W zasadzie to mnie nurtuje pewna kwestia. Czy jest sens w ogóle robić takie małe projekty? Nie lepiej współpracować przy tych większych? W dzisiejszych czasach zainteresowanie modami się zmniejszyło, więc jak już coś się robi to musi być na poziomie. Tyczy się to Gothica, Half life'a i kilku innych gier.
Oczywiście mod na godzinę byłby spoko gdyby był świetny. Ten mod potrzebuje ostrych zmian by być choćby trochę ciekawym. Scenariusz to podstawa. Nie będę się chwalił, że umiem wymyślić fajną fabułę, ale autorze moda. To Ty lub ktoś z Twojej ekipy jest odpowiedzialny za fabułę. Dlatego skup się, by zrobić coś interesującego. Zwłaszcza, że mod będzie raczej dość krótki, ostatecznie. No i nie opyla się dziś robić modów które są niczym dodatek ''Noc Kruka''. Wszystko powinno być...OSOBNE. Liczę, że tak zrobisz, mimo że produkta i tak nie tknę, zresztą wątpię by nawet wyszedł jak to w dzisiejszych czasach bywa.....ale ale jak już wyjdzie i mało kto w niego zagra to wiedz jedno:
''Moda nie robisz dla ludzi, to mod robi się dla ludzi'' - EdwardCrab61.
No i jeszcze jedno ''Co trwałe nie upadnie'' - EdwardCrab61.