Przemyślę. Skoro w moda mają dzięki temu grać jakieś kobiety
Dziewczyna Sageza jest Ci wdzieczna.. a poza nią bliżej nieznana liczba 'świeżaków' jacy mają problem z ubiciem ścierwojada

Szykuję się już na wersję 1.4.5, która nieprędko wyjdzie, ale będzie zawierać całkiem sporo nowych rzeczy.
A jeszcze miesiac temu pisał że wypuści 1.401 i kończy z tym bo ma dosyć

Trzymam kciuki i nie spiesz się... bo jak za szybko ci pójdzie to sie będę zagrywał i testował Gothica zamiast swojego moda do Baldurka szlifować

Nowego skazańca można spotkać, ale tylko jak się jest Strażnikiem i robi questa od Thorusa. Trzeba gościa przekonać, żeby dołączył do SO. 
Czy tylko mnie przyszła na myśl scena z intra i radosne "witamy w kolonii!" ?

Post połączony: 2015-03-22, 11:57
Ok testy póki co wyglądają zacnie - jak widzę w patchu 1.402 nie tylko podwyższyłeś progi doświadczenia do awansu ale też podwoiłeś koszt nauki umiejętnosci (skradanie, walka bronią itp) i cech

Sądzę (to tylko moje zdanie) że w kwestii poziomu trudności ten zabieg sprawia że balans jest juz idealnie zachowany i nie ma co zmieniać tego dodatkowo (dlaczego zaznaczyłem w poprzednim poście). Przy tych 10 poziomach walki wręcz jakie planujesz można by też zachować obecną skalę - np jeśli stary 'adept' kosztował 30PN i dawał 5% to przy skali 10poziomowej można by zrobić każdy z nich za 6PN by zachować równowagę jaka jest obecnie (jak pisałem to tylko moja propozycja).
Szantażysta działa wreszcie tak jak powinien, reszta drobnych baboli też zdaje się wygładzona, zobaczymy jak będzie dalej
