Wiedźmin 3: Dziki Gorn 771700 1986

O temacie

Autor Drock

Zaczęty 5.02.2013 roku

Wyświetleń 771700

Odpowiedzi 1986

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tizgar.
Konsolę można przerobić.
Komputer jak rozumiem jest napędzany szaleńczą miłością jaką do niego żywisz? 
Gry na konsole są droższe w Polsce, u mnie w UK nowo wydana gra to 40 funtów, nie ważne jaka platforma. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
To czy można je przerobić to nie jest pewne, podobno dalej nikt ng tosterow nie przerobił nie wiem na pewno wiec mowie podobno poza tym po przerobieniu konsoli tracisz jej wszystkie przywileje więcej straty niż zysku :P

Omijam rachunki za prod bo korzystając z konsoli tez płacisz
Przecież o Polsce mowie w innych graja Konsola to lepszych wybór bo nie płacisz za nią haraczu w Polsce jest była i będzie dominacja Pc tu konsola to zbędna zabawka zło konieczne.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Tizgar jak się nie znasz to zamknij się. Pierdolisz coś o jakiś dodatkowych kosztach, albo chuj wie o czym. Konsolę możesz kupić za 1,5k i na tym zamknąć budżet. Tak jak wspomniał @Sawik gry są drogie, ale tylko w Polsce. Sam kupowałem kiedyś na xklocka gry z UK, które miałem o wiele taniej jak w Polsce i zamiast jednej gry miałem dwie. Co do przeróbek: To już niedługo, będzie tak samo jak z tamtymi. Nie wiem jak działa to na PS3 ,bo nie znam się, ale xboxa 360 przerobili i grając na przeróbce LT mogłeś śmigać w każdą nową gierkę nawet online. Podobnie pewnie będzie z nowymi kiedyś tam.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Sam się kurwa nie znasz myślisz ze kupisz ps4 i x1 i to tyle za multi się płaci co roku po 200 zł inaczej masz tylko singla, zanim komuś coś zarzucisz sprawdź info.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Na starych konsolach były pirackie serwery, o czym napisał.
Na PC piraci też nie mają wstępu na oficjalne serwery, także o czym mowa? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ja cały czas mowie o NG napisałem wyraźnie ze PS3 i x360 owszem zawsze były tańsze niż Pc ba nawet lepsze technicznie w momencie premiery wspomniałem o tym wcześnie, cały czas mowie o NG które podczas eksploatacji maja dodatkowe koszta które gdy dodamy okazuje się ze to już wcale nie jest taka tania inwestycja.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ładnie pięknie i wciąż nieosiągalne dla konsoli i tak ma być :P

https://www.youtube.com/watch?v=CF2TjY37Bjg
#t=28
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ładnie pięknie i wciąż nieosiągalne dla konsoli i tak ma być :P

https://www.youtube.com/watch?v=CF2TjY37Bjg
#t=28

Fajnie wygląda, widziałem niedawno. Btw nie wiem jaką masz nienawiść do konsol. Zupełnie takie same zachowanie jak wojny pomiędzy PS3/Xbox 360 czy tych nowszych.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Coraz bardziej sie jaram tym Wiedzminem i coraz bardziej sie przekonuje, ze chyba kupię tę grę...
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Postanowiłem w oczekiwaniu przejść w końcu wieśka jedynkę, ponoć save się przenosi te sprawy... gdzie ta "dojrzała fabuła"? Jestem w połowie trzeciego aktu i nigdzie jej nie widzę. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Postanowiłem w oczekiwaniu przejść w końcu wieśka jedynkę, ponoć save się przenosi te sprawy... gdzie ta "dojrzała fabuła"? Jestem w połowie trzeciego aktu i nigdzie jej nie widzę.

To chyba masz naprawde kolosalne wymagania, skoro fabula w w1 Ci sie nie podoba

Ps. Kod na roczna gre multi na xone na allegro za 120 zl osobiscie kupilem. A jesli chodzi o koszt, to taka konsola za 1,5k wytrzyma conajmniej 5 lat, a kompa trza modernizowac... ale jak ktos woli gry z neta sciagac to wiadomo ze pc.. ale konsola predzej lub pozniej zostanie przerobiona...
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Wiedźmin 3: Dziki gon
#351 2015-03-10, 07:01(Ostatnia zmiana: 2015-03-10, 07:17)
Nie mówię że główny wątek mi się nie podoba, tylko że wszyscy opisywali go jako "dojrzały", "zawiły" etc. nic takiego nie widzę, co nie przeczy faktowi że jest to dobra historia.

A zadania poboczne to.... :|
W dwójce mam nadzieję mają lepsze.


EDIT: wiedźmin tak mnie wciągnął że wychodząc na fajkę wciskam spację nawet poza grą :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fabuła ma... smaczki (pozdro dla kumających egzystencję Alvina). Ma niesamowicie napisane dialogi i dość ciężki klimat z intrygami politycznymi (chociaż po takiej Grze o Tron ciężko o większe wrażenia). Nie wiem za bardzo czego oczekujesz po słowie "dojrzała". Jeżeli chcesz "dojrzałej i zawiłej" fabuły zapraszam do Dark Souls :lol:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie wiem za bardzo czego oczekujesz po słowie "dojrzała".
Sam nie wiem, właściwie pewnie dlatego jestem taki zawiedziony, naprawdę miałem bardzo wysokie wymagania odnośnie Wieśka, którym nie sprostał. Nie żeby coś, ale to między innymi wasza wina :D

Właściwie to dość odrzucający jest fakt że jak na razie przechędożyłem każdą napotkaną kobietę w grze (poza staruszkami oczywiście), to BARDZO zaburza mój wizerunek odniesienia tego do świata który znam. Szczególnie że dialogi powiązane z tym są bardzo naiwne. "Chcesz zobaczyć skąd się biorą małe Driady?"

System walki również nie powala, obecnie mam coś koło 17 poziomu, styl grupowy mało kiedy wyłączam - po prostu koszę nim wszystko jak leci. Wyjątkami są potwory na zlecenie.

Bieganie, od huja biegania, naprawdę, jeśli trzeba z kimś porozmawiać to ta osoba musi mieszkać akurat na drugim końcu miasta?

No i "śledzenie zadań" na mapie mocno ssie pałkę. Muszę pogadać z Shani, pokazuje mi że jest w domu - to lecę, taki huj, jest dzień jest w szpitalu. O ile w przeciągu dnia nie robi to problemu, to już wieczorami, czy też nad ranem, irytuje.

Handel - Ogólnie podoba mi się rozwiązanie że tylko niektórzy przyjmą od nas dany towar... ale niektórych towarów nie idzie sprzedać (albo łatwo to sobie zablokować) przez co nie bardzo wiadomo co z tym zrobić.

No i... sztuczne ograniczenie rozwoju postaci, przemierzając te same krainy w różnych aktach spotykamy zupełnie inne stworzenia, co nie ma ŻADNEGO* uzasadnia fabularnego.

Właściwie dopiero się wbijam w intrygi polityczne, także możliwe że jeszcze mi się opinia zmieni, jednak jak na razie fabuła nie jest tym co myślałem że mnie czeka.

*No, ja tam swoje naciągane wysnułem, żeby nie było że tak całkiem nic. (Anomalie magiczne)
Jeżeli chcesz "dojrzałej i zawiłej" fabuły zapraszam do Dark Souls :lol:
Ile na tym zarabiasz? Na reklamie znaczy się.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Postanowiłem w oczekiwaniu przejść w końcu wieśka jedynkę, ponoć save się przenosi te sprawy... gdzie ta "dojrzała fabuła"? Jestem w połowie trzeciego aktu i nigdzie jej nie widzę.
Sawik, zagraj sobie w planespace torment, tam masz zawiłą i dojrzałą fabułę  ^^
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
A zadania poboczne to....
W dwójce mam nadzieję mają lepsze.
Zapewne chodzi Ci o typowe zlecenia na krew brux itp? W dwójce podstawa tych zadań się nie zmieniła, ale trzeba pokombinować jak powstrzymać na dłuższy okres daną plage potworów. Tu wysadzimy gniazdo, tam zapieczętujemy coś itp, innymi słowy jest lepiej.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Ile na tym zarabiasz? Na reklamie znaczy się.
Jestem mesjaszem, który pomaga wam dostrzec prawdziwe piękno ;-;
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Ali G

Wiedźmin 3: Dziki gon
#357 2015-03-11, 10:43(Ostatnia zmiana: 2015-03-11, 11:21)
No jeżeli tak Cię boli poziom trudności to polecam to. Jeżeli na tym wbijesz się na solo w kilka mobów bez potek i odpowiedniej broni/stylu, to, to.. to nic nie poradzę już :F No, a przez to, że też jest opła... jestem fanem DS, polecam ów gre w poszukiwaniu dojrzałej, wielowymiarowej fabuły :D

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Dziennikarze niemieckiego magazynu Gamestar, którzy niedawno mieli okazję pograć w komputerową edycję najnowszych przygód Geralta w najwyższych ustawieniach (tak zwanych Ultra) i w rozdzielczości 1080p przy zachowaniu płynności na poziomie 60 klatek na sekundę. Redaktorzy korzystali przy tym z peceta wyposażonego w procesor Intel i7-4790, 16 GB pamięci RAM oraz kartę graficzną GTX 980. Oczywiście niewykluczone, że finalna edycja tytułu będzie działać na nieco słabszych konfiguracjach – szczególnie jeśli komuś nie będzie zależało na tak wysokiej rozdzielczości lub będzie mógł bawić się przy mniejszej liczbie klatek na sekundę.

Dziennikarze magazynu Gamestar podkreślają jednocześnie, że przygotowana przez deweloperów wersja działała płynniej niż ta, którą twórcy pokazali kilka miesięcy wcześniej. Zaimplementowano też opracowany przez Nvidię silnik HairWorks, który odpowiada za generowanie wirtualnych włosów i sierści. Podobno włączenie tej opcji nie wpływało na płynność gry.

Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=90917
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
16 GB pamięci RAM śmiechłem :cool:
 


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry