CaRPG 82618 112

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 20.03.2012 roku

Wyświetleń 82618

Odpowiedzi 112

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2152
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

CaRPG
#60 2012-09-01, 20:12(Ostatnia zmiana: 2012-09-01, 20:33)
to nie działa ale już pobralem z ich forum :D  Nie wiem zagram ale po 1 wlaczeniu gra wyglada okropnie ale licznie na jej ulepszenie :D  Proponowal bym zmienic animacje chodzenia no i grafike 3D.
Edit: Zauważyłem , że NPC są za słabi aby pokonać 1 wilka i od razu giną.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Hmm, dałoby radę zapodać jakiego linka do pobrania, albo odświeżyć tego który jest na pierwszej stronie?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

CaRPG
#62 2013-02-25, 00:37(Ostatnia zmiana: 2013-02-25, 16:23)
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

CaRPG
#63 2013-02-25, 12:34(Ostatnia zmiana: 2013-02-25, 12:36)

Ich silniczek nie jest graficznie dużo lepszy, szukajcie kogoś kto wam porobi hand paintowe teksturki albo nauczcie się takowe robić (dużo pracy i czasu, ale lepiej uczyć się rok i za rok umieć niż rok rzeźbić w gównie i być w tym samym miejscu). Wtedy byłoby całkiem godnie. Tylko niech programista nie uczy się teksturować bo nigdy do niczego nie dojdziecie.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
pograłem sobie , frajda jest ale tak no nie widzę przyszłości  bez konkretnego konceptu i zdolnego teamu
 


Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
A mi wciąż nie działa ten link :/
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
 


Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Zmieniłem link  w poprzednim poście.

                  
Cytuj
pograłem sobie , frajda jest ale tak no nie widzę przyszłości  bez konkretnego konceptu i zdolnego teamu                                      
Cytuj
Ich silniczek nie jest graficznie dużo lepszy, szukajcie kogoś kto wam  porobi hand paintowe teksturki albo nauczcie się takowe robić (dużo  pracy i czasu, ale lepiej uczyć się rok i za rok umieć niż rok rzeźbić w  gównie i być w tym samym miejscu). Wtedy byłoby całkiem godnie. Tylko  niech programista nie uczy się teksturować bo nigdy do niczego nie  dojdziecie.                                      

Znajdź mi grafików 2D i scenarzystów to będzie już sensowny team. Programiści zajmują się tylko i wyłącznie kodem. Hand-paint odpada, nie wyobrażam go sobie w planowanym uniwersum.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
:)  spoko nawet, trochę pracy nad tą grą i może wyjdzie coś niezłego, przypomina mi to trochę pokemony 3d w sumie to jest lepsze od tamtej gry:) dacie kiedyś pozwolenie na modowanie tego?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ta, to jedna z przyczyn dla których korzystamy z autorskiego silnika. Jednak główny to nauka.:wink:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
http://carpg.pl
Grafika dalej słaba, ale funkcjonalność bardziej rozbudowali. 
W sumie jeśli wziąć pod uwagę obecny numer wersji (0.2) to powiedziałbym że zapowiada się ciekawie. 
Obecne "assety" traktuję jako mockupy.

Ryba, jak to jest z Tobą i FrozenFrog? Zaniechaliście współpracy, czy dalej dłubiesz z nimi? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
http://carpg.pl
Grafika dalej słaba, ale funkcjonalność bardziej rozbudowali.
W sumie jeśli wziąć pod uwagę obecny numer wersji (0.2) to powiedziałbym że zapowiada się ciekawie.
Obecne "assety" traktuję jako mockupy.

Ryba, jak to jest z Tobą i FrozenFrog? Zaniechaliście współpracy, czy dalej dłubiesz z nimi?

Są jakieś stare modele moje i może Lotnika też, ale nie mamy z tym nic wspólnego, z Tomaszem z tego co pamiętam od ponad roku  nie mam kontaktu.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Szkoda projektu 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Projekt rozwijany,ale bez Rybki.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

CaRPG
#74 2014-06-14, 19:22(Ostatnia zmiana: 2014-06-15, 00:04)
Projekt rozwijany,ale bez Rybki.
No, może nawet szybciej.
Edit@Rozwinę troszkę. Pobrałem grę i przetestowałem z siostrzeńcem grę na LANie. Pomijając grafikę naprawdę jest to o wiele ciekawsza gra, tylko trochę zbyt trudna IMO. Pójście w kierunku rougelike bardzo grze pomogło, będę śledził jak się rozwija, może nawet trochę pomogę. Jednak tym razem wątpię abym związał się na stałe, biorąc pod uwagę ciągoty Tomasza do nagłego znikania na kilka miesięcy bez słowa wyjaśnienia.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

CaRPG
Grałem w wersję 1.0 nie sądziłem ,że będziecie ciągnąć to dalej ale jestem pod wrażeniem nieźle to wygląda (oczywiście nie chodzi tu o grafikę :D)
Idziecie w kierunku M&B czy bardziej w Gothic'a ?.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Projekt rozwijany,ale bez Rybki.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Idziecie w kierunku M&B czy bardziej w Gothic'a ?.

http://carpg.pl/o_carpg
Cytuj
CaRpg jest to połączenie gier typu action rpg/hack-n-slash jak Gothic czy TES:Morrowind z grami rougelike SLASH'EM/Dungeon Crawl Stone Soup. W losowo wygenerowanym świecie, zaczynamy w losowo wygenerowanym mieście, rekrutujemy losowych bohaterów i idziemy do losowo wygenerowanych podziemi zabijać losowo wygenerowanych wrogów :3 Nie chodzi o to żeby wszystko było losowe ale także dopasowane do siebie. Jest kilka unikalnych zadań (dokładniej siedem) których wykonanie jest celem w obecnej wersji. Jest dostępny tryb multiplayer dla maksimum 8 osób ale narazie chodzenie w tyle osób do podziemi jest trochę niewygodne bo trzeba się przepychać żeby kogoś zabić więc proponuje grać w 4 osoby. Oczekuj zmian na lepsze!
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
normalnie RRPG :lol2:
 
makin' bacon

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
normalnie RRPG :lol2:

Nie, po prostu rougelike w 3D. Z GWW zgadza się poziom grafiki :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry