na wyższych poziomach to od razu jedziesz na bonusach.
Siła nie będzie Ci potrzebna.
 

Asartan

Asartan

Użytkownicy
posty22
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aż się poradzę bo goldzik piechotą nie chodzi...

Poziom (12 bądź 13 ) normalny, najemnik, czeladnik Harada (więc stalowe pręty to nie problem) broń 2 ręczna, 95% PN ładowane w siłę (obecnie 68 (+10 z amuletu +3 z pierścienia +5 z pasa siły =86), walka bronią 2h - 34%, +5 do wytrzymałości wykupione bo była lipa podczas dłuższych walk 2 handem :antyprops:
I reszta statów bez inwestowania:
Zręczność 18
Mana 19
Pkt. Trafień 130

I tu pada pozornie proste pytanie, do którego nawet staty nie są potrzebne - która zbroja do Jarkendaru żeby nie przepłacić, niepotrzebnie się denerwować i unikać patowej sytuacji w stylu "BMarvinBf2"?

Możliwości są 3: Lekki pancerz najemnika, średni -\\- i zbroja wodnego kręgu.
Koszt ulepszenia u Benneta - >1000*3 golda, 2/3/4 PN (fakt faktem że i tak trzeba ulepszyć do pancerza łowcy smoków)
U Carla - 120, 2 PN

Statystyki, wymagania i ingrediencje po max ulepszeniu (x5)

Wodny:
Ochrona przed bronią i strzałami - 95
Ogień i magia - 40
Siła: 90

4 stalowe pręty na 1, 8 na 2 etc.

Średni:
Bronie i strzały -  110
Ogień i magia - 15
Siła: 100

1 pręt + 3 węgle (więc koszty rosną + w zamku w GD staje się praktycznie mało przydatny bo zaraz będzie ciężki)

Ciężki:
Bronie i strzały - 150
Ogień i magia - 25
Siła: 150

3 Pręty, 3 siarki, 1 smoła (ale mimo wszystko cała GD + 3/4 3 rozdziału to jednak jest coś)

Lekki:
Bronie i strzały - 90
Ogień i magia -  10
Siła: 80

1 pręt + 3 kwarcyty

Nic ciekawego i do tego drożej od Zbroi Wodnego Kręgu - można olać

---------------------------------------------------------------
Jaki jest stosunek jakości do ceny i co najkorzystniej wybrać aby nie było chujni w Dolinie Budowniczych? Koniec końców i tak przydatność wszystkich w.w pancerzy kończy się w chwili przekroczenia przełęczy a wykładanie znacznych sum na byle pierdoły w kaplicy Innosa i u alchemików  za bardzo mija mi się z celem.  :/

Obecnie mam zdaje się ok 80 prętów (możliwe iż 85, aczkolwiek pewny na 100% nie jestem) :trollface:
Więc źle nie jest a i nie braknie do kucia.

Jak żyć? No jak? :hmmm: :pokerface:
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ingerencje są liczone x15 :P tak swoja droga ofc najlepsza opcja to pancerz wodnego kręgu :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

OwcaZagady

OwcaZagady

Bractwo Spolszczenia
Co, roz, co
posty153
Propsy24
ProfesjaProducent
  • Bractwo Spolszczenia
  • Co, roz, co
Oplaca sie uczyc runy golem ognia ?
 
Śmierć jest niczym kawałek szynki. Zawsze u mego boku

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Astarnie, inwestuj narazie w zbroję wodnego kręgu bo najbardziej się opłaca (na +5 wymaga 95 siły o ile dobrze pamiętam). A inne zbroje poprostu później zrobisz jak zbierzesz kasy, a późniejsze zdobywanie trofeów z potworków i sprzedawanie ich u myśliwych czy sreber i złota u halvora da spore zyski,
 

Asartan

Asartan

Użytkownicy
posty22
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ingerencje są liczone x15 tak swoja droga ofc najlepsza opcja to pancerz wodnego kręgu

Cytuj
4 stalowe pręty na 1, 8 na 2 etc.

No wiem - x1 na pierwszym ulepszeniu, x2 na drugim, x3 na trzecim, x4 cztery i x5 na piątym. Razem pitnastka. I 60 prętów do max. ulepszenia dlatego skupowałem je jak pojebany :trollface:

Astarnie, inwestuj narazie w zbroję wodnego kręgu bo najbardziej się opłaca (na +5 wymaga 95 siły o ile dobrze pamiętam). A inne zbroje poprostu później zrobisz jak zbierzesz kasy, a późniejsze zdobywanie trofeów z potworków i sprzedawanie ich u myśliwych czy sreber i złota u halvora da spore zyski,

Czyli jednak dobrze kombinowałem.
Do myśliwych to ja czekam do 40 many - zwój zmniejszania co prawda już mam z wieży Dextera (tam gdzie w NK był (ognisty) łuk) więc trzeba sobie cierpliwie poczekać do powrotu z Jarkendaru bądź GD (i kupić od tego "czeladnika" Fernanda (BTW. wydanego u Martina w III rozdziale bo szkoda q(uesta)) przepis na kompot z grzybów (jeśli dobrze kojarzę to właśnie u niego nie)?

Na patchu 1.3 wymaga 90. Robiłem se notatki i kalkulacje zysków i strat na marvinowym savie coby zbędnie nie wydać PN i nie przepłacić 1k golda i Beniego  :P

Dzięki panowie za wsparcie i zrozumienie  :trollface: :ok:

Oplaca sie uczyc runy golem ognia ?

Magiczne wsparcie - tank zawsze się przyda do odwracania uwagi mobów więc pewnie tak... Przynajmniej do zdobycia "deszczu ognia"
 

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
Propsy79
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz
@Asartan -> Nie rozumiem po co czekać. Pierścień Isgarotha, amulet Zurisa i pierścień ze szczytu obok Niclasa i jest 40 many.
 

Asartan

Asartan

Użytkownicy
posty22
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pierścień koło 2 zębaczy już mam jeno nie używam i dopbiłem +1 many u Vatrasa za 100 golda więc de facto jest już 30.
A 1300 za biżuterię która koniec końców mi się i tak nie przyda - za taki hajsik to mam naukę języka Budowniczych (o 1000 dla Benetta nie wspomnę...  :antyprops:) który koniec końców jest bardziej przydatny. (tudzież uniwersalny do wbijania wszystkich statów i nauk broni) A i zręczność z 18 do 24 (1 + 5PN) muszę w miarę szybko dobić + mikstura +3 od Luciana do kradzieży kieszonkowej i kusz a potem lecieć z nią  do 75 do Kuszy Łowcy Smoków + akrobatyki...
Takto za hajsiwem i przy okazji za PN rozejrzę się po Jarkendarze i dopiero wrócę.  :D :ok:
 

Xarcon

Xarcon

Użytkownicy
posty60
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jakie zadania blokują mi się po dołączeniu do nekro? W co wydawać pierwsze pn, jak szybko trzaskać inteligencję? 
 

OwcaZagady

OwcaZagady

Bractwo Spolszczenia
Co, roz, co
posty153
Propsy24
ProfesjaProducent
  • Bractwo Spolszczenia
  • Co, roz, co
Czytaj pulpity i książki, pn wydaj na umiejętnośCi myśliwskie i na alchemie dobij też 1h lub 2h do 30% 
 
Śmierć jest niczym kawałek szynki. Zawsze u mego boku

Morghar99

Morghar99

Użytkownicy
posty180
Propsy129
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
czemu jak chce uzyc runy leczenie lekkich ran to ta runa mi znika?
 

After

After

Użytkownicy
Kuglarz
posty236
Propsy79
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Kuglarz
Ponieważ aby móc jej użyć musisz nauczyć się ją tworzyć. Znaleziona (zgaduje, że w Opuszczonej Kopalni) jest bezużyteczna.
 

Morghar99

Morghar99

Użytkownicy
posty180
Propsy129
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
czy oplaca sie uczyc runy sredniego uleczenia ? 3 pN
 

Yberion

Yberion

Użytkownicy
posty162
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie można znaleźć pierścienie dla maga w Khorinis ?( Nekromanta)
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry