Gothic: Czas Zapłaty [beta] 986533 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 986533

Odpowiedzi 2392

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders

Draco
The Modders

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#2000 2013-05-28, 22:41(Ostatnia zmiana: 2013-05-28, 22:42)
zommer:  
Mała legenda dla ciebie:

,,Jedziecie z tym koksem" - wydanie moda...
,,Tylko się nie śpieszcie"- Tylko się nie śpieszcie



Splash:
Nie poganiaj ich. Wiedzą co mają robić.


Nie pośpieszam ich: ,,Tylko się nie śpieszcie"

Jak mod zostanie ukończony to z pewnością każdy się o tym dowie, dlatego śmiało możecie skończyć tą durną dyskusję.
 

mechanik

mechanik

Użytkownicy
posty67
  • Użytkownicy
Dlatego najlepiej zamknąć ten dział a nowinki umieszczać w osobnym dziale w którym nie można by było pisać ale zrobicie jak będziecie chcieli
 
Wina jest zawsze po stronie Amina
[/size]



Życie jest jak papier toaletowy. Długie,szare i do dupy.

[/size]

MhrocznyCzlek

MhrocznyCzlek

Użytkownicy
posty31
Propsy10
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jezuniu drogi... ja też czekam na Czas Zapłaty ale nie ma sensu poganiać nikogo. Poza tym nie macie co w życiu robić tylko spamować durnymi komentarzami? Znajdźcie sobie jakieś zajęcie (np. coś nie związanego z komputerem, serio, są takie rzeczy) i po prostu czekajcie.
 
The fireshow team:
https://www.facebook.com/pages/Drakar/403319873057139?fref=ts

//edit.Aztek - większą sygnę trzeba było sobie wrzucić. 1000x1000 to chyba nowy rekord

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nosz kurwa, a już była cisza.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Cisza? Tu NIGDY nie będzie całkowita cisza.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jeśli niecierpliwe dzieci będą robić spam tu oczekując jednego moda zamiast zrobić coś pożytecznego to tak. Ale gdyby byli tu sami ogarnięci ludzie to by nie było spamu. Każdy chyba wie, że mod jest robiony. Więc oszczędźcie sobie zbędne słowa i zachowajcie je na premierę. Nie musicie dręczyć pytaniami. Mod wyjdzie i nie musicie się martwić, że nagle wszyscy zrezygnują. Mod ma naprawdę niewiele do ukończenia tak więc nie byłoby sensu porzucać moda na samym końcu pracy. Wszystkiego dowiecie się podczas premiery, a nawet więcej  :wink:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mod ma naprawdę niewiele do ukończenia tak więc nie byłoby sensu porzucać moda na samym końcu pracy.
Potępieni czy jakoś tak :lol:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#2007 2013-06-02, 22:58(Ostatnia zmiana: 2013-06-02, 22:59)
Tak, tylko że w Potępionych nie było komu pisać dialogów, a tam trochę trzeba było ich zrobić. W CZ trzeba poprawić trochę rzeczy (może nawet więcej  :lol:  ) i dorobić niewiele dialogów.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
A jak wam głębia idzie?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jest od dawna zrobiona przeze mnie. Może niedługo znów wezmę się za nią i zrobię kilka nowych rzeczy.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
ZROBIŁEŚ JUŻ JĄ?!?!11

To było chyba nieziemsko trudne c'n?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie  :D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Głębia wygląda elegancko, trzeba tylko lajtowo podrasować. Splash zrobił kawał dobrej roboty :D
 

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Ła podobno stroszno problema miołeś ziomuś
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Problemów nie było, ale trochę czasu mi to zajęło
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Czyli skoro najgorsze za wami to moda w ciągu 2 tygodni wydacie?
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Czyli skoro najgorsze za wami to moda w ciągu 2 tygodni wydacie?

Twórcy wypuszczą moda jak uznają to za stosowne  :ok:  
No chyba, że lubisz grać z bugami  :naughty:
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Czyli skoro najgorsze za wami to moda w ciągu 2 tygodni wydacie?
Trudno mi powiedzieć, bo czasem naprawa jednego buga powoduje, że powstają kolejne. Najlepiej jakby się wypowiedział Shergar albo Adanos - to oni naprawiają bugi i najwięcej z nas wiedzą nt. moda i Gothica.
Draco dobrze gada  :D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

EdwardCrab61

EdwardCrab61

Użytkownicy
posty77
Propsy8
  • Użytkownicy
Powiem tak.....po wielu doznaniach z wielu gier, jestem + 50 do odporności na bugi
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders

Draco
The Modders

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#2019 2013-06-02, 23:22(Ostatnia zmiana: 2013-06-02, 23:23)
Powiem tak.....po wielu doznaniach z wielu gier, jestem + 50 do odporności na bugi

Powiem Ci szczerze, że nie ma żadnej przyjemności z takiej gry z bugami. Warto się wstrzymać i poczekać na wersję finalną bez bugów, bo nie które błędy są tak irytujące, że nawet człowiek o żelaznych nerwach może stracić cierpliwość   :ok:   :wink:
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry