CaRPG 31219 112

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 20.03.2012 roku

Wyświetleń 31219

Odpowiedzi 112

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2670
Propsy3590
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Z tego co wiem tu są wymieszane uwagi Radsuna i anglojęzycznych graczy.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty442
Propsy127
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

R4zor

CaRPG
#101 2015-07-10, 18:56(Ostatnia zmiana: 2015-07-10, 19:54)
@Leinnan - przed wami jeszcze trochę roboty nad tą gierką :). Zawiera multum bugów, inteligencja Al jest bliska zeru. Ale ważne, że działa i w miarę grywalne :D

Post połączony: 2015-07-10, 19:54
Tak, gierka zacna. Niestety jakiś błąd w menu u dołu ekranu mi się pojawia:
Cytuj
Błąd sprawdzania wersji CaRPG  (2:12007)
Posiadam wersję 0.2.20
[Ten błąd uniemożliwia chyba instalację patchy, bo nic się nie zmienia w grze gdy je instaluję]

Fabio

Fabio

The Modders
posty3293
Propsy2032
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
"Wczytuję tekstury 'nazwa.jpg" - Jak dla mnie takie coś zbędne jest przy wczytywaniu. Lepiej byłoby po prostu "Wczytuję tekstury".

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2670
Propsy3590
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Za dużo roboty żeby to zmieniać a tak przynajmniej widać że się coś wczytuje. Zasoby nie są wczytywane po typie tylko np wczyta 1 model, potem jego tekstury itp.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5220
Propsy3865
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Trochę śmieszna odpowiedź, w szczególności pierwsza część, zważywszy że chodzi tylko o skrócenie wyświetlanego napisu. To powinna być robota na 5 minut, a nie "Za dużo roboty żeby to zmieniać". Cel informacyjny jest jak najbardziej uzasadniony.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3733
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Myśleliście już nad fabułą?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2670
Propsy3590
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
@Adanos
Cytuj
To może od razu w opcjach czy chcesz żeby wyświetlały się szczegóły wczytywania? :P

Chodzi o to że nie ma wczytywania tekstur/modeli/dźwięków. Tylko że wczytuje np model potem jego tekstury. Potem model potwora, jego tekstury, dźwięki.
@Mac Dun Na razie nadal losowe, jednak jeśli masz pomysł na jakieś konkretne to pisz do tomasha na carpg.pl/forum
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2670
Propsy3590
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Nowa wersja :o
Download:
CaRpg 0.4 (102 MB)
Zmiany:
+ nowe rodzaje pancerzy (przeszywnica, skóra, zbroja łuskowa, zbroja paskowa), pancerz wysokiej jakości, magiczny pancerz
+ nowe umiejętności (długie ostrze, krótkie ostrze, topór, broń obuchowa, średni pancerz)
+ nowe atrybuty (inteligencja, mądrość, charyzma)
+ perki
+ zmieniony ekran tworzenia postaci
+ nowe dźwięki/muzyka [Vinur_Gamall]
+ bonus łotrzyka do ciosu w plecy działa dla łuku
+ lepsza kamera, można obracać wokół postaci
+ konwersja projektu z vs2008 do vs2013
+ komenda setstat
+ ulepszony obsługa upływu czasu questa
+ mieszkańcy nie powtarzają się podczas pytania o okoliczne lokalizacje
- naprawiona obsługa portu w konfiguracji [dookey]
- naprawione obliczanie zręczności (dla lekkiego pancerza sprawdzało ciężki)
- naprawione obliczanie szybkości strzelania z łuku (używało umiejętności walki bronią zamiast łuku)
- naprawione anulowanie edycji postaci które zmianiało postać
- naprawione brakujące aktualizacje questów w MP
- kliknięcie na opcji dialogowej nie spowoduje już ataku gdy trzyma się broń [Vinur_Gamall]
- naprawiony rzadki crash przy wchodzeniu do miasta/wioski
- naprawiony błąd w queście z szaleńcami, po zdobyciu kamienia i zapisaniu nie było postępów
- naprawione rzadki crash przy generowaniu dróg w mieście
- naprawione generowanie kratek w korytarzach [Minister of Death]
- naprawiony crash przy wchodzniu do wioski z wersji < 0.3 [Minister of Death]
- naprawiona kompatybilność ze starymi zapisami w których karczma ma inny rozmiar
- teraz po założeniu gry w mp nie mamy wybranej postaci z poprzedniej gry
- naprawiony crash po wczytaniu gry z questowymi przedmiotami [Medarc]
- naprawiony crash gdy skończy się czas na wykonanie zadania z obozem [Medarc]
- naprawione złe wartości kredytu/wolnych dni po wczytaniu
- naprawione duplikowanie przedmiotów w ekwipunku npc na ostatnim miejscu
- naprawione nie czyszczenie opcji dialogowych po wczytaniu
- naprawione nie czyszczenie kodów po wczytaniu
- naprawione nie znikanie obozu jeśli jest ostatnią lokalizacją jaką się odwiedziło pomimo upływu czasu
- [Uratuj porwanego] naprawione błędy gdy porawny zginie przed rozmową
- [Uratuj porwanego] porwany znika gdy minie czas na questa
- [Uratuj porwanego] naprawiony crash gdy zaakceptuje się questa po wczytaniu
- [List gończy] naprawione nie generowanie celu po wczytaniu
- [List gończy] naprawiony crash gdy cel jest w drużynie gdy minie czas
- [List gończy] naprawiony crash gdy cel opuści lokalizację
- [Dostarcz list] naprawiona zła nazwa listu po wczytaniu
- [Tartak] naprawiony wyciek pamięci po wygenerowaniu drwali
- [Tartak] naprawione nie zapisywanie wyglądu Artura Drwala
- [Gorush] naprawiony brak postępu po oczyszczeniu obozu jeśli się wczytało pomiędzy informacją o obozie a zapytaniu gdzie jest
- [Gorush] naprawione generowani przywódca orków w zamkniętym pomieszczeniu do którego to on ma klucz
- [Golemy na drodze] nie można już pomijać animacji picia
- [Golemy na drodze] naprawiony crash gdy nie przyjmie się starego maga do drużyny i opuści lokalizację
- [Zło] naprawiony zły dialog po zamknięciu wszystkich portali
- naprawione złe oświetlenie krwii w podziemiach
- naprawione znikanie npc którzy poszli do karczmy (ale tylko questowo)
- naprawione opuszczanie miasta przez npc w miejscu starych bram zamiast dojście do zielonej strefy
- naprawiony tearing przy dużym fps przy światłach w podziemiach
- naprawiony błąd z teleportowaniem członka drużyny do używalnego obiektu [Minister of Death]
- poprawne usuwanie postaci gdy gracz zcrashuje przy wczytywaniu mapy świata
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2670
Propsy3590
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Radsun dalej to tworzy :O


CaRpg 0.12 (115 MB)
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.4.20 lub starszej
+ akademia - można tam rekrutować początkujących bohaterów
+ zalążek fabuły
+ nowa klasa gracza: kapłan - czar uleczenia
+ mana
+ szybka podróż (może być użyta przez przywódcę w bezpiecznej lokalizacji by szybko powrócić na mapę świata)
+ nowe umiejętności: magia bogów, koncentracja
+ nowe atuty: silna aura, harmonia many
+ nowe przedmioty: magiczny kryształ, miksturki many, 10 magicznych pierścieni, amulet many
+ obniżone wymagania siły dla broni obuchowych/toporów
+ wczytywanie klas postaci z pliku
+ aktualizacja bibliotek: FMod 1.10.14
+ usprawnione sprawdzanie wersji, wykorzystywanie biblioteki libcurl
- crash gdy magowie zabiją na arenie przez barierkę jednego z widzów [Ampped]
- crash gdy gobliny zabierają stary łuk [Ampped]
- zmiana postaci w trybie multiplayer resetowała ekwipunek postaci
- jedzenie ziół ma teraz poprawną animację i dźwięki
- dźwięk drzwi był bardzo rzadko odtwarzany w mp gdy ktoś inny korzystał z drzwi
- crash gdy gracz trafiony czarem piorun w tej samej chwili wyjdzie z gry
- crash klienta po wczytaniu gry z efektem pioruna
- crash gdy npc podąża za graczem a on wyjdzie z gry
- crash gdy npc ucieka do gracza a on wyjedzie z gry
- crash po wczytaniu gry gdy npc chciał coś od gracza którego nie ma po wczytaniu
- obrażenia od niektórych czarów były źle liczone i nieuwzględniało magicznej siły
- porwany nie dołącza do walki na arenie
- nie można dawać złota przywołanym jednostkom i tymczasowym członkom drużyny
- crash przy oknie dialogowym dawania złota/wyrzucania gdy gracz wyjdzie z gry
- poprawiony kąt wchodzenia do lokalizacji
- usuwanie członków drużyny w multiplayer nie zmienia kolejności drużyny
- klient po wyjściu z gry multiplayer i rozpoczęciu singleplayer nie był przewódcą drużyny
- obrót jednostek które stoją w miejscu zmieniał się w trakcie opuszczania lokalizacji
- brakująca tekstura czarnego pancerza
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2670
Propsy3590
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

CaRPG
#109 2020-06-01, 11:01(Ostatnia zmiana: 2020-06-29, 08:29)
Fun fact- CaRPG nadal powstaje, silnik został przepisany na DX11 i nadal ma taką grafikę jaką ma, skopiowana wiadomość z jego strony:

CaRpg 0.15
Nowa wersja  ;D Z powodu directx 11 zajęło to więcej czasu niż przewidywałem ale w końcu jest.

Podziękowania dla BottledByte za implementacje zapamiętywania receptur i dla Zielu za testy multiplayer :)
Obrazki


Zmiany
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.6.1 lub starszej
+ przejście z directx 9 na directx 11
+ nauka nowych receptur alchemicznych [BottledByte & Tomashu]
+ nowe składniki alchemiczne: magiczne ziele, smalec, vitalit, krew trola; nowe receptury: naturalnego leczenia, regeneracji, antymagii, antidotum; książka historyczna
+ nowy wróg - szlam
+ strach na wróble na polach, wiatrak
+ przeniesienie zadania "znajdź artefakt" do skryptów
+ nazwa miesiąca zamiast liczby, inna początkowa data
+ inne dialogi u wędrownego kupca, trenera
+ aktualizacja bibliotek: Curl 7.69.1, FMod 1.10.20, JSON for Modern C++ 3.7.3
- losowo generowane podziemia były głównie jednego typu
- losowy crash przy wchodzeniu do miasta po tym jak ai poprosił o pancerz [SwagOfficerSuccubus]
- crash po wczytaniu zapisu w MP gdy klient rzuca czar [Ampped]
- nie można używać komendy 'speed' w jednoosobowej grze
- kółko myszki czasami nie ma wpływu na kamerę
- crash podczas uruchamiania [AnimeIsWrong]
- błędy skryptu podczas rozmowy z alchemikiem, wszyscy mają lepsze ceny
- u kupca nie generowało niektórych przedmiotów
- crash gdy okno jest zminimalizowane w trybie pełnoekranowym podczas wczytywania [BottledByte, Lemiczek, Mokai]
- ai w złej kolejności prosi o przedmioty
- błąd kamery gdy rozmawia się z jedną osobą po drugiej
- crash po wczytaniu gry multiplayer gdy drzwi są otwierane/zamykane
- brak wieści o oczyszczeniu lokalizacji
- usprawnione wybieranie celu do leczenia przez kapłana
- wyciek pamięci po ponownym wygenerowaniu wrogów w lesie
- atuty mobilność/finezja wymagały kondycji a nie zręczności
- brak widocznych założonych pierścieni/amuletów u klienta podczas wymiany przedmiotów i grabienia zwłok
- losowe preferencje umiejętności bohatera po zdobyciu poziomu
- u klienta ożywieni nieumarli nie mają pusty pasek życia
- odlegli wrogowie nie reagują na trafienie z łuku
- ai niekupowało niektórych amuletów i pierścieni [Zielu]
- złe wartości ataku/obrony u klienta podczas wymiany przedmiotów z bohaterem
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3706
Propsy4851
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Fun fact- CaRPG nadal powstaje, silnik został przepisany na DX11 i nadal ma taką grafikę jaką ma:

Cytuj
Nowa wersja  ;D Z powodu directx 11 zajęło to więcej czasu niż przewidywałem ale w końcu jest.

Podziękowania dla BottledByte za implementacje zapamiętywania receptur i dla Zielu za testy multiplayer :)
CaRpg 0.15 (115 MB)
Obrazki


Zmiany
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.6.1 lub starszej
+ przejście z directx 9 na directx 11
+ nauka nowych receptur alchemicznych [BottledByte & Tomashu]
+ nowe składniki alchemiczne: magiczne ziele, smalec, vitalit, krew trola; nowe receptury: naturalnego leczenia, regeneracji, antymagii, antidotum; książka historyczna
+ nowy wróg - szlam
+ strach na wróble na polach, wiatrak
+ przeniesienie zadania "znajdź artefakt" do skryptów
+ nazwa miesiąca zamiast liczby, inna początkowa data
+ inne dialogi u wędrownego kupca, trenera
+ aktualizacja bibliotek: Curl 7.69.1, FMod 1.10.20, JSON for Modern C++ 3.7.3
- losowo generowane podziemia były głównie jednego typu
- losowy crash przy wchodzeniu do miasta po tym jak ai poprosił o pancerz [SwagOfficerSuccubus]
- crash po wczytaniu zapisu w MP gdy klient rzuca czar [Ampped]
- nie można używać komendy 'speed' w jednoosobowej grze
- kółko myszki czasami nie ma wpływu na kamerę
- crash podczas uruchamiania [AnimeIsWrong]
- błędy skryptu podczas rozmowy z alchemikiem, wszyscy mają lepsze ceny
- u kupca nie generowało niektórych przedmiotów
- crash gdy okno jest zminimalizowane w trybie pełnoekranowym podczas wczytywania [BottledByte, Lemiczek, Mokai]
- ai w złej kolejności prosi o przedmioty
- błąd kamery gdy rozmawia się z jedną osobą po drugiej
- crash po wczytaniu gry multiplayer gdy drzwi są otwierane/zamykane
- brak wieści o oczyszczeniu lokalizacji
- usprawnione wybieranie celu do leczenia przez kapłana
- wyciek pamięci po ponownym wygenerowaniu wrogów w lesie
- atuty mobilność/finezja wymagały kondycji a nie zręczności
- brak widocznych założonych pierścieni/amuletów u klienta podczas wymiany przedmiotów i grabienia zwłok
- losowe preferencje umiejętności bohatera po zdobyciu poziomu
- u klienta ożywieni nieumarli nie mają pusty pasek życia
- odlegli wrogowie nie reagują na trafienie z łuku
- ai niekupowało niektórych amuletów i pierścieni [Zielu]
- złe wartości ataku/obrony u klienta podczas wymiany przedmiotów z bohaterem
No to chyba dobrze
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2670
Propsy3590
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Na swój sposób ma to sens- nie jest w stanie stworzyć dobrych assetów graficznych więc skupia się na kodzie.

BTW dla ciekawskich jest discord: https://discord.gg/pKKBUg8
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2670
Propsy3590
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
CaRpg 0.16
Obrazki


Zmiany
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.6.2 lub starszej
+ nowy wróg: ogr
+ nowy ekwipunek: kordelas, miecz najemnika, kolczasta pałka, krasnoludzki topór, tarcza latawcowa, tarcza z kolcami, tarcza śmierci, pałka ogra
+ usprawnione model: krótki/długi miecz, toporek, topór bojowy, kryształowy topór, topór giganta, orkowy topór/miecz/młot, żelazna/stalowa/mithrilowa/adamantowa tarcza, tarcza Mur
+ nowe imiona/nazwy, usprawnienia dialogów
+ koniec gry nie blokuje otwarcia chatu, wczytania gry itp
+ losowe dialogi wczytywane z pliku
+ konwersja zadania "obóz obok miasta" na skrypty
+ obsługa wielu modeli skrzyni, srebrna skrzynia
+ obsługa zmiany urządzenia dźwięku
+ mniej zahardcodowany wygląd postaci
+ niektóre podziemia zaczynają się od drzwi, w wieży magów poziomy są w górę
+ walka: używanie zbyt ciężkiej tarczy spowalnia blokowanie i uderzanie tarczą, zużywa więcej wytrzymałości
- crash czasami gdy klient daje przedmiot bohaterowi
- gdy klient daje amulet/pierścień bohaterowni nie widać go aż do kolejnej wymiany przedmiotów
- u klienta po dołączeniu do serwera zawsze wyświetla się że nie ma hasła
- crash przy szybkim wczytywaniu gry w multiplayer gdy podmieniło się w tle zapis na niekompatybilny
- w skrzyniach mogło wygenerować eliksiry siły/kondycji/zręczności [Zielu]
- błąd wczytywania zapisu u klienta gdy ktoś strzelił z łuku
- błędna interpolacja jednostek przy użyciu komendy 'speed'
- zombie czasami nie atakuje po ogłuszeniu [Zielu]
- bycza szarża nie przerywa animacji ataku [Zielu]
- naprawiona komenda draw_hitbox i tarcze
- brak kamery śmierci u klienta
- gorush shaman nie zakłada nowego pancerza [Zielu]
- brak tekstury u gorush shaman
- losowy crash klienta po walce z golemami [Zielu]
- odwrócone klawisze shift/control przy wymianie przedmiotów z sojusznikiem
- bohaterowie bez many nie zbierają miksturek many
- tylko Jozan przywraca zdrowie podczas podróży
- czasami śmieciowy tekst po zrekrutowaniu bohatera w akademii
- więcej golemów podczas spotkania na mapie
- mapa losowego spotkania była zawsze taka sama
- poprawiona synchronizacja pocisków w multiplayer
- poprawny zapis/wczytywanie animacji skrzyni
- nieprawidłowa waga ekwipunku po alchemii [SwagOfficerSuccubus]
- otwieranie widoku alchemii nie zamykało innych widoków
- crash po użyciu komendy list_stats na nie bohaterze
- nie można używać zrywu/byczej szarży przy przeciążeniu
- złe liczenie obrażeń byczej szarży
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry