Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Laren

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
81
Nie pamiętam już... pod przycisk...  jest jeszcze jedna alternatywa... dzięki za informację nie będę musiał marnować czasu na instalowanie.

82
Właśnie zrobiłem to podobnie jak otwieranie bramy tyle ,że przełącznik to ''triggertouch'' bez grafiki a podłoga jest zCmover (jak w przypadku bramy) gdy chodzę w pobliżu przy przełączniku podłoga nie spada... cóż będę musiał zainstalować G1 i sprawdzić na jakiej zasadzie to działa... dziękuję za odpowiedzi w moim temacie gothic1210 :)

83
Aha... Robiłeś kiedyś coś takiego? Znasz może jakiś poradnik o tym?

84
Spacer / Stara Cytadela (Efekt zapadającej się podłogi)
« dnia: 2016-11-11, 12:59 »
Witam. Jestem w trakcie robienia świątyni i potrzebuję efektu w którym bohater idzie a po chwili zarywa się pod nim podłoga i wpada do kompleksu jaskiń. Pamiętam ,że efekt taki był wykorzystany w G1 Stara Cytadela ,nie mam jak to sprawdzić... czy wiecie jak wykonać taki efekt ,że po wejściu w dany obszar włącza się przełącznik i podłoga się zarywa?  (wiem jak się robi otwieranie bram itp ale przez wciśnięcie przełącznika a w tym przypadku nie mam pojęcia jak to zrobić?)

85
Spacer / Nazwy nowych vobów
« dnia: 2016-11-11, 12:16 »
Rozumiem jednak wypadałoby zrobić początek ''Majn_'' w celu łatwego znalezienia plików w przeciwnym razie będzie to wszystko rozrzucone... i coś może ujść mojej uwadze podczas tworzenia paczki z modem. Dzięki jeszcze raz :)

86
Spacer / Nazwy nowych vobów
« dnia: 2016-11-07, 03:38 »
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi:) Toworish czy można zrobić oddzielny folder w Meshes np. pod nazwą ''Majn Vob'' ? Czy po ''spakowaniu'' modu i przygotowaniu do instalacji będą one właściwie ''umieszczone''? czy trzeba będzie je schować do jakiegoś z oryginalnych ? Bo na razie mam je wrzucone luzem do folderu Meshes... czy to ma jakiś wpływ?

87
Spacer / Nazwy nowych vobów
« dnia: 2016-11-05, 21:16 »
Witam. Od dłuższego czasu zastanawiam się czy prawidłowo nazywam swoje voby które wykonuje w programie 3d.  Nie używam polskich znaków oraz początki typu pc_ lob_ itd. Po prostu nazywam voby krzeslo.3ds sciana.3ds itp pliki wrzucam bezpośrednio do folderu Meshes , w spacerze mogę je ustawiać bez problemu.
Czy nazwy vobów mają wpływ na etap końcowy modyfikacji czy nie będzie żadnych kolidacji?
Pytam się bo robię bardzo dużo vobów i je wstawiam do modyfikacji i nie chciałbym zmieniac ich nazw i na nowo wstawiac...

88
Spacer / Nowe krzesło (G2NK)
« dnia: 2016-10-19, 18:46 »
Dzięki Mark56 za odpowiedź lecz mam problem z plikami ASC blender ich nie widzi znalazłem paczki z WOG ze zbrojami i potworami asc ale nigdzie nie ma mobów... przeczytałem ,że trzeba je zdekompilować przez program GothicSourcer 3.14? którego nie mogę ściągnąć bo linki wygasły...
Czy posiada ktoś pliki asc mobów?
Są jakieś linki do downloadu   GothicSourcer 3.14?

89
Spacer / Nowe krzesło (G2NK)
« dnia: 2016-10-19, 17:04 »
Witam, robię krzesło do G2NK ,przerobiłem ''nw_dragonisle_torture_05.3DS'' bez kolców i z węższymi podłokietnikami wygląda fajnie. Zapisałem plik w 3DS (w asc nie mogę) no więc wzywając w spacerze mobinter dałem mu visual nowego krzesła i Focus Name:MOBNAME_ARMCHAIR (fotela -Visual: THRONE_NW_CITY_01.ASC) wszystko fajnie krzesełko podświetla się nazwą Fotel lecz nie można na niego siadać wiem ,że problem jest w formacie 3ds a asc bo z pewnością jeżeli miałbym ASC to by działało ale w Blenderze nie mogę wyeksportować obiektu w tym formacie:



Również gdy chcę importować pliki ASC to we folderach gry nie mogę ich znaleźć czy muszę coś doinstalować do gothica 2nk ,żeby blender widział ten format i potrafił w nim zapisywać?

Wiem ,że istnieje możliwość zrobienia Fotela niewidzialnego i wstawienie na jego miejsce krzesła 3ds ale to 2 razy czasu zajmie wstawianie takich ''vob-mob'ów''...

Pozdrawiam.

90
Spacer / SPACER GOTHIC 2 POLE WIDZENIA VOBÓW
« dnia: 2016-10-08, 02:19 »
Super:) Dzięki za cenne informacje Splash:)

91
Spacer / SPACER GOTHIC 2 POLE WIDZENIA VOBÓW
« dnia: 2016-10-06, 08:38 »
To znaczy ze każdy vob muszę ręcznie ustawiać? Nie da rady ustawić gdzieś coś ,żeby wszystko było widać?

Ok już po problemie:) włączyłem grę i na maxa ustawiłem pole widzenia vobów dzięki temu jestem w stanie widzieć z daleka jak dana lokacja się prezentuje :) jednak wolałbym żeby było widać jeszcze dalej... ale już nic się nie da zrobić. Dzięki Szmyk za udzielanie się w moim temacie.

92
Spacer / SPACER GOTHIC 2 POLE WIDZENIA VOBÓW
« dnia: 2016-10-06, 08:15 »
Witam rozważyłem założenie nowego wątku na temat pola widzenia vobów w spacerze. Mianowicie w starszym temacie wyczytałem ,że muszę powiększyć liczbę jednostek na 1000 by voby były widoczne ,w tym celu mam wejść w okienku objects  zCZone -zCZoneVobFarPlane -zCZoneVobFarPlaneDefault wszystko pięknie ładnie tylko klikając na to ,żeby otworzyć nie wyświetlają mi się jakieś okienka z numerami, proszę spojrzeć na screena:



Jak ktoś wie jak rozwiązać ten problem z góry dziękuję za jego pomoc.

93
Spacer / Światło w ''indoor''
« dnia: 2016-10-06, 07:35 »
Aha... a czy mógłbyś zapodać screena z zaznaczonym polem range?

94
Spacer / Światło w ''indoor''
« dnia: 2016-10-05, 20:54 »
Ustawiłem światło statyczne i w tym drugim polu co na screenie 1000 wpisałem i różnicy nie ma ,po prostu tak już chyba musi być ,że trzeba powstawiać kilka voblighterów w jednym miejscu... jednak najgorsze jest to ,że postać przechodząca koło tych ''lihterów'' pada na nią dziwnie światło raz z lewej raz z prawej co ładnie to nie wygląda...

95
Spacer / Światło w ''indoor''
« dnia: 2016-10-05, 16:36 »
No tak... chciałbym powiększyć pole światła ,żeby nie wstawiać 10 voblighterów ,grzebie w tych numerkach co widać na screenie:



Powiększają one pole gdy wpisuję 999999999999 ale nie wiem czy takie coś nie popsuje czegoś w grze czy to jest profesjonalne?

96
Spacer / Światło w ''indoor''
« dnia: 2016-10-03, 20:30 »
Witam mam małe problemy z oświetleniem świata pod ziemią , światło które używam jest zbyt słabe by oświetlić dużą jaskinię itp. Czy znacie jakieś poradniki poświęcone oświetleniu pomieszczeń pod ziemią?

97
Pytania i problemy / GOMAN nazwa moda w głównym menu
« dnia: 2016-09-02, 21:14 »
Od początku bo już namotałem... mam grafiki:

MENU_GOTHIC-C.TEX - białe puste tło
MENU_GOTHICSHADOW-C.TEX - czarne puste tło

Zapisuje je na pulpicie w JPG i dodaje do nich swoją nazwę moda (nazwa zawiera cienie dookoła napisu może chodzi o przezroczystość) zapisuje je w JPG i podmieniam w gomanie i zapisuje, powinno chodzić ale nie ma nic...

Ponadto są również grafiki:
MENU_GOTHIC.TGA
MENU_GOTHICSHADOW.TGA
w tym samym przypadku białe tło i czarne

jak trzeba skasować teksturę  w gomanie i dodać nową ?
Zastanawia mnie jeden fakt dlaczego nie ma w żadnej grafice wymienionej u góry napisu NOC KRUKA?

98
Pytania i problemy / GOMAN nazwa moda w głównym menu
« dnia: 2016-09-02, 20:29 »
Nie zostały wraz ze zmienionymi grafikami z logiem nazwy moda, a mam zrobić je tak jak były? białe i czarne tło i tylko zmienić TGA?

99
Pytania i problemy / GOMAN nazwa moda w głównym menu
« dnia: 2016-09-02, 19:50 »
MENU_GOTHIC-C.TEX  białe tło wkleiłem nazwę moda włączyłem grę i napis noc kruka za mgłą jest a nazwy modu nie ma, zamieniłem jeszcze drugą grafikę MENU_GOTHICSHADOW-C -czarne tło i w tym samym miejscu wkleiłem nazwę moda zapisałem i włączyłem grę i nic się teraz nie wyświetla...

100
Pytania i problemy / GOMAN nazwa moda w głównym menu
« dnia: 2016-09-02, 18:25 »

Witam. Mam mały problem ,przygotowuję w swojej modyfikacji menu główne. Zmieniłem już STARTSCREEN i nie mogę znaleźć i zmienić nazwę NOC KRUKA na nazwę modyfikacji. Wiecie gdzie się znajduje grafika z napisem NOC KRUKA ?

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
Do góry