Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 2996263 7439

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 2996263

Odpowiedzi 7439

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Trzeba najpierw wykonać zadanie dla Doyla by Corristo się pojawił przed kopalnią
 

gothic1210
  • Gość
No Corristo pojawia się jak mamy iść do opuszczonej kopalni (przyjęty odpowiedni quest). Jest to niezależne od gildii. Każda ma innego questa, ale u każdej się w nim pojawia mag. 
 

UnknownJAY

UnknownJAY

Użytkownicy
posty41
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
A czy może ktoś z Was powiedzieć jakie są wymagania u Kosy by dokończyć  zadanie z Blizną ?
Bo nie uśmiecha mi się bieganie do niego z X razy i przeglądać tutaj 161 stron.
 
One i tak wrócą, jeśli się nimi nie zajmiesz jak należy !!..!!

gothic1210
  • Gość
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Nie wiem czy tak jest tylko u mnie, ale Corristo w IV rozdziale nie ma żadnego waypointa i nie sposób go spotkać. Poza tym zadanie "Skrytka" wciąż jest niewykonalne; Willowi można powiedzieć tylko o 1 z 3 skrytek, a zadanie zostaje w dzienniku.
Grasz na patchu i nowej grze?
Co do Corristo to masz rację (na starej łatce przez bug nie miałem misji z opuszczoną kopalnią). Ale na pytanie odpowiadam, że tak.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

UnknownJAY

UnknownJAY

Użytkownicy
posty41
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Czy u Kogoś  jak był w OB ( pierwszy rozdział )   to koło Joru w jednym z domków nowicjusz zwracał się do nas  per Mistrzu i informował nas ze złodziej kostura zwiał z nim przez bramę  itd ?
 
One i tak wrócą, jeśli się nimi nie zajmiesz jak należy !!..!!

gothic1210
  • Gość
Mój błąd. Wybacz. 
 

UnknownJAY

UnknownJAY

Użytkownicy
posty41
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Tyle to nic, Ważne ze patch wyszedł i można grac.
 
One i tak wrócą, jeśli się nimi nie zajmiesz jak należy !!..!!

gothic1210
  • Gość
Udało mi się wstępnie napisać od nowa funkcję B_BuyAtributePoint. Wykluczyłem z niej korzystanie ze stałych określających koszta atrybutów i zastąpiłem to wyliczaniem odejmowanych PNów przy każdym użyciu funkcji. Wymaga jeszcze to dopisania. Kod jest trochę nieoptymalny, że to tak nazwę, ale spełnia swoją funkcję i jak na razie nie crashuje. Jeśli się uda wszystko to jednak będzie ta nauka z g2. Mamy za to z Markiem problemy z tymi 10 poziomowymi skillami, bo animacje gothic nie układają się tak jak byśmy chcieli. xD No, ale jakoś sobie damy z tym radę. Tymczasowo uzupełniam także dialogi z NPCami, którzy mało mówią lub powinni coś mówić w określonych momentach. :D 
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
dlaczego 5 pkt siły kosztuje 10 pn, a 5 pkt many kosztuje 5pn. To trochę tak jakby niesprawiedliwie...
 

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
Propsy22
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Udało mi się wstępnie napisać od nowa funkcję B_BuyAtributePoint. Wykluczyłem z niej korzystanie ze stałych określających koszta atrybutów i zastąpiłem to wyliczaniem odejmowanych PNów przy każdym użyciu funkcji. Wymaga jeszcze to dopisania. Kod jest trochę nieoptymalny, że to tak nazwę, ale spełnia swoją funkcję i jak na razie nie crashuje. Jeśli się uda wszystko to jednak będzie ta nauka z g2. Mamy za to z Markiem problemy z tymi 10 poziomowymi skillami, bo animacje gothic nie układają się tak jak byśmy chcieli. xD No, ale jakoś sobie damy z tym radę. Tymczasowo uzupełniam także dialogi z NPCami, którzy mało mówią lub powinni coś mówić w określonych momentach. :D


Rozumiem że wersja 1.5 jednak ujrzy światło dzienne  :lol:?
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
dlaczego 5 pkt siły kosztuje 10 pn, a 5 pkt many kosztuje 5pn. To trochę tak jakby niesprawiedliwie...
Nie myślisz, dobrze jest, many powinieneś mieć zawsze więcej.
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Cytat: mrdragothic
Nie myślisz, dobrze jest, many powinieneś mieć zawsze więcej.
Kwestia gustu, ja tam wolałbym spowolnienie rozwoju many w takim samym stopniu.. skoro nawet marne skradanie kosztuje 2 razy tyle co w podstawce to magia (często lepsza od walki mieczem) chyba też powinna być ciut trudniejsza do nauki prawda?
 

gothic1210
  • Gość
Grupa Forumowych Malkontentów - Reaktywacja. 
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
dlaczego 5 pkt siły kosztuje 10 pn, a 5 pkt many kosztuje 5pn. To trochę tak jakby niesprawiedliwie...
Albowiem tak było w G2. Amen.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
dlaczego 5 pkt siły kosztuje 10 pn, a 5 pkt many kosztuje 5pn. To trochę tak jakby niesprawiedliwie...
Albowiem tak było w G2. Amen.

G2 były też smoki. i jaszczuroludzie i inne stwory, a tu ich nie ma. Słaby argument...
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty186
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Outlanderze nie bez kozery mam te tytuły pod awatarem :P A tak na serio - chyba dobrze, że ludzie czasem maja inne zdanie prawda? zawsze jest to okazja do spojrzenia na dane zmiany z innej perspektywy.
Itak co do G2: Należy pamiętać, że w G2 tam gdzie wojownik gryzł się z nerwów po łokciach tam mag szedł spacerkiem i zdejmował kiwnięciem palca watahy wrogów... dlatego raczej bym nie szedł tą 'pro-magową' drogą...
Niech wymiana PN-siła/zręczność/mana będzie jednakowa dla wszystkich, jedynie wymiana PN-hp powinna mieć korzystniejszy przelicznik (bo bądźmy szczerzy, obecnie wydawanie PN na życie to marnotrastwo). A mag i tak ma łatwiej w rozwijaniu statystyk bo eliksirów +10/15 siły/zręczności nie ma, a +10/15 many już jak najbardziej.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wymaga jeszcze to dopisania. Kod jest trochę nieoptymalny, że to tak nazwę, ale spełnia swoją funkcję i jak na razie nie crashuje. Jeśli się uda wszystko to jednak będzie ta nauka z g2.
Czyli jak to mniej więcej działa?  :hmmm:
 

gothic1210
  • Gość
Outlanderze nie bez kozery mam te tytuły pod awatarem :P A tak na serio - chyba dobrze, że ludzie czasem maja inne zdanie prawda? zawsze jest to okazja do spojrzenia na dane zmiany z innej perspektywy.
Itak co do G2: Należy pamiętać, że w G2 tam gdzie wojownik gryzł się z nerwów po łokciach tam mag szedł spacerkiem i zdejmował kiwnięciem palca watahy wrogów... dlatego raczej bym nie szedł tą 'pro-magową' drogą...
Niech wymiana PN-siła/zręczność/mana będzie jednakowa dla wszystkich, jedynie wymiana PN-hp powinna mieć korzystniejszy przelicznik (bo bądźmy szczerzy, obecnie wydawanie PN na życie to marnotrastwo). A mag i tak ma łatwiej w rozwijaniu statystyk bo eliksirów +10/15 siły/zręczności nie ma, a +10/15 many już jak najbardziej.
Niech każdy ma swoje zdanie, tylko po co o tym gadać skoro zostało to tylko zmienione do 1.4.02 żeby było trochę trudniej, a w 1.4.5 będzie i tak inaczej (tak jak w g2). Także nie rozumiem tylko tej rozmowy o czymś co już nie ma znaczenia ; p
 

Joshin

Joshin

Użytkownicy
posty55
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
wiem ze nie powinienem ale moge spytac kiedy mozemy sie spodziewac akutualizacji? :P szczerze czekam na nia zeby pobrac moda i moc pograc bez przeszkod w troche bardziej rozwnietego G1 :)
 


0 użytkowników i 32 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry