Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - jamokiolE

Strony: [1] 2
1
Spacer / Znikające voby
« dnia: 2010-09-01, 20:13 »
Wielu z was zapewne miało problem z vobami, które w nowych światach znikają bardzo szybko.
Ten tutorial pokaże wam, co zrobić by voby było dobrze widać nawet z daleka.

NO WIĘC DO ROBOTY!

1)Otwieramy świat 3DS bez "teksturowania",
2)Klikamy na :
  A) zCZONE (abstract),
  B) zCZoneVobFarPlane,
  C) zCZoneVobFarPlaneDefault,
3)Umieszczamy go na mapie w dowolnym miejscu,
4)W VobFarPlaneZ wpisujemy 10000 lub więcej,
5)Klikamy Apply.

Teraz można zapisać świat do ZEN i spokojnie vobować.
Tutorial można kopiować pod warunkiem podania mnie jako aurora. :lol:

2
Spacer / Voby znikają
« dnia: 2010-09-01, 15:34 »
Otóż w świecie takim jak NewWorld.ZEN voby nie znikają zbyt szybko.Zaś w świecie zrobionym przeze mnie znikają gdy tylko odjadę kamerą na 2 metry!

?? CO MAM ZROBIĆ BY VOBY BYŁY TAK "TRWAŁE" JAK TE Z ORYGINALNYCH ŚWIATÓW ??

PS:W grze jest tak samo.

3
MDS i animacje / Rigging postaci
« dnia: 2010-08-26, 00:03 »
Otóż mam problem gdyż za cholerę nie mogę zriggowac postaci. :ayfkm:  

Gdy wydaje mi się że wszystko działa i zapiszę całość w ASC, a następnie otworze owe ASC to kości nie są przyczepione znów do modelu :|  , a jeszcze przed chwilą były. Może ktoś albo napisać jakiś poradnik jak zriggowac postać specjalnie do gothica :lol:   albo mi powiedzieć co ja mam zrobić krok po kroku w blenderze lub maxie ? :D

4
Mount & Blade / Problem ze startem w moddingu
« dnia: 2010-07-17, 19:55 »
Witam, mam problem. Otóż robię wszystko z tutka (TEGO)  na forum. Lecz pod koniec gdy już odpalam plik Build_module to nie pojawia mi się to co jest pokazane w tutku tylko takie coś:


Co mam robić?? Wydaje mi się że zrobiłem wszystko tak jak w tutorialu :[

5
Oferty pracy i pomocy / ShadowBeastTeam-Rekrutacja
« dnia: 2010-07-12, 18:55 »
Witam, oficjalnie otwieram nabór do nowego teamu ShadowBeastTeam.


Strona internetowa teamu(tylko tymczasowa) : ShadowBeastTeam.


Poszukiwani:

A)Skrypter:
-NPC,questy,przedmioty,dialogi

B)Level Designer:
-Texturowanie,wstawianie vobów 2 i 3D,tigery,muzyka

C)Grafik 2D:
-Pancerze,potwory,bronie,

D)Grafik 3D:
-Broń biała,broń dystansowa,tereny otwarte
-(opcjonalnie) tarcze, hełmy, pancerze


Kontakt na PW , w tym temacie lub GG (numer w profilu)



O Modzie:

Opis:
Z kopalni w khorinis uciekła grupa kopaczy po czym ukradła łodzie z portu.
Lord Hagen gdy się o tym dowiedział natychmiast wysłał za nimi kilka statków by odzyskać łodzie i wymierzyć odpowiednią karę uciekinierom.
Czy oddziałom królewskim uda się odzyskać łodzie?
Dowiesz się kierując kapitanem jednego z trzech oddziałów w Gothic Uciekinierzy.

MOD jest do GII NK

Galeria: TU GALERIA

6
Spacer / Znikające voby
« dnia: 2010-07-12, 10:07 »
Witam, ostatnio trochę się bawiłem z nowym światem który sobie zrobiłem i mam problem...

Otóż gdy wstawiłem voby itd to jest problem, gdyż załważyłem że moje voby znikają gdy odjadę dalej kamerą.

Co zrobić by nie znikały mi z ekranu??


Screeny:

Blisko:


Troszkę dalej:


7
Filmy / Gothic: Walka o życie
« dnia: 2010-02-06, 19:31 »
Chcę wam zaprezentować mój nowy serial pt."Gothic: Walka o życie", tematyka będzie dość poważna ale z wątkami które rozbawią.
Posta będę aktualizować wraz z wydaniem co kolejnego odcinka.

>>   Trailer    <<

>>   Odcinek 1 (17%)    <<

8
Spacer / Rozmyta pionowa tekstura
« dnia: 2010-02-05, 21:44 »
Witam, otóż ostatnio bawiłem się trochę w grafika 3D i zrobiłem sobie domek :D  .
I wszystko ślicznie, tylko że tekstury na ścianie są po prostu kolorowymi kreskami.
Jak to naprawić żeby coś było pionowe i ładne? ;(

9
MDS i animacje / Dołączenie kości do modelu
« dnia: 2010-02-01, 21:17 »
Witam, otóż mam taki problem iż zrobiłem sobie ciało nowego zwierzaka.Dodałem kości(wziąłem je z innego modelu,w tym wypadku jaszczura.Akurat pasowało  :)   ) I mój problem polega na tym iż po podniesieniu np.kości nogi to noga w modelu się nie podnosi.I chodzi o to jak połączyć model z kośćmi.
A może wystarczy że podniosę kość, a model w grze automatycznie zareaguje tylko na to?? :)  
Liczę na szybką odpowiedź. :D

10
MDS i animacje / Dopasowanie nowego ASC do MDS-a
« dnia: 2009-12-11, 22:34 »
Otóż zrobiłem sobie animacje wyciągania (miała 8 fram-ów) i jako tako dopasowałem do MDS-a a gra ni stąd ni z owąt się wyłącza po nałożeniu danej broni a wcześniej działało all. :)  
I moje pytanie brzmi jak ODPOWIEDNIO dopasować daną animacje do MDS-a.A może źle coś zrobiłem w ASC.

11
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Dolina Złota
« dnia: 2009-12-09, 18:45 »
Jest to mini mod od teamu Jarkendar studio Team. Tu macie info:

Nazwa:Dolina Złota
Platforma:G2nk
Czas Trwania :10-15min
Świat rozgrywki:Zupełnie nowy(malutki)

Mod opowiada o człowieku imieniem Marco który postanawia zostać jednym z myśliwych którzy stacjonują obok jego namiotu.

 To co czeka go w tym świecie zależy tylko i wyłącznie od gracza.

Tu Download:
> https://mega.nz/#!sg5iVC6A!aiGRuh37peRdoXW8PVLrBvCGssbKLRZrkzareU08Pq8
> https://chomikuj.pl/gothicwarrior/Gothic+-+Modyfikacje/Gothic+II+NK/Dolina+Z*c5*82ota

12
Pytania i problemy / Dialogi sie nie kompilują
« dnia: 2009-12-08, 19:40 »
Otóż mam (kolejny :(  ) problemik, ponieważ gdy kompiluje skrypty wszystko przebiega bez zazutów ale w grze ów dialogi wcale nie sa skompilowane :D  .Używam spacka 2.6.1 PL.

13
Skrypty / Zmiana wyglądu po dialogu
« dnia: 2009-12-06, 11:38 »
Otóż chce aby po dialogu Hero stał się orkiem, jest ok głowa sie zmienia ale jak zdejme zwykły ludzki pancerz wyskakuje dłuuuugi błąd na temat mesh tree(czy jakoś tak) i gra sie toczy dalej tylko że jest sie samą głową orka.
To sktypt który powinien byc odpowiedzialny za zmiane w orka:
Mdl_SetVisual (hero,"orc.mds");  
Mdl_SetVisualBody (hero,"Orc_BodyScout",DEFAULT,DEFAULT,"Orc_Head", DEFAULT,  DEFAULT,-1);

14
MDS i animacje / Brak MDS-ów
« dnia: 2009-12-05, 19:06 »
Otóż mam taki problem iż nie wiem skąd w G1 wytrzasnąć np.ASC/3ds-chrząszcza bądź jego mds, zarówno chrząszcza jak i innych potworów. :huh:  .LUDZIE HELP

15
Spacer / Voby nie mają lighta
« dnia: 2009-11-30, 17:32 »
O tuż gdy dodaje nowego voba do mojego świata (nowego) to jest on czarny i trzeba w nim wstawić milion lightów żeby coś było widać.To samo z oryginalnymi gothicowymi vobami wszystkie "czarne" :(  
Proszę o pomoc  :/

16
Skrypty / Dodanie Wear-a
« dnia: 2009-11-08, 16:45 »
O tuż zdefiniowałem w contstansc.d nowy wear napisałem tam że Wear_Shield (Jest taki ZS :P  )
I rzecz w tym że wiadomo że gra się włącza ale po nałożeniu pokazu je się error właśnie o wearze  ^_^  
Pytanie:Jak dodać poprawnie tego weara??

17
Spacer / Tekstury są kolorami
« dnia: 2009-11-04, 16:25 »
Witam mój problem polega na tym iż zrobiłem sobie 3ds-a ;)  (budynku) rozmiary itd GOOD ale jak w spacku zaczynam teksturowanie to nie ważne jaką teksture wezmę to ona jest zwykłem kolorem  :roll:  np jak wezmę trawę to się robi zielone jak wezmę mur to się robi szare itd.
Jak to naprawić?Używam spacka 1.5 PL. ;)

18
Spacer / Mój świat nie działa
« dnia: 2009-08-27, 20:30 »
Zapewne zły dział ale proszę o ODPOWIEDŹ ;(  
Otóż mam nowy świat *.ZEN  i jak zrobię paczkę z modem i dam plik *.INI do System.To tu zaczynają się schody daje że w pliku ini WORLD=*.ZEN i jak włączam to normalnie w wież xardasa zaczynam. ;(  

Już na początku mówię że STARTPOINT jest umieszczony poprawnie.
Z góry thx za odpowiedź.     AHA możecie toż pomóc tu??TU  :D

19
MDS i animacje / Błąd po nałożeniu duala
« dnia: 2009-08-24, 21:07 »
Otóż mam tak problem.Zrobiłem se "duale" te z TUTKA na forum i jak chcę NAŁOŻYĆ ów broń wyskakuję taki błąd.

Jeśli nie da się powiększyć tu link do zdjęcia: TU ZDJĘCIE
Błąd jest w MDSie??  ^^   NA POMOC  ^^

20
MDS i animacje / Problem z plikiem MDS
« dnia: 2009-08-20, 13:26 »
Otóż wpadłem na pomysł 2 broni białych jednocześnie na sobie więc zrobiłem nową bron dystansową i dodałem takie coś na końcu
FUNC INT Equip_test()
{
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"Humans_2hST2.mds");
};

FUNC VOID UnEquip_test()
{
Mdl_RemoveOverlayMds(self,"Humans_2hST2.mds");
};

a takie pod value
on_equip = Equip_test;
on_unequip = UnEquip_test;

A moim problemem jest to że broń jest wykorzystywana jako kusza. :roll:   Więc proszę o odpowiedz.

Strony: [1] 2
Do góry