O temacie
Autor Leinnan
Zaczęty 20.03.2012 roku
Wyświetleń 82621
Odpowiedzi 112
Kelten Gry (themodders@telegram)
Leinnan Administrator
Ogólnie fajny pomysł z tym rougelike, grafika jest jak jest z powodu ograniczeń silnika czy po prostu skupiacie się na mechanice ?
Szaromrok
Werewolf
Vierzba
Cragann
Faren RaveN Studio
Sawik
Od teraz kod źródłowy jest dostępny dla wszystkich zainteresowanych na githubie https://github.com/Tomash667/carpgWymagany jest Visual Studio 2013, wszystko powinno być gotowe do zkompilowania. Nie ma tam danych gry.Jeśli ktoś jest zainteresowany tworzeniem tej gry to zapraszam
+ train on start attack/bash/shot for small amount+ some more starting perks (effects of alchemist, family hairloom, leader), translation+ armor generation (shop, chest, armory [Quest_Kopalnia::InitSub() angelskin + 3 random good armors]), items lists? heap errors+ GetBetterItem+ armor/weapon tex override (new textures)+ perks in mp+ sidebar icons- inventory icons disappear after alt-enter or changing multisampling [ł]- after talking with weapon in hand - clicking on end talk attacks [ł]- kamera [ł]- -delay works bad+ game gui f2 to show fps+ effects of int/wis/cha? check saves from 0.3+ rewrite next points calculation+ train cha - talking, trading+ now player start at level 0, all level generated code need to be checked- bug_vault test+ skills combatibility- after loading mp, starting new mp game have already created character- glow is too big at higher resolutions+ start equipment based on skills+ quickstart/randomchar perks/skills+ academy quest
R4zor
Sawik: Lata lecą, a CaRPG wygląda gorzej od gothiczka, o wiele, wiele gorzej* zamierzacie coś w końcu z tym zrobić? Leinann: Nie.