Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - orcwarrior

Strony: 1 ... 22 23 [24]
461
Archiwum / Newsy
« dnia: 2008-02-11, 11:40 »
Nowy film!

[Kliknij aby zobaczyć!]
Klip filmowy przedstawia jedną z ciekawszych innowacji zawartych w modzie Czas Zapłąty- Kowalstwo.
Umiejętność ta będzie dużo bardziej rozbudowana niż dla przyładu: Kowalstwo w GII gdzie można się wyuczyć tworzenia kilkunastu mieczy.Kowalstwo w modzie będzie oferowało możliwość zdobycia recepty na teoretycznie każdą bron.Poza orężem można też będzie tworzyć łuki, strzały(różnego typu), mikstury, trunki, pożywienie, i kto wie co jeszcze?
----
Dyskusja o Modzie
Prosimy o komentarze/Pytania.

//Uruchamianie klipu filmowego potrwa chwilę.

462
Archiwum / Newsy
« dnia: 2008-02-11, 11:36 »
2006/07/26 14:30


Atak Strazników na obóz myśliwych:




Polowanie(screeny tylko z jednego polowanie przypomne ze NPC staraja sie nie chodzic za bohaterem)




Pokazywana już wczesniej oręż:




"Zawody":



2006/09/1 18:10




"Czerwone Bagno"


----
Dyskusja o Modzie
Prosimy o komentarze!

463
Archiwum / Newsy
« dnia: 2008-02-11, 11:34 »
Informacje Ogólne:
Czas zapłaty to mod w którym wcielamy się w ricka, jednego z rozbitków dla których ten ląd który ich uratował, stał się ich przekleństwem. Mod będzie opowiadał niemal, ze całkowicie nową fabułę, ale na starym terenie. Mówię niemal gdyż będa powiazania ze stara (będziemy mogli natknąc się nawet na bezimiennego).
W modzie nie mamy zamiaru wprowadzac wyraźnych podziałów na dobrych i złych.
 Będa 3 frakcje,a każda chce przeżyć kosztem drugiej. Nawet my, dlatego tzreba będzie wyeliminować pozostałe frakcje.

Wstep do fabuły prezentuje się nastepująco:
Cytuj
Po morzach Myrtany pływała silna, odważna, liczna oraz przede wszystkim dumna grupa piratów. Po zniszczeniu przez orków ludzkiej floty piraci byli na tyle silni i odważni, że zaczęli napadać na orkowe statki. Jednak tak potężną grupę jakimi byli piraci potrafi zniszczyć jeden dzień, jedna noc, jedna chwila. Chwila straszliwej burzy która była w stanie zniszczyć całą flotę piracką. Jednak czwórka śmiałków przetrwała szalejący żywioł i dotarli do koloni karnej w Khorinis gdzie przyjdzie im walczyć o przetrwanie nie ze zwierzętami, morzem czy nawet orkami, ale z czymś o wiele niebezpieczniejszym - z ludźmi

Po za wciągającą fabuła, mod oferowac będzie między innymi:
    * Miecz Runiczny;
    * Miecze oburęczne(duale);
    * Recepty;
    * Mozliwość zaawansowanej zmiany wyglądu bohatera(fryzura, kolor włosów, tatuaże oraz zarost);
    * Kilka znajomych postaci z GII i NK;
    * Złożone i nowatorskie systemy zdarzeń (np. polowania, ataki na obóz, zawody);
    * Nowe zbroje i oręż;
    * Niektóre postacie z GI dostaną nowe funkcje;
    * Zwiększony stopień trudności gry;
    * Zbalansowana rozgrywka
    * Potwory ktore odradzają sie w przeciągu kilku dni od śmierci(respawn);
    * I wiele innych niespodzianek.

Screeny

464
Filmy / Trailer Gothic II
« dnia: 2008-02-08, 12:35 »
Trailer jest dynamiczny, i własnie dlatego mi się podoba :D . Wiekszość takich fanowskich produkcji cechuje jedna scena na 6-10 sekund, z drugiej strony niektórzy mogą uważać ze jest zbyt dynamiczny.

465
Ukończone modyfikacje / Czas Zapłaty Prolog
« dnia: 2008-02-01, 15:01 »
Fakt, link poprawiłem ;(

466
Ukończone modyfikacje / Czas Zapłaty Prolog
« dnia: 2008-01-31, 22:25 »
Cytat: mEatrikZ link=topic=474.msg2429#msg2429 date=Jan 31 2008, 18:05\'
FAKE! :D
Czemu Gorn ma topór w ręce, podczas gdy jego topór leży na ziemi?
Ale to screen przykładowy. Dajesz zły przykład... :D
Nie fejk, taki samo wygladajacy topór można kupic u Gregora :D

467
Ukończone modyfikacje / Czas Zapłaty Prolog
« dnia: 2008-01-31, 14:01 »
Tutaj można pochwalić się swoim wynikiem.
Prosimy o pokazywanie screenów, aby zrobić screen z tablicą wyników, podczas jej wyświetlania należy kliknąć Prt Sc Sys Rq(Print Screen), uruchomic dowolny edytor obrazów(np. Paint) wkleic i zapisać obraz.
---
TOP 3
1.Bezimienny[639991]
2.Oszust[270002]
3.Tanuki[206120]
Czekamy na wasze wyniki!

Przykładowy screen z wynikami: http://i18.tinypic.com/42lj3vb.jpg

468
Ukończone modyfikacje / Czas Zapłaty Prolog
« dnia: 2008-01-31, 13:59 »
Zapraszam do dyskusji

469
Ukończone modyfikacje / Czas Zapłaty Prolog
« dnia: 2008-01-31, 13:55 »
Prosimy o zgłaszanie wszelkich bugów, błędów w grzę.Postaramy się je poprawić w następnej łatcę
Spis Bugów:
-Gorn umiera.
-Zdarza się, że Antus próbuje atakować Homera, przez co spada z wierzy :D .
-Logo theModders pojawia się bez względu na modyfikację.
-Zadania nie pokazują się w dzienniku.
-Po zniknieciu z pola widzenia, oddział Antusa nie pojawia się na miejscu przed bitwą.

Wszystkie bugi zostaną naprawione w wersji 1.1

470
Ukończone modyfikacje / [G1] Czas Zapłaty Prolog
« dnia: 2008-01-31, 13:54 »
Cytat: ojciec redaktor link=topic=474.msg30839#msg30839#msg30839#msg30839 date=#msg30839Mar 3 2007, 16:32#msg30839
Dokonało się! Od dziś możecie zasmakować tego co będzie w Czasie Zapłaty, a to dlatego, że wydaliśmy prolog który doskonale oddaje to co się dzieje w C.Z. Zachęcam do grania w naszego moda

Wersja Full Wypas (Z dubbingiem 19,6 MB) - CLICK!
Wersja Light (bez dubbingu 14,6 MB) - CLICK!
Ps. Nie odpowiadamy za plamy krwi na monitorze, bądź innych białych substancji
MIRROR@Sendspace
http://www.sendspace.com/file/4dc2r6 - wersja z dubbingiem
Czas Zapłaty Prolog Ingame(Video) - CLICK

screeny:
http://ximg.eu/uploads/5aa3a094a4.jpg
http://ximg.eu/uploads/2779e9c218.jpg
http://ximg.eu/uploads/c009b6df4f.jpg
http://ximg.eu/uploads/785ec5af54.jpg
http://ximg.eu/uploads/6f54342ff2.jpg
http://ximg.eu/uploads/a22ee036ed.jpg
http://ximg.eu/uploads/d2ce4679a3.jpg

MIRROR
> https://mega.nz/#!Et5QQKLY!UEdgHJWW69R8nwvr-QLxUerDe8uvpwZgQsDKxGVZnaE
> https://chomikuj.pl/gothicwarrior/Gothic+-+Modyfikacje/Gothic+I/Czas+Zap*c5*82aty+Prolog+Dubb

471
Zapraszam do dyskusji nt. pierwszej modyfikacji Gothica stworzonej przez polaków :D

472
Punkt 2 prezentuję się tak:
Cytuj
2.Dodatkowe informację

-Jeżeli chcesz uruchomić naszą modyfikację wraz z inną otwórz odpowiadający jej plik .ini w folderze gothic/system
na koncu lini:
vdf=...
dodaj:
  G2MATP.mod
( G2MATP.mod poprzedzają dwie spację! s)
Jednak wykonując tą czynność niebo będzie nadal nienaturalnie wyglądać, treść punktu 2-go powinna wyglądać tak:
Cytuj
2.Dodatkowe informację

-Jeżeli chcesz uruchomić naszą modyfikację wraz z inną otwórz odpowiadający jej plik .ini w folderze gothic/system
na koncu lini:
vdf=...
dodaj:
  G2MATP.mod
( G2MATP.mod poprzedzają dwie spację! s)
dodatkowo na koncu dokumentu dodaj:
[OVERRIDES]
SKY_OUTDOOR.zDayColor0=180 200 210
SKY_OUTDOOR.zDayColor1=100 100 140
SKY_OUTDOOR.zDayColor2=230 240 250
SKY_OUTDOOR.zDayColor3=230 240 250
Za problemy przepraszam

473
Właśnie pracujemy nad kolejnym modem modyfikującym dotychczasowe potwory i dodającym te które znamy z G2.
Oto mała porcja pierwszych efektów:

Znany z NK ścierwojad preriowy:


Znany z G2 olbrzymi szczur:


Banda goblinów z nowym liderem:


Watacha wilków napada na kretoszczura, wśród nich czarny wilk:


Oto jedna z kloejnych naszych zmian:

Do wersji końcowej jeszcze sporo się zmieni (na lepsze) :D

Oto kolejny screen z moda. Jest to siatka modelu nowego mostu który zawiśnie nad drogą z placu wymian (zaraz przy zamkniętej kopalni):





A to są screeny zrujnowanej wieży która postanie przy bramie przez którą przechodzimy idąc z placu wimian w stronę zamkniętej kopalni.




oto dawka swieżych screenów:

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       
                                                                                                                                                           

474
G2Meshes&TexturesPack / Dyskusja ogólna
« dnia: 2008-01-31, 13:48 »
Zachęcam do postowania opinii, oraz prowadzenia dyskusji nt. G2Meshes&TexturesPack

Strony: 1 ... 22 23 [24]
Do góry