Muzyka 1095272 3980

O temacie

Autor dr inż. Fenix

Zaczęty 25.03.2008 roku

Wyświetleń 1095272

Odpowiedzi 3980

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
widać prowokacja dalej działa :lol2:
 
makin' bacon

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Módlcie się.
https://www.youtube.com/watch?v=DbTAF0e2scc
 

kazzmir
  • Gość
https://www.youtube.com/watch?v=UHODx7Kzf0c
 

Artem

Artem

Użytkownicy
posty16
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przypomnieliście mi:
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=rW5b3XK1aJQ
[/media]
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Za taką muzykę powinien być ban.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Się wie, Adanos kurwa, gdyby to ode mnie zależało bany by były za samo pisanie postów.

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Muzyka
#2546 2013-05-23, 23:17(Ostatnia zmiana: 2013-05-23, 23:24)
https://www.youtube.com/watch?v=ICIM0ZRSyzQ

masz kurwa aztek swoje kuce
Zabierz więcej mjentusków, bo próba prowokacji zakończyła się sukcesem! KZW spiął się jak dziewczynka, broniąc swojej muzyki. Sam takich rzeczy słucham, ba! Słucham rzeczy jeszcze z dalszych zakątków internetu, a ostatnio nawet przesłuchałem parę razy płytę Evanescence. Murzynów też jestem w stanie słuchać, ostatnio włączyłem nawet jakiś rap niewieści od Ogrodnika. Bo o czym to świadczy? O kurwa niczym. I Wowoz ma takie samo prawo postować tutaj, jak każdy inny. A odnośnie mówienia o kucach, to sam tego słowa nie lubię, tak jak większości frazesów, które Thoro sprowadza tutaj z karachana (suchoklates, atencyjny itd.). Dowiedziałem się przynajmniej, że jestem niedorozwinięty.



EDIT:

BTW Kazz Ty kucu :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wcale nie spiąłeś :lol2:
"Mam wyjebane więc napiszę..."
Wait...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DzikiBen

DzikiBen

Użytkownicy
Niewielki Mistrz Gothica
posty638
Propsy602
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Niewielki Mistrz Gothica
Niektóre linki Wuwuzety faktycznie fajne. :D
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
"Mam wyjebane więc napiszę..."
Wait...
Oczywiście, że kurwa tak. Odpisałem bo chciałem podtrzymać rozmowę. Myślałem, że Kyro zostanie moim kolegą.

Ale widzisz nie udało się. Ja wykładam serce na tacy, a chuj mi gada teraz, że prowo.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Ej Kyro pogadajmy! Słyszałem, że pomyliłeś ostatnio rękę i boisz się, że to zdrada.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Wybacz, nie było mnie na Internecie
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
KzW, ogólnie nie wiem co odpierdalasz, niektóre z Twoich tekstów w ostatnich postach przypominają mi moje i innych "wielkich osobistości" prosto z górnego forum, nawiązanie specjalne czy po prostu coś Ci odjebało?
Jeśli to prowo to jest to dobry moment by je skończyć, jest hujowe, 1/10.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Muzyka
#2553 2013-05-24, 04:42(Ostatnia zmiana: 2013-05-24, 04:43)
KzW, ogólnie nie wiem co odpierdalasz, niektóre z Twoich tekstów w ostatnich postach przypominają mi moje i innych "wielkich osobistości" prosto z górnego forum, nawiązanie specjalne czy po prostu coś Ci odjebało?
Jeśli to prowo to jest to dobry moment by je skończyć, jest hujowe, 1/10.
A widzisz, głupio się czyta? To się kurwa przyzwyczaj bo postanowiłem się dopasować intelektualnie do obecnej średniej forumowej. Będziemy se mogli teraz pogadać jak równy z równym.

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Co do tematu... Wio jebane patatajce!

https://www.youtube.com/watch?v=r7sIqyoRFiU

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

Muzyka
#2555 2013-05-24, 05:02(Ostatnia zmiana: 2013-05-24, 05:02)
A żeby nie było, że nie jestem elo gangsta zią to wklejam też taką łajzę w za dużych spodniach bezfejmowcy i bohaterowie tytułowi

https://www.youtube.com/watch?v=UxNFvDCO7Oo

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
KzW, po prostu się zamknij dopóki się z powrotem nie ogarniesz, byłeś jedną z bystrzejszych osób na forum, obecnie jesteś poniżej poziomu górnego forum.

Po prostu przykro się czyta Twoje wypowiedzi teraz, wiedząc że na ogół jesteś ogarniętym człowiekiem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
https://www.youtube.com/watch?v=hhOXih3EhF4

troche dlugie, ale zleci :lol:
 

kazzmir
  • Gość
https://www.youtube.com/watch?v=hhOXih3EhF4

troche dlugie, ale zleci :lol:

nosz kurwa, masz bana wazon xD
nie mogę znieść tej muzyki
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Muzyka
#2559 2013-05-24, 11:52(Ostatnia zmiana: 2013-05-24, 11:53)
xD
wolisz drum and bass? rozumiem
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry