Łaczenie 3ds'ów-Gothic 2835 3

O temacie

Autor Hussar

Zaczęty 2.06.2011 roku

Wyświetleń 2835

Odpowiedzi 3

Hussar

Hussar

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Witajcie
Jestem zielony w 3d,ale chciałem zrobić tylko jedną rzecz-wstawić gotowy 3ds do zena,niestety w spacerze sie nie pojawia-wiec chyba za duzy.Odpliłem więc 3d studio max'a i impotowałem świat w 3ds(w spacerze compile world>compile light>save mesh).
Teraz nie wiem jak połączyć z drugim 3ds'em,jak wezme import drugi raz to pierwszy znika,próbuje opcji attach,ale nie wiem dokładnie...
Jak ktoś mógłby mi krok po kroku pomóc co wcisnąc,będe wdzięczny.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Włączasz 3ds maxa. Importujesz kerraxem .zen który cię interesuje, importujesz .3ds, który cię interesuje, ustawiasz obiekt w miejscu, w którym go chcesz, zaznaczasz ten fragment terenu na którym będzie się znajdował obiekt, potem attach i klikasz na ustawiony obiekt. Następnie czytasz tutorial edycja świata bez utraty vobów i eksportujesz z powrotem odpowiednio .zen. Warto też wcześniej sprawdzić czy nie przekroczyłeś dopuszczalnej ilości tri dla eksportu.

Hussar

Hussar

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

Hussar

Łaczenie 3ds'ów-Gothic
#2 2011-06-02, 15:07(Ostatnia zmiana: 2011-06-02, 15:08)
Dziękuje za wyjaśnienie!

Jest tylko problem,generalnie to zmieniam troszeczkę oryginalny addonworld.
Gdy wczytuje całego zena addonworld do 3dmaxa i próbuje zapisać,nawet bez dodania czegokolwiek-to ilośc vertexów jest przekroczona znacznie i nie da sie zapisać.

Próbowałem dodać do kawałka mapy(w folderze worlds są kawałki obszarów),dodałem do jednego,i poszło-mapa jest w 3ds zmodyfikowana,wziąłem w spacerze(compiled world) przerobiłem na Zena i zastąpiłem taką sama mape w folderze "Worlds".
Mapa się wczytuje już w zenie bez problemu(ten kawałek).
Teraz chciałem połączyć go z resztą mapy addonworld,tą cała-bo modyfikowałem ją już,ale po skonczeniu "makros" nadal nie ma mesha widocznego.
 

Hussar

Hussar

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Już ok.
Podzielilem cały świat w 3d maxie na kawałki,później macros i jest widoczny obiekt.

Jest jedna drobnostka-po tym jak,dodałem do świata voby,waypointy etc(czyli macrosem połaczyłem compiled zen i uncompiled zen),tekstury wody mi migoczą.Jest to dość denerwujące.Jakaś rada co do tego?
Dodam,że w samym zenie bez vobów nie migocze.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry