Gothic II - Zagadka Orków 53335 94

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 1.05.2013 roku

Wyświetleń 53335

Odpowiedzi 94

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
...

Cytuj
#msg1083913#msg1083913Moda nie robisz dla ludzi, to mod robi się dla ludzi#msg1083913#msg1083913
To ja zostawię kompa włączonego i mi się zrobi mod?  oO  

Tak, jest sens robić mniejsze mody. Gdyby zainteresowanie nimi się zmniejszyło, to nie powstawałyby nowe projekty także... Współpraca przy większych projektach? Proszę Cię, kto weźmie moddera nowicjusza do porządnego projektu, nad którymi od lat pracują doświadczeni modderzy? Nawet ci dobrzy modderzy zaczynali małymi od mniejszych rzeczy, żeby się przy tym czegoś nauczyć.

Zgadzam się z Sawikiem, tworzenie moda ma przede wszystkim uczyć i doskonalić umiejętności. Kto zapieprzałby za free, tym bardziej że jest to w ch*j czasochłonne?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dzieje Khorinis, Czas Zapłaty, Złote Wrota i kilka innych. To nie są według ciebie mody na poziomie? A przynajmniej takie się zapowiadają.
Mówisz że są na poziomie? Poziomie czego?

[aztektowymyslil]
Co nie oznacza że nie szanuję osób tworzących te modyfikacje za nakład pracy.
[/aztektowymyslil]
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
No i jeszcze jedno #msg1083913#msg1083913Co trwałe nie upadnie#msg1083913#msg1083913 - EdwardCrab61.
WTC?

#msg1083913#msg1083913Moda nie robisz dla ludzi, to mod robi się dla ludzi#msg1083913#msg1083913 - EdwardCrab61.
Masło nie jest robione do chleba, to chleb jest robiony do masła :pokerface:  Kto to kurwa wymyślił? Przymusowi poeci ze ściśniętymi worami psia jego mać.

Zgadzam się z Sawikiem, tworzenie moda ma przede wszystkim uczyć i doskonalić umiejętności. Kto zapieprzałby za free, tym bardziej że jest to w ch*j czasochłonne?
Zacznijmy od tego, że jeżeli ktoś zaczyna robić modyfikację z jakimś konkretnym pomysłem i wizją, jak mniej więcej ma ona wyglądać (nie po raz 58 jak to się tu ostatnio zaczyna ukazywać) to robi ją chyba dla siebie (przynajmniej na początku) a nie, żeby fapować sobie na myśl o tym, jakim to uber łuber zajebistym producentem kiedyś nie będzie. To pewnego rodzaju hobby. Robisz to co lubisz. Nikt nie zacznie grzebać w silniku z przymusu, bo nawet nie bardzo by to wychodziło =x To własna i nieprzymuszona wola. Poza tym, który baran uważa, że za fanowskiego moda przestarzałej gry, dostanie jakiekolwiek siano?oO
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Z wielką przykrością stwierdzam że mod Zagadka Orków nie ujrzy światła dziennego ponieważ komputer na którym były pliki moda spalił się. Spaleniu uległ dysk twardy i płyta główna. Przepraszamy.  :pokerface:  :pokerface:    :pokerface:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

boguc

boguc

Użytkownicy
posty210
Propsy344
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Taaaa dysk się spalił :pokerface:
 
Gothic najlepszy

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
a mózg ci się nie spalił?
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Z wielką przykrością stwierdzam że mod Zagadka Orków nie ujrzy światła dziennego ponieważ komputer na którym były pliki moda spalił się. Spaleniu uległ dysk twardy i płyta główna. Przepraszamy.  :pokerface:  :pokerface:    :pokerface:

Nie że coś ale sprzęt komputerowy tak sam z siebie się nie pali więc taki kit wciskaj gdzie indziej ale nie na tym forum :)
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Klasycznie widzę.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Z wielką przykrością stwierdzam że mod Zagadka Orków nie ujrzy światła dziennego ponieważ komputer na którym były pliki moda spalił się. Spaleniu uległ dysk twardy i płyta główna. Przepraszamy.  :pokerface:  :pokerface:    :pokerface:
No co Ty. Zajebisty modder z Ciebie, rób od początku  :ok:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nic nowego nikt chyba się nie spodziewał że ten mod "ujrzy światło dzienne". Równie dobrze przyznaj się że nie masz czasu/ nie chce ci się go robić albo po prostu nie umiesz a nie wciskasz kity

Salvatore

Salvatore

Użytkownicy
posty61
Propsy50
  • Użytkownicy
To wy kurwa sami te dyski palicie? :pokerface:
 

Rogacki

Rogacki

Użytkownicy
posty48
Propsy19
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Rogacki

Gothic II - Zagadka Orków
#72 2013-07-04, 20:41(Ostatnia zmiana: 2013-07-04, 20:50)
Znaleźli się k**wa pirotechnicy...

Sądząc po screenach, to nawet dobrze, że ten dysk się spalił :D
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Skoro to miał być świat (z WOGA bodajże) i dodane pare orków z *** questami to nie raczej dobrze że nie wyszedł xD

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Szkoda. Tak bardzo chciałem zobaczyć orkowych sklepikarzy.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Rogacki

Rogacki

Użytkownicy
posty48
Propsy19
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Orkowa wersja Czerwonej Latarni też byłaby ciekawa.
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Widzę, że wielkich modderów nie stać już na lepsze wymówki  :facepalm:

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Orkowa wersja Czerwonej Latarni też byłaby ciekawa.

Swoją drogą, widzieliście kiedykolwiek w Gothiczku orka-kobietę? :D  G2 i G3 można usprawiedliwić tym, że jest wojna, a przecież na wojnę się kobiet nie ciągnie (rzekomo istnieją ziemie orków na północ od Nordmaru), ale taki G1? Przecież jest tam Miasto (wioska) Orków, więc powinny być kobiety. Na to też można przymknąć oko, przecież to było na początku powstawania sagi). W sumie ciekawiłaby mnie ta orkowa Czerwona Latarnia.  :D
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Redtube już nie wystarcza? :lol2:  A tak btw możesz zostać modderem i spełnić swoje marzenie. :lol:

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Swoją drogą, widzieliście kiedykolwiek w Gothiczku orka-kobietę? :D  G2 i G3 można usprawiedliwić tym, że jest wojna, a przecież na wojnę się kobiet nie ciągnie (rzekomo istnieją ziemie orków na północ od Nordmaru), ale taki G1? Przecież jest tam Miasto (wioska) Orków, więc powinny być kobiety. Na to też można przymknąć oko, przecież to było na początku powstawania sagi). W sumie ciekawiłaby mnie ta orkowa Czerwona Latarnia.  :D

A jaką masz pewnosc, ze któryś z tych "Ork" to nie orkowa kobieta? :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry