Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - orcwarrior

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 24
41
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-18, 18:13 »
Zastanawiam się czy nie będzie rozsądnie wydać pośredniego patcha który rozwiazał by troche problemów, choćby te najbardziej irytujące z muzyką, atakiem przeciwników i crashami przy loadzie (chociaż w niektórych przypadkach). Choć tym którzy by chcieli w tak poprawionego moda zagrać ponownie - to bym jeszcze narazie odradzał :D bo odpalilłem sobie save z koncowego etapu gry (atak na SO i final battle) i stwierdziłem ze jak tak tego nie zostawie i predzej cyz później to poprawie :D

42
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-18, 17:01 »
Cytat: Baggio
Cytat: orcwarriorCo prawda patcha jeszcze nie ma ale polecam spróbować wgrać poprawionego orcLiba:
https://mega.co.nz/#!TBEAyRSD!XHBlExkSqMjuLV08oab-i2xD4wYxO4Of_JBo1vY6oko tylko przed lepiej zrobić backupa starego.
Może rozwiąże to jakoś problemu z nie zmieniającą się muzyka po walce(choć nie koniecznie, bo skrypty też były poprawiane)Po wklejeniu tego żaden z moich zapisów nie chciał się wczytać, wywalało z błędem - nie próbowałem nowej gry. Dobrze, że skopiowałem starego orcliba.
No cóż, to w sumie możliwe, bo zmiany w skrypcie korzystającym z dllki też jakieś były, no i wszystko się w takim wypadku zdesynchronizowało, no cóż w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd :P

43
Czas Zapłaty / Błędy w ostatecznej wersji moda
« dnia: 2013-11-18, 15:25 »
Jeśli ktoś ma problemy przy ładowaniu save'a, lub zaraz po jego załadowaniu, zawsze może mi podesłać save'a (PW) z krótkim opisem co i kiedy (w jakim etapie gry) się dzieję, a może uda mi sie coś z tym zrobić i poprawka pojawi się w nastepnym patchu :)

44
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-17, 23:34 »
Co prawda patcha jeszcze nie ma ale polecam spróbować wgrać poprawionego orcLiba:
https://mega.co.nz/#!TBEAyRSD!XHBlExkSqMjuLV08oab-i2xD4wYxO4Of_JBo1vY6oko tylko przed lepiej zrobić backupa starego.
Może rozwiąże to jakoś problemu z nie zmieniającą się muzyka po walce(choć nie koniecznie, bo skrypty też były poprawiane)

45
Czas Zapłaty / Prośba o zapisy
« dnia: 2013-11-17, 22:16 »
Dzięki za savy, powinny pomóc :P
Cytat: mrdragothic
PS: naprawcie wartosci przepisow, heh niektore mozna sprzedawac za 999999 brylek rudy.
Jeśli dobrze kojarze, Adanos już to poprawił.
edit: W szczegolności dzięki za ten który wyrzuca grę, właśnie próbuję załatać buga :D

46
Czas Zapłaty / Prośba o zapisy
« dnia: 2013-11-17, 20:47 »
Witam ja w sumie też potrzebuje waszej pomocy, z tym ze savy są mi potrzebne raczej do poprawienia modyfikacji niż do jej przejścia :P no więc:
* Save z przed walki Roderic Truan w podziemiach.
* Przed walką z bestią na bagnach (może być wogole sprzed wybrania się na bagna, bo chetnie zobacze jak to wyglada :P
* Przed Rebelią w Nowym obozie.
* Przed Atakiem na stary oboz.
* Przed samym zakończeniem gry.
I tak w sumie jeśli ktoś uważa że jakiś fragment w grze nie wygląda jak powinień (Jakis popsuty cinematic, inne śmiesznostki) też może podesłać save z odpowiednią notatka co wg. niego nie wygląda jak powinno ;).
Pozdrawiam, ork.

47
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-17, 20:02 »
Cytat: Baggio
Może podalibyście co poprawicie/poprawiliście w nowym patchu. Wiadomo by było czego nie trzeba zgłaszać.
No i jestem w II rozdziale i jest bardzo łatwo, każdy pada na cios/pare ciosów - to miał być ten trudny Czas Zapłaty?
Jako-taki pomysł co do poprawek może rzucić nasze pro-repo na githubie:
https://github.com/orcwarrior/Czas_Zaplaty/commits/master
Co do p. trudności, tutaj chyba wszystko miało być inaczej :D ale wyszło jak wyszło, spróbojemy to chociaż częściowo poprawić.

48
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-17, 14:47 »
Co do soundtracku, to w najblizszym patchu zostatnie dodana pozostala część utworów która z niewiadomych mi powodów nie została dodana do finalnej wersji :P Będzie tego naprawde bo prawie dodatkowe 40 minut muzyki!

Jeśli chodzi o soundtrack do popbrania, fajnie by to było gdzieś ostatecznie wrzucić, ale tymczasowo muzykę możesz znaleść w folderze _Work/Data/Music/Czas_Zapłaty w formacie .ogg z którym większość odtwarzaczy bezproblemowo powinno dać sobie rade.
Jeszcze słowo co do irytujących błedów z muzyką, jako że źródła biblioteki orcLib.dll naszczescie gdzieś się ostały, udało się naprawić te błędy, a poprawki należy spodziewać się w najblizszym czasie
Tak to będzie mniejwiecej ostatecznie wyglądać:

49
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-16, 16:44 »
Ok, sam już trochę pograłem, mam jakieś 11h gry, i sam jestem mile zaskoczony, bo po zwiekszeniu cache gry nie mialem zadnych zwiech, ani nawet crasha a to już całkiem pozytywnie wpływa na odczucia, dodatkowo zapisując stany na kilku różnych slotach da się załagodzić frustracje związaną z zadaniami które błędnie mogą się błednie zainicjować (takie jak choćby warta).
Co do patelni, niby można ją dodać, ale to chyba będzie wymagało rozpoczecia gry od nowa, w takiej formie nie jest to nic wartę, nie wydaje mi się żeby ktoś zaczynał grę od nowa dla patelki :P
Co do błędów, sam cośtam pomagam i jak dla mnie jest to ohydnie uciążliwe, samo załadowanie gry trwa u mnie jakieś 4 minuty wliczając parsowanie skryptów, a niestety poprawić jakiś błąd bez sprawdzania rezultatów to prawie nie możliwe, gothic jest zbyt nieprzewidywalny :D.
W kazdym razie jednak udało mi się dodać regulacje głośności muzyki w grzę, chyba nawet jakoś to działa, niestety, co do muzyki z walki która odtwarzana jest dalej już po zakończeniu to problem jest dużo większy bo leży po stronie .dll'ki która bez kodu źródłowego można średnio poprawić :P

50
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-13, 19:00 »
Cytat: Baggio
Małe, głupie pytanko. Gdzie do cholery upiekę mięso?! Można w OR?
Sam jeszcze trochę grałem i z tą patelnią to faktycznie przypał :D a wyrzynać zombiaków dla ugotowania mięsa to chyba nie najlepsza opcja.
Co do muzyki i tych najbardziej krytycznych błedów to postaram sie też jakoś wspomóc team, co do niektórych potworów/npc które są nieśmiertelne - to faktyczny problem, jako tymczasowe rozwiazanie można zapisać i wczytać stan gry.

51
Czas Zapłaty / Czas Zapłaty - premiera!
« dnia: 2013-11-12, 20:47 »
Witam,

Doszło do mnie pośrednimi drogami że prace nad modyfikacją zostały ukończone, więc z mojej strony muszę podziękować osobom
które były na tyle twarde żeby dociągnąć to do końca, poprawiać moje skrypty (w szczególności te starszej daty to musiało być przejebane :D).
Dodatkowo ogromne propsy dla was za sam fakt kończenia modyfikacji która była już w dużym stopniu zaprojektowana i nakreślona, a pozostał tylko ogrom poprawek, natomiast miejsca (a bardziej czasu) dla własnych idei - niezbyt wiele. No a zarazem sam chciałem przeprosić za swoją podejście, czyli nazwyjąc to po imieniu olanie sprawy i kompletny brak wsparcia.
Sam odpaliłem na krótko moda, a w przyszłości zamierzam go nawet ukończyć :D, jednak też po paru minutach zostałem przywitany swojską zwiechą gry
z tego co pamietam, podłoże tego jest chyba zwiazane z grafiką, a ściślej z teksturami i sam problem nie jest nowy, jednak wydaję mi się że pomocne mogło być wklepanie powiedzmy czegos takiego:

ENGINE.zTexCacheSizeMaxBytes=52000000

Do pliku konfiguracyjnego moda (CzasZaplaty.ini), zwiekszy to rozmiar cache tekstur, nie bylo zbyt wiele czasu by to dalej sprawdzać, ale pograłem pare chwil i zwieszek nie było, w kazdym razię, myśle że możecie spróbować tego rozwiązania.
Przejrzałem jeszcze temat i widzę że wielu skarży się muzykę której nie można sciszyć, z tego co pamietam sama biblioteka dll która napisałem, miała nawet do tego odp. funkcję
ale brakuje implementacji po stronię gry, jeśli planowane są jakieś patche moge się podjąć doklepania kodu za to odp.
Ktoś miał też problemy z systemem obrażen - nie dziwię się ;D, jeśli pozostał on w podobnej formie w jakiej go zostawiłem, to do ideału na pewno
sporo mu brakuję, poprawki tam mogą być zbyt hardkorową kwestia, ale żeby jakoś rozwiązać problem można sprobować zapisać i wczytać grę ponownie, to może pomóc (a jeśli nie, sprobować ponownie po resecie gry).
Potem jeszczę troche pogram i w razie jeśli sam miałbym jakieś problemy opiszę je i ich rozwiązanie w ramach pomocy.

Jeszcze raz ogromne podziękowania dla osób które dociągnęły ten projekt do końca, DAMN po 8miu latach(chyba) albo i lepiej, ale najważniejsze że wogólę się udało :).

Pozdrawiam.

52
Archiwum / Gothic: Czas Zapłaty [beta]
« dnia: 2012-10-21, 17:28 »
Patch który teraz wydamy, napewno nie będzie finalny, ale nic nie wskazuje też na to aby miał być wydany niedługo, tymbardziej że wiekszość poprawek które wprowadza będa wymagały gry od początku.
No ale wiadomo, stay tuned ;)

53
Archiwum / Gothic: Czas Zapłaty [beta]
« dnia: 2012-10-07, 16:08 »
Też racja, jeżeli chcecie pomóc z crashami, to tak powinien wygladać wasz raport crasha:
Spoiler

Ważna rzecz z której nie zdawalem sobie jeszcze sprawy podczas tworzenia tego "tutoriala" róbcie też printscreeny samych crashy -> zawierają one kluczowe informację dla naprawy tych błędów.

54
Archiwum / Gothic: Czas Zapłaty [beta]
« dnia: 2012-10-07, 15:28 »
..i tylko tym sposobem można zredukować ilość crashy, tymbardziej że same crashe to może być kwestia zależna sprzetowo, tzn. niektórym będa one wywalały rzadziej, innym częściej. W kazdym razię od samo narzekanie na ich częstość w niczym nie pomaga, dopiero jeżeli bedziemy mieli kawalek loga z zSpy i co bardzo ważne okienko AcessViolation/DivideByZero/itp. możemy coś konkretnego z tym zrobić i to naprawde jest efektywna pomóc za którą będziemy wam wdzięczni.

55
Archiwum / Gothic: Czas Zapłaty [beta]
« dnia: 2012-10-07, 01:09 »
Kurwa, widzę że mam rangę lokalnego celebryty, aż strach wchodzić na pudelka itp.  pewnie teraz na tapecie:
"Szok orcwarrior był dostępny na GG!!! [Zobacz zdjęcia]" :lol:

Spokojnie ludzie, wpadłem tu tylko troche pomóc z wiekszymi problemami i może jakoś pożytecznie wpłynąć na atmosferę i tempo pracy też, ale cudów nie należy się spodziewać :wink:

56
Czas Zapłaty / Co z dubbingiem?
« dnia: 2012-10-03, 23:03 »
Makro - tłumacząc jak najprościej - ja klikam, robi się samo.
Choć sam pomysł nie ma żadnego sensu na obecna chwilę, tzn. kiedy linie dialogowe nie są jeszcze ostateczne, jeżeli napisało się już tutaj to mozna co najwyzej traktować informację jako odległą zapowiedź.

57
Czas Zapłaty / Co z dubbingiem?
« dnia: 2012-10-03, 22:43 »
Kiedyś na dysku miałem zrobione makro do automatycznego generowania scieżek z głosem lektora (oczywiscie ivona) na podstawie pliku z liniami dialgowymi, jeśli się znajdzie gdzieś to dla chętnych można zawsze wrzucić paczkę z tak wygenerowanymi głosami.

edit:
krva, wydawalo mi się ze to tajny :facepalm:

58
Błędy podczas parsowania / unknown func IF - błąd
« dnia: 2011-05-16, 00:54 »
Polecam poprostu pisać skrypty w czymś innym niż notatnik :P

59
Skrypty / Ikarus (Pakiet skryptów)
« dnia: 2011-05-10, 00:31 »
W twoim skrypcie zmienna

var oCMob Mob jest zbędna,  zamiast niej możesz raczej bez problemu wykorzystać poprostu Skrzynia, to taka drobnosta ;)

Co do tego MEM_BAD_POINTERA, raczej strzelam ale ja w takich wypadkach zamiast MEM_InstToPtr, uzywam MEM_AssignContentInst, nie wnikam czym to się róźni, ale w kazdym razie ja mem_bad_pointer'ów przy wyłączaniu gothica nie mam :P. Czyli wystarczy podmienic"

Skrzynia = MEM_PtrToInst (her.focus_vob);MEM_AssignContentInst (Skrzynia,her.focus_vob);    
oraz:

 symb = MEM_PtrToInst(MEM_ReadIntArray (currSymbolTableAddress, MoB.focusNameIndex));MEM_AssignContentInst (symb,MEM_ReadIntArray (currSymbolTableAddress, Skrzynia._oCMob_focusNameIndex));    
No jeżeli moje poprawki będa wogole działać to już sukces, a nóż w jakiś sposób pomogą :P. Jeżeli nie to faktycznie napisz czy błąd kiedy:

*Nie mialeś w focusie zadnej skrzyni - o ile dobrze zrozumialem jego funkcjonalność to raczej nie powinno to występować.
*Nie opróźniłeś zadnej skrzyni, ale miałeś jakąś w focusie.
*Opróźniłeś jakąś skrzynie i wyświetliła się nazwa "Pusta skrzynia".

Choć 2 ostatnie przypadki to raczej to samo o ile dobrze wczytałem się w twój skrypt.

60
Archiwum / Dyskusja i opinie o modzie
« dnia: 2011-05-06, 01:25 »
[quote author=Zysk#msg date=1304637929zeby w ciagu sekundy wyszlo dokladnie 21 klatek ;p

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 24
Do góry