Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - jamokiolE

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
61
Jest w G2mdk

62
Pytania i problemy / Jak tworzyć Budynki
« dnia: 2009-12-01, 17:32 »
Czyli temat do zamknięcia.

W sumie Klinik nie napisał tego wprost, ale wychodzi na to ze chyba tak. Jeśli chcecie coś przekazać moderatorom lub adminom, nie piszcie tego w formie posta w danym temacie, tylko za pomocą funkcji report. Zostanie o wiele szybciej zauważone i nie będzie bałaganu.

63
Spacer / Voby nie mają lighta
« dnia: 2009-12-01, 15:28 »
Ale texturki są a po za tym są takie też oryginalne gothicowe voby.A light na hight ma zen i są wstawione lighty.

64
spróbuj VDFS-em z G2 i tym do G1.Raczej którys zadziała.

65
Pytania i problemy / Jak tworzyć Budynki
« dnia: 2009-11-30, 19:55 »
Masz tutaj ale naucz się szukać tam masz tutki do 3 programów modelarskich.
http://themodders.org/index.php?showforum=37

66
MDS i animacje / Błąd po nałożeniu duala
« dnia: 2009-11-30, 19:04 »
Ja zdecompilowanych asc nie ruszałem tylko nazwy poprawiłem w MDS-ie i dupa.Przydało by się żeby tu zajrzał autor tutka na duale. ^_^  Ale cóż bez pracy nie ma kołaczy trzeba próbować.Acha i Avallach jak na coś wpadniesz to napisz ,ok?

EDIT:Ej właśnie skończyłem poprawiać w modsie klatki i zobaczyłem nowy błąd po próbie nałożenia.
Oto on

67
MDS i animacje / Błąd po nałożeniu duala
« dnia: 2009-11-30, 18:40 »
Ja też G1 ale poziom adepta.Hmmm może spróbuje to zrobić na mistrzu. ^_^  
A tobie się udało??Działa ci??

Edit: Może ktoś pomóc tu?? http://themodders.org/index.php?showtopic=7924

68
MDS i animacje / Błąd po nałożeniu duala
« dnia: 2009-11-30, 18:12 »
Widze że wszystko stare ale jest juz tamto rozwiązane ale jest nowy błąd bardzo dziwny a konkretnie Aces Vaiolet(czy jakos tak):/  
Tu screen >><<

A w Zspy takie coś

69
Pytania i problemy / Jak tworzyć Budynki
« dnia: 2009-11-30, 17:39 »
Musisz ściągnąć Kerrax napisz w google kerrax do blendera 2.(ile tam masz) i tam masz opcje w tym później po zainstalowaniu opcje import/ZEN i tyle

70
Pytania i problemy / Jak tworzyć Budynki
« dnia: 2009-11-30, 17:37 »
Masz Kerrax?
A świat w spacku nie ma błędu??

71
Spacer / Voby nie mają lighta
« dnia: 2009-11-30, 17:32 »
O tuż gdy dodaje nowego voba do mojego świata (nowego) to jest on czarny i trzeba w nim wstawić milion lightów żeby coś było widać.To samo z oryginalnymi gothicowymi vobami wszystkie "czarne" :(  
Proszę o pomoc  :/

72
Skrypty / rutyna otwieranie skrzyń
« dnia: 2009-11-29, 23:00 »
Po co animacja :/  ??Przecież już jest :(

73
Pytania i problemy / Szkielet
« dnia: 2009-11-29, 00:16 »
Na pewno nie tak samo skoro nie idzie.Po za tym klikasz Decompile/(ta opcja po środku)???I czy Dekompilujesz plik Humans.mds??

74
Cóż jest to na pewno możliwe gdyż widziałem to na prezentacji jednego z modów do G2. :huh:  Tylko nie wiem JAK niestety

75
To może napisz konkretnie czy wyskakuje ci jakiś error przy którymś z sposobów??Czy co!? :huh:

76
Dlaczego nie to w takim razie takie coś np:
owner = EBR_100_GOMEZ && EBR_101_Kruk;

77
Chyba mam rozwiązanie twojego problemu napisz w skrypcie nad visual takie coś
owner = Gildia_ID_IMIE|I tu to samo ale innego posiadacza;a to | oznacza i

78
To może w linijce wyglądu dopisz po pancerzu ,INSTANCE hełmu oczywiście w klamrach.

79
Pytania i problemy / VDFS
« dnia: 2009-11-27, 10:34 »
Bo nie włączasz tego co trzeba :P  
VDFS do G2 znajduje się w _work/Tools/VDFS tools(czy jakoś tak ^_^  )Mam nadzieje że pomogłem  :lol2:

80
Pytania i problemy / Wstawienie potwora
« dnia: 2009-11-27, 10:31 »
NA KOŃCU PLIKU STARTUP wklej to i tyle:
FUNC VOID STARTUP_NAZWA ZENA DO JAKIEGO GO WSTAWIASZ(np.WORLD) ()   
{
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//--------------------------------------------------------------------------------------------------
   
Wld_InsertNpc (OrcWarrior_Roam, "ORKASY");
Wld_InsertNpc (OrcWarrior_Roam, "ORKASY2");

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
}
Mam na dzieje że pomogłem. :lol2:

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
Do góry