Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - orcwarrior

Strony: 1 [2] 3 4 ... 24
21
Czas Zapłaty / Błędy w ostatecznej wersji moda
« dnia: 2013-12-15, 16:21 »
Może tak:
Uruchom grę przez GothicStarter_Mod.exe (w katalogu system) tam wybierz CzasZapłaty.ini, jeśli masz GMDK to powinien sie uruchomić logger - ZSpy, po wywaleniu gry załącz tutaj 100 ostatnich linijek z loggera, da sie to zrobić poprzez: File->Copy last 100 to clipboard (w zSpy.exe). Tylko koniecznie zrob to PRZED zamknięciem okna z crashem, inaczej w loggerze pojawia się nowe wiadomości, mało zwiazane ze źródłem problemu.

22
Narzędzia / Gothic Items Lookup
« dnia: 2013-12-15, 15:20 »
Wygląda na to, że nadal wyszukiwanie wogóle nie następuje :P rozumiem ze pobraleś poprawioną wersję, mhm.. postaram się w wolnej chwili dopisać jakiegoś loggera do pliku, wtedy będzie łatwiej sprawdzić gdzie jest problem :)

23
Czas Zapłaty / Błędy w ostatecznej wersji moda
« dnia: 2013-12-15, 04:18 »
Crash nie mówi zbyt wiele, tymbardziej że sam stwierdza że nie wie z jakiego powodu się wyrzucił, proponuję sprawdzić czy zwykły gothic działa (z gothicmod.exe) i upewnić się ze ta linijka została dodana poprawnie do odp. pliku.

24
Czas Zapłaty / Prośba o zapisy
« dnia: 2013-12-15, 00:12 »
Możliwe ze to kwestia własnie wina jakiegoś błędu wymiany właśnie między "Magazynkiem" Handlarza a samym handlarzem, choć tak w sumie to podczas samego handlu nie powinna taka wymiana następować, dlatego i tak potrzebuję save'a zeby coś z tym zrobić.
Ostatnio ktoś narzekał na forum na problemy właśnie z handlarzami więc mam nadzieje ze jakiś dawca się znajdzie ;)

25
Narzędzia / Gothic Items Lookup
« dnia: 2013-12-14, 23:18 »
Pisane pod G1, na G2 nie mam nawet jak przetestować, ale powinno działać, w którym momencie tak dokładnie nie idzie to zgodnie z planem?
Same itemy są wyłuskiwane dobrze? Ich instance wygląda ok? testowaleś dla światow też?
EDIT:
Wyszukiwanie itemów trwa jakiś rozsądny kawalek czasu? Czy może odrazu przeskakuje do tej 3ciej zakładki z wynikami i nic sie nie dzieje? (Ogólem to na pasku statusu na dole powinny sie pojawiac przeszukiwane itemy)

26
Czas Zapłaty / Błędy w ostatecznej wersji moda
« dnia: 2013-12-14, 22:23 »
Może nie jestem w stanie pomóc, poprzez zapodanie takiej paczki, ale mogę obiecać ze kolejny patch będzie wydany wraz z instalatorem "idioto-odpornym" (oczywiście bez urazy dla nikogo). Postaram się też w miarę możliwości upewnić ze będzie to działać bezproblemowo na "czystych" instalacjach gothica.

27
Czas Zapłaty / Prośba o zapisy
« dnia: 2013-12-14, 22:19 »
Faktycznie Adanos,
a teraz troche z innej bęczki, ma ktoś save'a w momencie którym występuje bug z handlarzami? tzn. gra się kompletnie zacina lub chociaż zwiecha jest bardzo-bardzo długa.
Może byłbym w stanie coś na to poradzić :)

28
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-12-13, 21:08 »
Cytat: Splash
Ja tu mam jeszcze propozycję dot. sprintu. Gdy biegamy sprintem i skoczymy biegnąc sprint się ładuje. Przez to można sobie ładować sprint i biegać nim bez końca.

WE NEED "IF"
https://github.com/orcwarrior/Czas_Zaplaty/issues/53 takie coś, może być? :)
Bo w sumie nie wiem, czy dobrze zrozumiałem posta.

29
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-12-13, 19:58 »
1. A teraz ta nauka jest calkiem liniowa? Jeśli tak to faktycznie troche kiepsko, może zwiekszenie tego mnożnika(dzielnika) tak jak to było w NK to troche przesada, ale takie powiedzmy 2PN => 1pkt Siły/Zrecz/Many na półmetku tego skilla, albo coś w ten desen dalo by juz duża poprawę.
2. To faktycznie może niezbyt logiczne, ale w tej grze i modyfikacji też, jest wiele nielogicznych rzeczy, a tak chociaż mechanika będzie się bardziej kupy trzymała i gra będzie troche bardziej wymagająca :P
3. No własnie z potworami to tak jest ze takie liniowe zwiekszenie wszystkim hp mogło by przynieść srednie skutki, z tego co udało mi się w moda ugrać to zauwazyłem ze niektóre potwory za podobną il. expa, lub nawet taką samą były zupełnie odmienne w trudności do pokonania, i to też trzeba powierzchownie przetestować zanim cokolwiek zaczniemy zmieniać :). Pozatym trzeba tez poczekać na poprawki zw. ze skillami, jak wiadomo, gorsze bronie + mniej siły (wkoncu kowalstwa tez trzeba bedzie sie poduczyc) wiąże się z mniejszymi obrażeniami, a przyrost hp co poziom i zbroje pozostana takie same albo podobne.
4. Co do bagien to o ile wiem jest to dość późny etap w grze, exp za zombiaki mógłby zostać jak dla mnie, ale poprawienie im sposobu walki jaknajbardziej popieram, do tego tematu będe jeszcze podchodził bo i tak zombiaki jakoś wogole zabardzo same z siebie nie raczą atakować :D
Ze sprintem też bym coś faktycznie zrobił, akurat to z miksturą szybkosci to typowy błąd do poprawienia, ale jakieś zwiekszenie dł. sprintu w zw. z czymś mógłby być dobrą opcją, najchetniej podczepiłbym to pod jakąś umiejętnosć bądź atrybut, no ale zobaczy się.
Nauka walki bronią: coś się pomysli przy ogólnym poprawianiu wszystkiego.

30
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-12-13, 18:48 »
Jestem w trakcie opracowywania jakiś wstępnych założeń co do balansu, ale także poprawienia użyteczności niektórych umiejętności, przedmiotów w świetle innych, do tej pory zgromadzone (bardzo ogólne założenia to):
  • Właściwie usunąć wystąpienia bardzo dobrych broni w gotowej formie w grze, nawet jesli gracz musiał sporo poszukać po mapie, otworzyc skrzynie z długa kombinacją, to mimo tego nie znajdzie tam napewno jakiejś bardzo dobrej broni, już szybciej recepte na takową, dobrych bronie ot tak, gdzieś pochowane będa ograniczone do minimum.
  • Dodać recept, za zadania, w skrzyniach, po prostu wszędzie, tak aby na kazdy item był do wytworzenia, dodatkowo na bardziej generyczne/potrzebne itemy takie jak podstawowe potiony, materiały do tworzenia przedmiotów itp.
  • Co wynika z pkt 2 dodać także w znacznej ilości samych materiałów do tworzenia przedmiotów, u handlarzy, w losowych skrzyniach itd.
  • Upewnić się że wszystkie Runy mogą być odnalezione przez maga, w szczególności te bardziej podstawowe muszą się pojawić w grze w wiekszej ilości, jako że handlarze nie maja ich zbyt wiele, ani nie ma żadnej nauki tworzenia run.
  • Uzupełnić 'florę' o roślinki których brakuje do wielu mikstur itd. (przede wszystkim rośliny dodające perm do atrybutów)
  • Upewnić się że dodatkowej amunicji w grze będzie dużo więcej, zarówno do kupienia, jak i znalezienia, także Recept na nie nie może zabraknąć.
  • Aby faktycznie zwiekszyć użycie Alchemii i Kowalstwa przez graczy 1PN = 2% Skilla.
Ogólnie to chętnie wysłucham jakiś dodatkowych rad i rozwiazań problemu poziomu trudności, może ktoś z was grając poprostu zauwazył ze pewne zadanie znacznie odstaje od reszty swoim poziomem trudnosci?

Aha, całość na pewno zajmie sporo czasu do wdrożenia, dlatego nie wiem jak reszta teamu, ale ja jestem za tym aby w miedzyczasie wydać jednak mniejszego patcha, który także wprowadziłby wiele poprawek, tych bardziej krytycznych, chyba nikomu nie muszę przypominiać o kopiących się save'ach i przejsciach miedzy światami, tak naprawde jest to już naprawione i patcha można by w najblizszym czasie wypuścić.

31
Czas Zapłaty / Prośba o zapisy
« dnia: 2013-12-13, 17:37 »
Witam, może ktoś w posiadaniu save'a sprzed zapalenia ziela i wizji?
Chciałem przetestować poprawki i wprowadzić kolejne zw. z tą misją :)

32
To pewnie kwestia jakiegoś nie wyłączenia tego fova, albo raczej wyłączenia, ale nie zresetowania do podst. ustawień, wypadałoby to naprawić w każdym razie  :lol:

33
Za pierwszym, błąd to kwestia z tego co pamietam wywoływania pewnych jakby to uprościć zdarzeń, zwiazanych z mechaniką odpowiadajacych za np. zmiane mgły, dodanie pasków kinowych itd. W skrócie chodzi o to że te skryptu odwołującą się do obiektów które nie są jeszcze przypisane, co kończy się takimi crashami, błąd juz naprawiony, bo pojawiał się u wielu osob a to w postaci save'a którego nie dało się wczytać, a to jako wlasnie takie przejscie miedzy poziomiomami, możliwe ze kilkukrotne próby przedostania się do tej kopalni jakoś pomogą :)
Pozdr.
EDIT: Powierzchownie przeczytałem twój post, skoro udało Ci się wejść to po prostu trafiłeś własnie w dobry moment kiedy ta inicjalizacja wypadła przed wywołaniem wlasnie tych funkcji o których wspominałem, w wypadku ładowania swiata jest to jeszcze osiągalne, jednak prób ładowania skopanych save'ów nie polecam, raz trwa to długo, 2 jeśli dobrze rozumiem podłoze problemu to w tym wypadku nic to nie da :P

34
@Cantol, uruchomiłem save w obecnej wersji modyfikacji (jeszcze nie wydanej) gra działa, wolna kopalnia także ładuję się wporzadku, mam jednak pytanie, bo to nie pierwszy raz kiedy ktoś daje mi save z późniejszych momentow i coś jest wyraźnie nie tak, a więc, czy fov kamery (prościej obraz) był tak dziwnie zniekształcony?
Pokazuje co ja mam w grze:
http://i.imgur.com/sxmIg1I.jpg
Jak widać zasięg widzenia w poziomie jest strasznie nienaturalnie poszerzony, kiedyś wczytywałem innego save'a ok końca gry i coś było również bardzo nie tak, dlatego pytam :)

35
Narzędzia / Gothic Items Lookup
« dnia: 2013-12-12, 19:29 »
UP: Poprawione, dla mnie poprawka działała więc wszystko powinno być ok, poprawiłem odrazu błąd dla net 3.5 przez który podgląd na world zen był niepoprawny, tym samym niestety wersja dla NET4.0 stala się out of date, ale chyba kazdy powinien miec zainstalowane net 3.5.
https://mega.co.nz/#!qcU1STxJ!HatEzn2W7PXglS2BEhcgPDbRyi85oHdA0SFujjoawPw 

36
Narzędzia / Gothic Items Lookup
« dnia: 2013-12-12, 18:03 »
Cytat: Graveir
Hmm... nie wiem, czy ja coś zje*ałem czy po prostu nie wykrywa roślin. Bo wybieram plik Food.d, daję "Wyłuskaj"(oczywiście opcja Case odznaczona), następnie wybieram w zakładce "Pliki światów" wszystkie światy z folderu _work, wskazuję plik Gothic.src, daję "Szukaj itemów" i jeśli ta liczba w nawiasie kwadratowym ma oznaczać ilość itemów występujących w danych światach, to u mnie pisze, że wcale nie występują
Kod: [Zaznacz][0]itfo_plants_seraphis_01
Damn, spora porażka z mojej strony :D mianowicie (choćby z tego co ja widzę) po dodaniu funkcjonalnosci w postaci przeszukiwania skryptów, nie testowałem wogole przypadku kiedy ktoś chce sprawdzić TYLKO światy, stąd sprawdzenie nie jest wogole wykonywane, jako tymczasowe rozwiazanie możesz wczytać też plik Gothic.src, ale powinienem to zaraz naprawić :)

37
Narzędzia / Gothic Items Lookup
« dnia: 2013-12-09, 20:42 »
Słowem wstępu lubie sobie czasem po prostu przykodzić :P, nawet jeśli to nie ma jakiegoś wiekszego sensu, ale zawsze można doszukiwać się celów edukacyjnych i tak własnie powstał ten program, choć gdyby nie problemy ze zbalansowaniem w CZ to pewnie ten pomysł by się nie pojawił.
Dobra a teraz tak bardziej konkretnie:

Co to za program?
Najprosciej, program służy do odnajdywania wystąpień wskazanych przedmiotów zarówno  w skryptach jak i w plikach ZEN światów, dodatkowo te wystąpienia są w miare sensownie i czytelnie pogrupowane co jest już sporym atutem :P

Po co to?
Ano po to żeby w miare sensownie monitorować przedmioty które zostały dodane w naszej modyfikacji, wyciągać jakieś wnioski i wprowadzać korekty w miare wygodny sposób.

Jak to obsłuzyc?
Dla przykładu, chcemy upewnić się że ilosc zwojów w grze utrzymuje się na sensownym poziomie, w tym celu w pierwszej zakladce programu pod dużą listą plików itemów, obecnie pustą, klikamy 3 kropki które wyświetlą nam dialog wyboru skryptów, wskazujemy tam interesujący(e) nasz pliki skryptów, tu Artifacts.d, dodatkowo oczywiscie jesli nazywalismy nasze itemy ze zwojami wg. konwecji w org. gothicu, tj. zaczynając od ITARSCROLL to wpisujęmy tą właśnie zasadę filtrowania w pole Filtrowanie Instance, tj: ITARSCROLL* jako że filtrowanie bazuje na wildcardach i odznaczamy Case Sensitive. Ostatecznie klikamy "Wyłuskaj Itemy". Powinno pojawić się nam lista wyłuskanych itemów po prawej stronie na liście.
Przechodzimy do drugiej zakładki, gdzie wybieramy elementy w których będziemy szukać naszych itemów :) Wybieramy światy w których będziemy szukać, muszą być one zapisane w formacie Compiled ZEN (ascii), Uncompiled nie testowałem, ale być może tez będzie działać, w kazdym razie o przeszukiwaniu w Compiled Zen (binary save) nie ma mowy, zresztą sam program nam wytknie taki format, w każdym razie po wyborze światów, trzeba jeszcze wskazać skrypty, tu wybieramy tylko plik gothic.src z którego odpowiednio wyciągnietą zostanie odpowiednia lista plików.
Na koniec klikamy "Szukaj Itemów!" i grzecznie czekamy, ogólem całe wyszukiwanie jak dla mnie jest niebywale szybkie, w sumie napisalem to na pare wątków, a że jestem z tego raczej kiepski, to jesli komus coś wywali na tym etapie to bardzo mi przykro  :lol:
W kazdym razie po chwili powinnismy mieć pełna liste wystapień itemów. W gornym listboxie wybieramy item który nas interesuje, by w tym ponizej wyswietlily nam sie szczegóły, dodatkowo, na poczatku mamy zawsze w nawiasach "[ ]" ilość odnalezionych wyników przedmiotów, a dodatkową są one kolorowane w pedalskich barwach dla poprawienia czytelnosci :D (zaleznie od ilosci wyników).
W dolnej liscie elementów widzimy detale wyszukiwania tego itemu, czyli wszystkie wystapienia w skryptach światach itd. Na kazdym z elementów listy możemy kliknąć PPM i wyświetlić więcej szczegółów, oraz przenieść sie do pliku źródłowego, co w wypadku gdy mamy po bożemu zainstalowanego Notepada++ i wynik dotyczy skryptu przeniesie nas też do odpowiedniej linijki w której znajduje się ów wystąpienie itema. Dodatkowo wystąpienia itemów dla WORLD.ZEN (G1) można wyświetlić na mapie w ramach podglądu. To chyba tyle.

Pobieranie:
Net 3.5: https://mega.co.nz/#!CAEyyLCR!HqKtXmO2Q32-L7fImo-ZoR_euwx68KPviz1Q1NWY6dY
Net 4.0: https://mega.co.nz/#!aEVmyCbR!afD09AWzkHwc3VqHcG0vlAJiMU02yDM4P3AttAp18ZA

Źródła:
Oczywiscie, jeśli ktoś jest na tyle masochistą, to zapraszam :)
https://github.com/orcwarrior/GothicItemsLookup
(Choć jak na kogoś kto zaczynał programowanie od pisania skryptów do gothica moze nie jest tak źle)

Pytania:
Chyba może być tutaj. Jeśli ktoś przeprowadzi pozytywny test tego to zawsze może dać znać :P

38
Skrypty / Gothic 2 Adres
« dnia: 2013-11-26, 01:24 »
Polecam windowsowski kalkulator naukowy z DEC i HEX :D

39
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-19, 13:10 »
Nie, jedyne w czym brałem udział to ogólny zarys fabuły, czasem podrzucałem pomysł na jakiś quest. Pozostałe to robota przede wszystkim Shergara i Aragorna. Dialogów na szczęscie wcale nie tykałem i może dzięki temu uważam je za świetne :D

40
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-19, 12:16 »
W sumie kiedy przestałem pomagać to wszystko jakoś do okolic III rozdziału modyfikacji dało się przejść, PRZYPADEK?
...Pewnie tak :D 

Strony: 1 [2] 3 4 ... 24
Do góry