Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
@Darkmodders bardzo się cieszę, że w dalszym ciągu są prowadzone prace Fajnie, że rozbudowujecie Thorgard. Duża kopalnia to świetny pomysł Sam myślałem o rozbudowaniu np. podziemi zamku ;)
@Gizbor17 pancerze prezentują się znakomicie, tekstury są bardzo dobrej jakości
Witam. Na kanale Kairos powstaje nowy Gameplay z Zagadki Orków Prolog! A to wszystko dzięki mojemu dobremu przyjacielowi, którego zaznajomiłem z tematem jednocześnie przekazując mu link do pudełkowej wersji modyfikacji. Darkmodders proszę o informację czy w dalszym ciągu prowadzone są prace nad pełną wersją modyfikacji?
@Fletcher chyba po ptakach... ale bądźmy dobrej myśli ;) Dopiero teraz zobaczyłem ten projekt. Również posiadam sentyment do pierwszej odsłony Gothic i pokładam nadzieję, że autor zrealizuje swój pomysł.
Witam Państwa serdecznie. W końcu udało mi się dokończyć projekt pudełkowej wersji Zagadki Orków Prolog. Co tu dużo mówić, chętnych zapraszam do obejrzenia filmu oraz pobrania plików z potrzebnymi materiałami do stworzenia własnej kopii.
Świetny projekt, być może zaskoczy was fakt, że jestem jak najbardziej za starą grafiką, która odda klimat i oryginalność tamtych lat, być może dlatego, że jestem już stary i ''konserwatywny''.
Dla jasności... wolę gówno niż gówno w pazłotku ;) Oczywiście to metafora.
Mam nadzieję, że staniecie na nogi i dacie radę dokończyć modyfikację na takim poziomie jaki sobie wyznaczyliście, czego wam szczerze życzę. Powodzenia.
Witam. Minęło już sporo czasu od premiery modyfikacji do Gothic'a, pod tytułem ''Zagadka Orków Prolog''. Miałem zaszczyt uczestniczyć w projekcie tworząc grafikę 3D, modelując mapkę Thorgardu. Niedawno wpadłem na pomysł, zrobienia okładki na pudełkową wersję modyfikacji. Muszę przyznać, że wyszła dobrze i wiem, że wśród was znalazłyby się osoby, które wykonałyby to znacznie lepiej. Nie mniej jednak, chciałbym podzielić się z wami moją pracą, a w szczególności z osobami uczestniczącymi w projekcie. Mam nadzieję, że widok stojącej na półce pudełkowej wersji ''gry'' będzie motywował was do dalszej twórczej pracy związanej z pełną wersją modyfikacji.
Zmontowałem, również krótki filmik, prezentujący pudełkową wersję. Aktualnie pracuję nad Encyklopedią, małą książeczką w której znajdziecie informacje o Prologu i ich twórcach.
Zapraszam do oglądania. Ps. Kto pierwszy odgadnie z jakiej gry użyłem tapetę na okładkę ;)
Panowie myślę, że to kwestia gustu, mi osobiście bardzo podoba się ''modyfikacja'' ponieważ wracają wspomnienia jak to się grało w Gothic 1 Po prostu nigdy tego nie zrozumiecie.
Jedynym rozwiązaniem jest opublikowanie moich obiektów 3d itp. na mojej stronie (zanim zostaną umieszczone w modyfikacji) gdzie zastrzegam sobie do nich prawa autorskie, czy to rozwiązuje problem według was? Bo według mnie użycie tych obiektów byłoby już naruszeniem prawa autorskiego.
Paradoxal podany przez Ciebie cytat według mnie wcale nie wyjaśnia sprawy.
Panie Simen XD Proszę nie dolewać oliwy do ognia i przeczytać temat od początku.
Adanos podoba mi się Twoja wypowiedź adekwatna do Twojego nicka ;)
Wracając do dyskusji mod czy dodatek... Jakie prawa do powstałej ''modyfikacji'' ma jej autor? Piszę nową fabułę, nowe postacie, tworze nowy świat w 3d nowe modele itp. autorskie obrazy. Czy prawa do mojego pomysłu itd. po publikacji tracę na rzecz Piranhy Bytes i każdy ''modder'' może rozkradać z moich plików moje obiekty? Wiem, że istnieje ochrona własności intelektualnej i nikt nie ma prawa używać moich prac ale jak się to ma do użycia ich w moim projekcie?