Gothic: Czas Zapłaty [beta] 974416 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 974416

Odpowiedzi 2392

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Crab, ty chyba czegoś nie rozumiesz. Splash nie naprawił głębi, on ją zrobił od nowa, w każdym razie tak słyszałem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
A czy ja powiedziałem, że on cokolwiek naprawiał?
 

Gorn5533

Gorn5533

Użytkownicy
posty48
Propsy6
  • Użytkownicy
kurwa ogarnijcie sie dzieci psujecie tak miłą atmosfere gdyż tu nasi moderatorzy i cała ekipa the modders cieżko pracuje byśmy mieli na czym grac to tyle :D
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Takie pytanko do teamu. Robiliście/Robicie/Będzie robić coś z animacjami duali. Są trochę... kiepskie.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#2024 2013-06-03, 15:31(Ostatnia zmiana: 2013-06-03, 15:34)
Znajdź nam dobrego animatora to zrobimy  :ok:

Crab, ty chyba czegoś nie rozumiesz. Splash nie naprawił głębi, on ją zrobił od nowa, w każdym razie tak słyszałem.
Zgadza się. Wziąłem tą z WoG i przerobiłem trochę według własnych pomysłów.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Spartakus

Spartakus

Użytkownicy
posty52
Propsy2
  • Użytkownicy
Znajdź nam dobrego animatora to zrobimy  :ok:
Czyli co, dalej jest,że jak zabijam kolesia dwoma mieczami to wchodze w ziemie ? Czy jest to naprawione?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jak się nie znajdzie animator to może wklepie się do mds'a zwykłą animację zabijania jednym mieczem. Chociaż ja o tym nie decyduję. Wszystkie decyzje podejmują Shergar i Adanos.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Kiedyś animacja duali była spoko. Co się z nią stało? orc zjadł?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Animacje nic się nie zmieniły, tylko jest problem z dobijaniem pobitych.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
A no chyba, że tak. Ew. wywalcie (jak zbyt długo wam to zajmuje) animacje dobijania i niech duale zabijają bez dobijania.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Spoko. Napiszesz nam taki skrypt i jedziemy.  :lol2:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Spoko. Napiszesz nam taki skrypt i jedziemy.  :lol2:
Nie dziwi mnie że o tym nie wiesz, Adanos nie wiedział, ale Wy ten skrypt już macie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
A no chyba, że tak. Ew. wywalcie (jak zbyt długo wam to zajmuje) animacje dobijania i niech duale zabijają bez dobijania.

A jak nie będziesz chciał zabić NPC tylko stoczyć z nim pojedynek, to od razu go dobijać ?
Wątpię, żeby zdało to egzamin.
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Za kilka dni skoncze jedna z animacji duali do innego moda. Jeśli wam sie spodoba (bo może pokaże) to moge (niestety dopiero na poczatku lipca) zrobic kilka animek do czaso zaplatowych duali.
 

Alembik_Vina

Alembik_Vina

Użytkownicy
posty76
Propsy17
  • Użytkownicy
Mam pytanie.
Czy ktoś zadbał o to, zeby w modzie nie było za duzo cennych klamotów? D: Chodzi o równowagę finansową. Taką jak chociazby w modzie Dark Saga. W Mrocznych tajemnicach trochę mnie to wkurwiało: Miecz zycia, miecz śmierci, miecz srerci, a kazdy z nich wart 20 000 bryłek rudy. Było by miło, gdyby w Czasie zapłaty kolonia nie była zasrana itemami o łącznej wartości miliarda tryliardów bryłek rudy lezącymi jako te śmieci na ziemii D: I zeby zarobione bryłki nie lezały odłogiem w ekwipunku.
Mało grałem w betę, więc nie wiem, jak jest pózniej.
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Ja bym to ujął inaczej, bo wiem że twórcy moda wiedzą co robią, i tutaj takie pytanie do nich:

Jak ma się mod w sprawie trudności gry, czy zadbane jest o to aby gracz wysilił trochę szare komórki, zarówno w sprawach questów jak i ogólnym skillu np. w walce?
 

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
A jak nie będziesz chciał zabić NPC tylko stoczyć z nim pojedynek, to od razu go dobijać ?
Wątpię, żeby zdało to egzamin.

To wybierzesz inna broń.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Tak wybierzesz inną broń, chłopaki chcą to zrobić jak najlepiej, ale chuj po kilku latach wydają moda i powiedzą no jak nie chcesz zabijać przeciwnika to nie używaj duali xD
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan

shergar
Moderator działu

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#2038 2013-06-04, 22:54(Ostatnia zmiana: 2013-06-04, 22:55)
@ Alembik_Vina
Balans jest cały czas sprawdzany i poprawiany. Na pewno do tej pory było za łatwo: sporo mobów jest zbyt słabych, a BG za szybko robi się zbyt silny. W MT celowo umieszczono sporo różnych "śmieci", takie było zamierzenie twórców, miało być bardziej epic fantasy, story w formie dodatku też sporo odbiegało od realiów Gothica. CZ to raczej dark fantasy ściśle skorelowane z realiami podstawki, choć to autonomiczna modyfikacja. To dwa różne mody, jedyne co je łączy to rozmach (:D ) z jakim zostały wykonane.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Cieszy mnie to. Klimat Gothica jest tak dobry, że robienie z tego to co zrobiło MT jest nie dobre. Cieszy mnie to jak ma się wasz mod przedstawiać.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry