3ds max 11 >> blender 2671 3

O temacie

Autor Bulka z Maslem

Zaczęty 10.12.2010 roku

Wyświetleń 2671

Odpowiedzi 3

Bulka z Maslem

Bulka z Maslem

Użytkownicy
posty36
Propsy3
  • Użytkownicy
witam. ściągłem trial maxa 11, lecz niema do niego kerraxa. czy da się tak wyeksportować z 3ds max 11 do blendera a z blendera kerraxem by była zachowana skala świata ? proszę o szybką odpowiedź ! będzie pops !  :lol:
 
Jeśli pomożesz dam propsa =)

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Importujesz w byle jakiej skali a potem zaznaczasz model i wciskasz ALT + S i klikasz Clear scale.
Tylko uważaj przy światach, często są tak duże że nie mieszczą się na blenderowym vievporcie.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Gadasz z własnym multi Buła?

Bulka z Maslem

Bulka z Maslem

Użytkownicy
posty36
Propsy3
  • Użytkownicy

Bulka z Maslem

3ds max 11 >> blender
#3 2010-12-10, 17:23(Ostatnia zmiana: 2010-12-10, 17:24)
nie jestem żadnym multi buły! czepiacie się podobnego nicku.. :unsure:
 
Jeśli pomożesz dam propsa =)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry