Z życia złodzieja 37530 110

O temacie

Autor Magier

Zaczęty 13.10.2012 roku

Wyświetleń 37530

Odpowiedzi 110

Magier

Magier

White&Red
posty112
Propsy240
ProfesjaTłumacz
  • White&Red

Magier
White&Red

Z życia złodzieja
2012-10-13, 20:55(Ostatnia zmiana: 2013-08-04, 15:45)
Tytuł oryginału: Aus dem Leben eines Diebes
Twórcy: Kushel, harhar!, Kurzer
Platforma: Gothic II NK
Premiera niemiecka: 26.03.2012 r.
Opis:
Aby wstąpić do "Stowarzyszenia", które jest największą organizacją przestępczą królestwa, nasz bohater będzie musiał okazać się go godnym. Po długim czasie oczekiwania otrzymuje w końcu do tego możliwość i wybiera się w drogę statkiem. Oto jego zadanie: kradzież szlachetnego kamienia. O niczym więcej nie wie. Kiedy wszystko się zacznie? O tym również nie ma bladego pojęcia - aż do momentu, gdy zostaje wywleczony ze swojej koi na pokład i wyrzucony przez burtę. Nasz bohater ląduje w wodzie.
Nie ma ze sobą nic prócz bielizny i jakiegoś listu. Jednakże w oddali zauważa ląd. Po upływie wieków - tak mu się przynajmniej wydawało - dociera do niego. Wyczerpany wdrapuje się na drewniane bale starego pomostu. "Nie bez powodu to stowarzyszenie cieszy się złą sławą" - myśl ta nieustannie przelatuje naszemu bohaterowi przez głowę.
Jego cel jest jasny. "Muszę znaleźć kamień szlachetny!", myślał jedynie o tym. Ale gdzie w ogóle jest i jak ma zdobyć szlachetny kamień?

Wciel się w rolę naszego młodego złodzieja i przeżyj niesamowitą historię kradzieży jego życia. Poznaj niezwykłe postacie, odkryj nowy, urozmaicony świat na krańcu królestwa.
Czy spróbujesz wszystkiego, by osiągnąć swój cel? Będziesz kradł, porywał, a nawet mordował? Czy może jednak wyda ci się, że twoja droga jest niewłaściwa i zdecydujesz się pomóc swoim bliźnim?
Rozstrzygnij sam! Z życia złodzieja oferuje nie tylko mnóstwo innowacyjnych i różnorodnych zadań - gracz ma także w wielu miejscach możliwość wyboru, jakim będzie człowiekiem i jak będzie wyglądać jego historia.
Jednak bądź ostrożny! Nie tylko straż miejska ma oko na każdego obcego. Również dzika okolica, naszpikowana dobrze znanymi, ale także nowymi przeciwnikami, jest niebezpieczna jak nigdy dotąd!

Screeny



Jeden z polskich ekranów ładowania zrobionych przez Rysę: http://s6.ifotos.pl/img/ZZYCIALOA_xraspxa.jpg.

Cechy modyfikacji:

  • bogata w zwroty akcji, niesamowita historia młodego złodzieja
  • 39 różnorodnych zadań - często z różnymi zakończeniami
  • niezwykłe postacie, które mają swoją własną historię
  • tuzin stale zmieniających się ekranów ładowania
  • nowe bronie (topory, sztylety, miecze, itd.)
  • nowy, komfortowy system powiadomień
  • nowe i zmienione interaktywne obiekty
  • nowe tekstury o wysokiej rozdzielczości
  • system respawnu dostosowany do fabuły
  • nowy świat o wielkości ok. 7 ha
  • trzy możliwe do wyboru rodzaje strzał
  • niebezpieczni nowi przeciwnicy
  • 12 godzin przyjemności z gry
  • małe menu statystyk
  • zabawne eastereggi
  • mnóstwo nowych itemów

Dalsze informacje:


Spoiler
System trofeów zwierzęcych
Modyfikacja wprowadza nowy system trofeów myśliwskich. To, czy można będzie pozyskiwać trofea, w dalszym ciągu będzie zależało od talentów, ale ilość pozyskanych trofeów będzie zależała od zręczności gracza. Przy czym wyróżnia się 4 grupy trofeów myśliwskich:
  • 1. grupa: do wzięcia maksymalnie 1 trofeum myśliwskie (róg cieniostwora, skóra)
  • 2. grupa: do wzięcia maksymalnie 2 trofea myśliwskie
  • 3. grupa: do wzięcia maksymalnie 3 trofea myśliwskie
  • 4. grupa: do wzięcia maksymalnie 4 trofea myśliwskie
Przy czym nie jest to zależne jedynie od grupy trofeów myśliwskich, lecz także od rodzaju zwierzęcia (z jaszczurów można wyciągnąć do 4 pazurów, u ścierwojadów maksymalnie 2).

Granice zręcznościowe:
  • 1. grupa: do 29 punktów zręczności
  • 2. grupa: od 30 do 59 punktów zręczności
  • 3. grupa: od 60 do 89 punktów zręczności
  • 4. grupa: od 90 punktów zręczności
System łowienia ryb
System łowienia ryb pochodzi w zasadzie z Ikarusa. Trzeba zbliżyć się na odpowiednią odległość do ryby, by pojawił się napis, który trzeba mieć w polu widzenia przez okres ok. 0,5 s. Aby całość nieco udynamicznić, ryby zostały porozmieszczane po całym morzu i podzielone w małe ławice, z których można wyławiać pojedyncze ryby.
Ale ostrożnie: Jeśli wypłynie się zbyt daleko od brzegu, można bardzo szybko samemu skończyć jako pokarm dla rybek.

Innowacje w systemie powiadomień
Gdy otrzyma się doświadczenie, w prawym górnym rogu pojawi się komunikat o aktualnym stanie punktów doświadczenia oraz o ilości punktów doświadczenia, które są potrzebne do osiągnięcia kolejnego poziomu.
Przy nowym wpisie do dziennika pojawia się również nazwa zadania, którego tyczy się dany wpis. W przypadku wielu jednoczesnych wpisów do dziennika komunikaty nie nachodzą na siebie, lecz są rozmieszczane jeden pod drugim.
W przypadku otrzymania bądź oddania wielu przedmiotów komunikaty także są rozmieszczane jeden pod drugim.
Przy wykonaniu zadania komunikat ma kolor zielony, natomiast przy niepomyślnym zakończeniu zadania - czerwony.

Poziom trudności
Zostaje on ustawiony na początku nowej gry w menu głównym. Są trzy poziomy trudności: łatwy, średni i trudny. Generalnie polecany jest średni poziom. Łatwy jest dla graczy, którzy nie radzą sobie z systemem walki w Gothicu, a trudny dla absolutnych weteranów.

Ale co oznaczają poszczególne poziomy trudności?
  • Łatwy: życie 66% | ochrona: 80%
  • Średni: życie 100% | ochrona: 100%
  • Trudny: życie 133% | ochrona: 120%
Bonusy za podłość
Nasz bohater jest przestępcą. Jednak czy to oznacza, że nie ma sumienia? Gracz będzie pośrednio stawiany przed tym pytaniem w trakcie trwania akcji moda. W różnych miejscach dialogów bohater ma możliwość wyboru różnych odpowiedzi. Albo będzie miły, uprzejmy - albo podły, wulgarny. Poprzez uprzejme zwracanie się do rozmówcy można zyskać jego sympatię i związane z tym korzyści. Nieuprzejma odpowiedź może wzbudzić antypatię (bez obaw, nie dotyczy to głównych zadań). Odpowiadając w niemiły sposób, zyskujemy także bonusy za podłość. Tym bonusem są punkty doświadczenia. Im częściej bohater jest podły, tym więcej doświadczenia dostaje.
  • 1-3: 25 punktów doświadczenia
  • 4-6: 50 punktów doświadczenia
  • 7-9: 75 punktów doświadczenia
  • 10-12: 100 punktów doświadczenia
  • >12: 150 punktów doświadczenia
System smażenia na patelni
Jest już znany z innych modyfikacji. Można wybrać, czy chce się usmażyć jedną sztukę czy wszystkie sztuki mięsa z inwentarza. Można także dokonać wyboru pomiędzy normalnym mięsem, mięsem omułka, mięsem chrząszcza a mięsem plażowej bestii.

Status fabuły
Chociaż w modyfikacji nie ma rozdziałów, fabuła jest podzielona na trzy części. Przy przejściu do następnej części większość handlarzy otrzymuje nowe towary i (jeśli to konieczne) odbywa się wzmożony respawn potworów.

System respawnu
Podobnie jak w Karibiku respawn jest regulowany przez postęp w fabule, ew. przez specjalne zadania, aby uniknąć różnych problemów (NPC zostaje zabity przez potwora, który niedawno się zespawnował).

Smalltalki NPC
W przeciwieństwie do podstawowej wersji gry w modyfikacji rozmowy pomiędzy NPC są w dużej mierze sensowne. Można więc podsłuchać marynarza, jak to się upił poprzedniego wieczoru, lub usłyszeć rozmowę o nocnym włamaniu do wieży w porcie... Włamywaczem naturalnie był bohater. Smalltalki reagują więc na pewne zadania, przez co NPC komentują w pewien sposób aktualne wydarzenia.

Zmieniające się ekrany ładowania
Podczas wczytywania gry, jak zresztą można szybko zauważyć, zmieniają się ekrany ładowania. W sumie jest ich 12, do tego dochodzi jeszcze tło menu, które pokazuje się podczas pierwszego wczytywania od rozpoczęcia gry.

Niemiecka wersja modyfikacji

Specjalne podziękowania dla René Kirrbacha (Kurzer), który udostępnił nam potrzebne materiały i pomaga w lokalizacji modyfikacji.

Na ten moment nie jesteśmy w stanie podać nawet przybliżonej daty wydania spolszczenia, ale nie powinno to trwać za długo. Przeszło połowę prac przy lokalizacji mamy już za sobą.

Wszystkich chętnych do pomocy przy spolszczeniu zapraszam tutaj: http://themodders.org/index.php?/topic/18427-nabor-do-grupy-whitered.

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A więc jest na co czekac :)
 

Aziral

Aziral

Użytkownicy
posty92
Propsy22
  • Użytkownicy
Tak z czystej ciekawości wiadomo kiedy (mniej więcej) ukończycie spolszczenie? Bo cholera mam niesamowitą ochotę zagrać w to cacko, a nie znam niemieckiego.
 

Greg

Greg

Użytkownicy
posty60
Propsy8
  • Użytkownicy

Greg

Z życia złodzieja
#3 2012-12-21, 13:34(Ostatnia zmiana: 2012-12-21, 14:09)
Mod naprawdę bardzo ciekawy. Bardzo chętnie w niego pogram. Chciałbym pomóc ale niestety językiem niemieckim nie władam. Życzę powodzenia w spolszczaniu i mam nadzieję że na wakacje już zagram. Pozdrawiam.

PS Jeśli potrzebny byłby jakiś tester to chętnie pomogę tlyko musi ktoś mi wytłumaczyć co miałbym robić. Aktualnie mam dużo wolnego czasu więc chętnie w czymś pomogę.
 

CzesiuGM

CzesiuGM

Użytkownicy
posty24
Propsy9
  • Użytkownicy
Czy przewidywany jest dubbing do tego modu? Jeśli tak, jestem chętny nad podłożenie głosu pod którąś z postaci :)

Crooleeck

Crooleeck

Użytkownicy
posty57
Propsy13
  • Użytkownicy
Ja też, a więc mamy już porządną ekipę!:D
 
Coś tu było... Teraz nie ma nic!

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy

wr0d

Z życia złodzieja
#6 2013-01-25, 09:03(Ostatnia zmiana: 2013-11-25, 12:46)
themodders
 

Magier

Magier

White&Red
posty112
Propsy240
ProfesjaTłumacz
  • White&Red
Prace nad lokalizacją modyfikacji powoli dobiegają końca. Przeszliśmy właśnie do fazy testów, podczas której będziemy starali się wyłapać jak największą ilość błędów. Do przetłumaczenia pozostały nam jedynie pliki wideo. Aktualnie tworzony jest poradnik, gdzie zostaną omówione zadania i opisane pokrótce wszystkie postacie. W planach mamy także nagranie dubbingu do dialogów svm (rozmowy pomiędzy postronnymi NPC), które w "Z życia złodzieja" są zależne od postępu gracza w fabule. Jeśli chodzi o dubbing do całej modyfikacji, to - ze względu na jej rozmiar - byłoby ciężko go wykonać, więc raczej się o niego nie pokusimy, choć jeszcze niczego nie przekreślamy.

Parę screenów:
Screen 1
Screen 2
Screen 3
Screen 4

Krótka zapowiedź wideo

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wielki props dla Ciebie i innych polonizujących :)  kawał dobrej roboty, niezmiernie oczekuje na moda!
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Dałobysię te zbroje z moda wyciągnąć? Bo mnie kuszą te szmaty włożyć sb do podstawki. (Ubiór na screenie w 1 poście)
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Props za wykonaną robotę ale składnia zdania na czwartym screenie jest bynajmniej dziwna, lepiej brzmiało by to tak: "Wszyscy twierdzą że Sid jest wariatem, ale nikt nie wie, że nie wolno go lekceważyć"  

Trailer fajnie wykonany, ale co ma on przedstawiać?
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przecież można zrobić dubbing do całości, ale musicie mieć reżysera, który by się tym zajął jak np.Fabiosek, albo Martinos.
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
a ja jestem przeciwny całemu dubbingowi ;] Chciałbym wersje bez dubbingu :)  Wazna wg mnie oczywiscie, jest fabuła a nie ilość dubbingu :] dobra jesli rozmowy postronnych rozmow musza byc okej, ale nie kazcie czekac przez dubbing kolejnych miesiecy na moda.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Przecież dubbing może być zwyczajnym dodatkiem, zrobionym może nawet przez inne osoby, także...
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
a ja jestem przeciwny całemu dubbingowi ;] Chciałbym wersje bez dubbingu :)  Wazna wg mnie oczywiscie, jest fabuła a nie ilość dubbingu :] dobra jesli rozmowy postronnych rozmow musza byc okej, ale nie kazcie czekac przez dubbing kolejnych miesiecy na moda.


Ile razy musi to byc powtarzane, zeby ludzie zrozumieli? W kazdym praktycznie przypadku dubbing jest oddzielną częścią projektu (ZW są wyjątkiem bo mozna powiedziec, ze sie za to zabrali profesjonalnie), a dubbing raczej bedzie to wyłączenia wiec nikt nie ma musu grać z dubbingiem. Ja jestem ZA dubbingiem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ja też jestem za dubbem :D

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka

Lansjer
Rzeka

Z życia złodzieja
#16 2013-04-19, 20:45(Ostatnia zmiana: 2013-04-19, 20:46)
ja też jestem za dubbem  :D
 

Aziral

Aziral

Użytkownicy
posty92
Propsy22
  • Użytkownicy
To ja jestem nad dubbing'iem.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Dałobysię te zbroje z moda wyciągnąć? Bo mnie kuszą te szmaty włożyć sb do podstawki. (Ubiór na screenie w 1 poście)
ja juz je wyciagłem :D
 

wr0d

wr0d

Użytkownicy
posty53
Propsy55
  • Użytkownicy

wr0d

Z życia złodzieja
#19 2013-04-28, 12:14(Ostatnia zmiana: 2013-11-25, 12:46)
themodders
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry