Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Laren

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
61
Bardzo ładne logo. Screeny za ciemne nic nie widać... nie wygląda to zbyt zachęcająco...  życzę powodzenia w szukaniu ludzi...

ps: jeżeli chcesz kogoś zachęcić do współpracy, wypadałoby przynajmniej dać opis fabuły dla zachęty daję propsa.

62
Archiwum / G2NK: Lobos Mod
« dnia: 2017-04-16, 12:06 »
Panie Lobos... dobra robota, oby tak dalej :)

63
Spacer / Spacer - Teksturowanie (G2)
« dnia: 2017-04-04, 09:41 »

Witam. Od wczoraj mam problem ze spacerem... Mianowicie gdy wczytuję mesha, żeby go oteksturować w okienku materials pojawi mi się jedynie jedna zakładka -TRASH w którym nie ma tekstur.
Nie teksturuję w blenderze. Jeżeli jest ktoś w stanie mi poradzić jak włączyć resztę okienek z materiałami to bardzo go proszę o pomoc.

 Pozdrawiam

64
Oferty pracy i pomocy / Nabór do Eternal Modding
« dnia: 2017-03-20, 21:10 »
Z wypowiedzi autora rozumiem, że to nie jego i nikt nie będzie miał nic przeciwko, że  użyjesz go swojej modyfikacji... z pewnością również sam użył w swojej modyfikacji tego samego świata. Nie będę drążył dalej tematu... ale ja szukałbym autora. Będąc autorem wkurzyłby mnie fakt, że gość któremu pozwoliłem wykorzystać  swój obiekt do modu rozporządza się nim. Co napiszesz w tak zwanych credits'sach ? Napisach końcowych?
Nie mam nic do Ciebie ale jak już coś używasz do swojej modyfikacji to wypadałoby się zapytać autora.

65
Oferty pracy i pomocy / Nabór do Eternal Modding
« dnia: 2017-03-19, 03:40 »
Zapowiedź niezbyt zachęcająca do współpracy ,brak opisu fabuły i nazwy modyfikacji...
Po za tym widzę ,że są jakieś pytania odnośnie ''praw autorskich'' dotyczących użycia mesha w tym oto projekcie X... dlaczego drążę temat? Ponieważ sam jestem grafikiem 3d jak i również 2d i nie chciałby ,żeby bez mojej wiedzy mojego pozwolenia ktoś używał moich grafik ,których ktoś przypisywałby sobie moją ciężką pracę. Wiem ,że większość artystów a zresztą nie tylko grafików ale też i skrypterów rozumie mnie i podziela moje zdanie. Starczy tych wywodów... wprost dla jasności i rozwiania wszelkich wątpliwości dla wszystkich forumowiczów jeżeli autor pozwolił na wykorzystanie  obiektu niech opublikuje tu post;)  Jeżeli chodzi o świat gry jest fajny:) rozumiem ,że nie macie jeszcze do niej fabuły jak i również nazwy modyfikacji?

66
Projekty zawieszone i porzucone / Gothic Upadek Bariery
« dnia: 2017-03-10, 10:32 »
Zapowiedź niezbyt treściwa ale to co widzę na filmiku  dowodzi ,że włożyłeś w to  dużo czasu i pracy jak i również serca. 
Napisz do autorów gry ,że chciałbyś zrobić ''kopię '' Gothic Sequel może podeślą Ci jakieś pliki ,przedstaw im swoją pracę  powiedz ,że zobowiązujesz się do zrobienia tego dodatku a nuż może Ci się uda;) Powodzenia w pracach nad GOTHIC Sequel :)

67
MDS i animacje / Moby z Gothic 1 do Gothic 2
« dnia: 2017-03-06, 18:50 »
oGon dzięki za moby:)

68
MDS i animacje / Moby z Gothic 1 do Gothic 2
« dnia: 2017-03-06, 17:49 »

Witam. Od pewnego czasu vob'uję swoją nową lokację w [G2] i potrzebuje moby z G1...
Czy ktoś wie gdzie można pobrać paczkę z mobami z G1?
A może ktoś ma zainstalowanego G1 i mi je spakuje i wyśle? Bardzo proszę was o pomoc z góry dziękuję.

69
Spacer / Otwieranie Bram ''Tigger Target''
« dnia: 2017-03-03, 21:35 »
Gann07 ten szkielet na bramie przy placu wymian to jest w G1? W G2 tego nie ma...

Zrobiłem tak jak pisałem w taki sposób: Do kołowrota podpiąłem łańcuch i bramę
Łańcuch 0-wisi nad bramą 1-opuszcza się do bramy 2-unosi się by ''podnieść bramę''

Brama 0-stoi zamknięta 1- i w tym momencie jest problem ponieważ gdy zrobię podnosi się do góry to mija się w połowie z wyciągniętym łańcuchem co nie daje fajnego efektu a jeżeli zrobię 1-stoi czeka w miejscu jak 0 a potem 2-podnosi się to działa w ten sposób ,że idzie szybciej w górę ...    Czy wiecie może co zrobić by na poziomie przełącznika 1 wstawić czas by brama nie szła od razu do góry ?

70
Dzieje Khorinis / Informacje Ogólne - DK
« dnia: 2017-03-03, 01:25 »
Dark właśnie przesłuchuje wasze nowe utwory do modu i jestem pełen podziwu waszego profesjonalizmu. W żadnym wypadku nie dodawajcie utworów z G3 osobiście zawiodłem się na tej części gry ,monotonność ,owszem muzyka cudowna ale nie do waszego modu a nawet porównałbym to co robicie do ''GRY'' oficjalnej części seri gier Gothic ,która opowiada historię  przed G1. Nie zepsujcie tego ,mam nadzieję ,że się nie zawiodę na fabule.

PS: szkoda ,że nie miałem czasu by pomóc wam przy przerobieniu paru terenów 3d...  no cóż życzę wam wytrwałości i sukcesu trzymam za was kciuki  bo to co robicie jest niesamowite.

71
Spacer / Otwieranie Bram ''Tigger Target''
« dnia: 2017-03-03, 00:43 »
Dziękuję za cenną wskazówkę. Chyba będę musiał zmienić koncepcję co do systemu bramy.
Zrezygnuje z dwóch kołowrotów i zrobię jeden który jest podpięty do łańcucha i do kraty po pierwszym obrocie łańcuch opada a po drugim łańcuch wraz z kratą unosi się... Muszę spróbować tak to wykonać ,napiszę wam czy mi się udało.

72
Spacer / Otwieranie Bram ''Tigger Target''
« dnia: 2017-03-01, 22:09 »
Witam od pewnego czasu borykam się z problemem zrobienia fajnie otwieranej się bramy mianowicie nad bramą wiszą haki na łańcuchach które po obróceniu kołowrota zaczepiają się za bramę potem drugi kołowrót służy do podniesienia owej bramy wraz z łańcuchem z pierwszego przełącznika... i tu jest problem. Mianowicie w drugim kołowrocie mogę wpisać w tigger target tylko jedną rzecz kratę a chciałbym żeby łańcuch uniósł się wraz z nią dopisałem do tigger target (brama,lancuch) nie działa nie można dopisać drugiej rzeczy.... wiecie może jak to rozwiązać? bardzo zależy mi na efektach w grze :)
Proszę was o jakieś wskazówki.
Pozdrawiam Laren

73
Spacer / WOG -voby i tekstury {G2}
« dnia: 2016-11-21, 16:45 »
Mam Container bo to skrzynia tak jak napisał  pan gothic1210 ,eee jeżeli ten obiekt nie działa na zasadzie skrzyni ,ze po otwarciu szafy włącza nam się okienko ekwipunku to tutaj może jest problem? Po prostu animacja uruchomi się na zasadzie otwarcia np. drzwi ? a ręcznie można poustawiać przedmioty do zabrania,hmm? zaraz coś spróbuję zrobić ale Toworish jeżeli masz czas spróbuj to rozpracować owszem ja teraz też coś będę próbował zrobić :)

gothic1210 spróbuję jeszcze dodać do humans mds pliki mds szafek:)

74
Spacer / WOG -voby i tekstury {G2}
« dnia: 2016-11-20, 20:00 »
Ok zrobiłem to tak jak  skrzynię :



W dalszym ciągu postać stoi i nie chce się włączyć animacja...ekran drgnie i nic , więc pewnie coś w spacerze będzie trzeba zrobić?

Otwieram świat zen w spacerze czy trzeba coś w nim kompilować po jego wczytaniu ?

75
Spacer / WOG -voby i tekstury {G2}
« dnia: 2016-11-20, 19:18 »
Nie nie... spoko nie trolluje;) tylko chciałbym się czegoś dowiedzieć:)
Ok już mi się wszystko pomieszało... wracając... pokażę Ci na screenach jak wyglądają moje foldery :







No więc tak zrobiłem jak mi pisałeś i jak zrozumiałem...

76
Spacer / WOG -voby i tekstury {G2}
« dnia: 2016-11-20, 18:09 »
Właściwie to domyślam się... ale wolę tu swoich domysłów nie pisać. Powiedz mi profesjonalnie na czym to polega?

77
Spacer / WOG -voby i tekstury {G2}
« dnia: 2016-11-20, 16:49 »
Dzięki , najpierw zrobię kopię zapasową całej gry i zobaczę czy działa...

Ok wrzuciłem np folder MOB_WARDROBE z zawartością folderów anims i compiled bezpośrednio do Gothic II NK - szafki\_Work\Data\Anims  skopiowałem w spacerze skrzynię i zmieniłem visual mds na szafkę potem w spacerze podszedłem do niej ,postać ustawia się przed nią do otwarcia i nic naciskam klawisz obraz drgnie tak jakby chciała się włączyć animacja i nic...

Wrzucając pliki do poszczególnych folderów (pliki compiled do compiled i asc do asc) daje ten sam efekt... wie ktoś jak to zrobić prawidłowo?

78
Spacer / WOG -voby i tekstury {G2}
« dnia: 2016-11-20, 15:28 »
Dzięki Toworish za cenne wskazówki:) Wracając do modelu tej szafy po tytułem ''Furniture'' są w nim foldery oprócz MESHES , takie jak MOB_CUPBOARD w którym są ANIMS i _COMPILED.
Na chwilę obecną mam w grze plik z teksturami i 3ds ok szafki się wczytują w spacerze z tekturami ale np. są otwarte bez szuflad i ''drzwiczek'' jak na screenie:



Mam te szafki co w czerwonym kółku a reszty nie mam z pewnością będzie trzeba powrzucać te pliki z anims i _COMPILED ?

79
Spacer / WOG -voby i tekstury {G2}
« dnia: 2016-11-19, 09:30 »
Dzięki Toworish działa:) Meshe mam wrzucone do swoich obiektów 3d to znaczy \Gothic II NK\_Work\Data\Meshes luzem bez folderu.
Czy mógłbyś mi wytłumaczyć w jaki sposób ''skompilowałeś'' teksturę do tego?

80
Spacer / WOG -voby i tekstury {G2}
« dnia: 2016-11-11, 21:25 »
Witam. Ściągam nowe voby z WOG'a by bardziej wypełnić świat i przyśpieszyć produkcję moda:)
Mianowicie nie działają mi tekstury. Plik z teksturami ''CA_FURNITURE_WOODEN_01-C.TEX'' wrzucam do ''Gothic II NK\_Work\Data\Textures\_compiled'' 3ds do \Meshes gdy włączam spacera i ''wzywam'' 3ds on wyświetla się bez tekstur , co zrobić by tekstury działały?
Te szafki ściągnąłem z WOG oczywiście animacji nie chcę tylko vob i tekstura.
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=1069&cat=1&page=3&order=0

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
Do góry