Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Laren

Strony: [1] 2
1
Dzieje Khorinis / Więcej niż tylko modyfikacja?
« dnia: 2018-01-23, 04:15 »
Czy dodatek do gry aczkolwiek mógłbym nazwać bez ogródek pełnoprawna gra bo na takie miano zasługuje co ilekroć podkreślam tylko za każdym razem w innym kontekście tu na forum... nie powinna nazywać się Gothic Dzieje Khorinis? który jest stworzony na platformie G2NK... Dzieje Khorinis są przed wydarzeniami z G1 więc czemu w nazwie jest Gothic 2 Dzieje Khorinis? Nie, żebym się czepiał... możecie mówić, że to modyfikacja do G2 a nie G1 ale to się dzieje przed tymi częściami gier.
A tak w ogóle jak dalsze prace związane z produkcją?

2
Spacer / Kręcący się wiatrak [G2NK]
« dnia: 2018-01-13, 13:14 »
Kręcący się wiatrak [G2NK]

Witam serdecznie, mam mały problem z kręcącym się wiatrakiem... mianowicie stoi on w miejscu, zrobiłem wszystko tak jak w grze... i nic. Mam do was prośbę czy moglibyście mi coś poradzić? Może jest jakiś poradnik?





ps: czy w spacerze podczas testowania gry wiatrak nie powinien chodzić?

3
Pytania i problemy / (BLENDER) Model zbroi
« dnia: 2017-04-22, 00:32 »
Witam. Od pewnego czasu tworze model zbroi do G2NK wszystko fajnie ale chciałbym wykonać profesjonalnie teksturę do niej, nie wiem jak to dokładnie nazwać może dlatego nie mogę znaleźć poradnika... więc zwracam się o waszą pomoc, mianowicie mam model zbroi nieoteksturowany, zrobiłem teksturę 2d lecz muszę się męczyć z jej ustawianiem... chciałbym stworzyć rozkład poszczególnych ''ścianek'' modelu i zapisać w png po czym w programie 2d nałożyć idealnie teksturę i wczytać ją do blendera. Czy wiecie jak profesjonalnie się to nazywa? macie jakieś poradniki?

4
Spacer / Spacer - Teksturowanie (G2)
« dnia: 2017-04-04, 09:41 »

Witam. Od wczoraj mam problem ze spacerem... Mianowicie gdy wczytuję mesha, żeby go oteksturować w okienku materials pojawi mi się jedynie jedna zakładka -TRASH w którym nie ma tekstur.
Nie teksturuję w blenderze. Jeżeli jest ktoś w stanie mi poradzić jak włączyć resztę okienek z materiałami to bardzo go proszę o pomoc.

 Pozdrawiam

5
MDS i animacje / Moby z Gothic 1 do Gothic 2
« dnia: 2017-03-06, 17:49 »

Witam. Od pewnego czasu vob'uję swoją nową lokację w [G2] i potrzebuje moby z G1...
Czy ktoś wie gdzie można pobrać paczkę z mobami z G1?
A może ktoś ma zainstalowanego G1 i mi je spakuje i wyśle? Bardzo proszę was o pomoc z góry dziękuję.

6
Spacer / Otwieranie Bram ''Tigger Target''
« dnia: 2017-03-01, 22:09 »
Witam od pewnego czasu borykam się z problemem zrobienia fajnie otwieranej się bramy mianowicie nad bramą wiszą haki na łańcuchach które po obróceniu kołowrota zaczepiają się za bramę potem drugi kołowrót służy do podniesienia owej bramy wraz z łańcuchem z pierwszego przełącznika... i tu jest problem. Mianowicie w drugim kołowrocie mogę wpisać w tigger target tylko jedną rzecz kratę a chciałbym żeby łańcuch uniósł się wraz z nią dopisałem do tigger target (brama,lancuch) nie działa nie można dopisać drugiej rzeczy.... wiecie może jak to rozwiązać? bardzo zależy mi na efektach w grze :)
Proszę was o jakieś wskazówki.
Pozdrawiam Laren

7
Spacer / WOG -voby i tekstury {G2}
« dnia: 2016-11-11, 21:25 »
Witam. Ściągam nowe voby z WOG'a by bardziej wypełnić świat i przyśpieszyć produkcję moda:)
Mianowicie nie działają mi tekstury. Plik z teksturami ''CA_FURNITURE_WOODEN_01-C.TEX'' wrzucam do ''Gothic II NK\_Work\Data\Textures\_compiled'' 3ds do \Meshes gdy włączam spacera i ''wzywam'' 3ds on wyświetla się bez tekstur , co zrobić by tekstury działały?
Te szafki ściągnąłem z WOG oczywiście animacji nie chcę tylko vob i tekstura.
http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=1069&cat=1&page=3&order=0

8
Spacer / Stara Cytadela (Efekt zapadającej się podłogi)
« dnia: 2016-11-11, 12:59 »
Witam. Jestem w trakcie robienia świątyni i potrzebuję efektu w którym bohater idzie a po chwili zarywa się pod nim podłoga i wpada do kompleksu jaskiń. Pamiętam ,że efekt taki był wykorzystany w G1 Stara Cytadela ,nie mam jak to sprawdzić... czy wiecie jak wykonać taki efekt ,że po wejściu w dany obszar włącza się przełącznik i podłoga się zarywa?  (wiem jak się robi otwieranie bram itp ale przez wciśnięcie przełącznika a w tym przypadku nie mam pojęcia jak to zrobić?)

9
Spacer / Nazwy nowych vobów
« dnia: 2016-11-05, 21:16 »
Witam. Od dłuższego czasu zastanawiam się czy prawidłowo nazywam swoje voby które wykonuje w programie 3d.  Nie używam polskich znaków oraz początki typu pc_ lob_ itd. Po prostu nazywam voby krzeslo.3ds sciana.3ds itp pliki wrzucam bezpośrednio do folderu Meshes , w spacerze mogę je ustawiać bez problemu.
Czy nazwy vobów mają wpływ na etap końcowy modyfikacji czy nie będzie żadnych kolidacji?
Pytam się bo robię bardzo dużo vobów i je wstawiam do modyfikacji i nie chciałbym zmieniac ich nazw i na nowo wstawiac...

10
Spacer / Nowe krzesło (G2NK)
« dnia: 2016-10-19, 17:04 »
Witam, robię krzesło do G2NK ,przerobiłem ''nw_dragonisle_torture_05.3DS'' bez kolców i z węższymi podłokietnikami wygląda fajnie. Zapisałem plik w 3DS (w asc nie mogę) no więc wzywając w spacerze mobinter dałem mu visual nowego krzesła i Focus Name:MOBNAME_ARMCHAIR (fotela -Visual: THRONE_NW_CITY_01.ASC) wszystko fajnie krzesełko podświetla się nazwą Fotel lecz nie można na niego siadać wiem ,że problem jest w formacie 3ds a asc bo z pewnością jeżeli miałbym ASC to by działało ale w Blenderze nie mogę wyeksportować obiektu w tym formacie:



Również gdy chcę importować pliki ASC to we folderach gry nie mogę ich znaleźć czy muszę coś doinstalować do gothica 2nk ,żeby blender widział ten format i potrafił w nim zapisywać?

Wiem ,że istnieje możliwość zrobienia Fotela niewidzialnego i wstawienie na jego miejsce krzesła 3ds ale to 2 razy czasu zajmie wstawianie takich ''vob-mob'ów''...

Pozdrawiam.

11
Spacer / SPACER GOTHIC 2 POLE WIDZENIA VOBÓW
« dnia: 2016-10-06, 08:15 »
Witam rozważyłem założenie nowego wątku na temat pola widzenia vobów w spacerze. Mianowicie w starszym temacie wyczytałem ,że muszę powiększyć liczbę jednostek na 1000 by voby były widoczne ,w tym celu mam wejść w okienku objects  zCZone -zCZoneVobFarPlane -zCZoneVobFarPlaneDefault wszystko pięknie ładnie tylko klikając na to ,żeby otworzyć nie wyświetlają mi się jakieś okienka z numerami, proszę spojrzeć na screena:



Jak ktoś wie jak rozwiązać ten problem z góry dziękuję za jego pomoc.

12
Spacer / Światło w ''indoor''
« dnia: 2016-10-03, 20:30 »
Witam mam małe problemy z oświetleniem świata pod ziemią , światło które używam jest zbyt słabe by oświetlić dużą jaskinię itp. Czy znacie jakieś poradniki poświęcone oświetleniu pomieszczeń pod ziemią?

13
Pytania i problemy / GOMAN nazwa moda w głównym menu
« dnia: 2016-09-02, 18:25 »

Witam. Mam mały problem ,przygotowuję w swojej modyfikacji menu główne. Zmieniłem już STARTSCREEN i nie mogę znaleźć i zmienić nazwę NOC KRUKA na nazwę modyfikacji. Wiecie gdzie się znajduje grafika z napisem NOC KRUKA ?

14
MDS i animacje / BLENDER wycięcie zamku ze świata.
« dnia: 2016-03-11, 18:02 »
Mam nadzieję ,że w dobrym dziale umieszczam ten temat...

Witam. Robię świat do Gothica 2 jest w nim zamek i chciałbym go wyciąć ze świata by był oddzielnym obiektem a nie połączonym ze światem.
Czy wie koś jak to zrobić?

15
Spacer / Światłocienie SPACER
« dnia: 2016-03-05, 08:48 »
Witam mam problem z cieniami mianowicie po zrobieniu świata indoor ustawiając światła w pomieszczeniach ,włączam gameplay i światło które ustawiłem dziwnie rozświetla obszar np. tam gdzie faces jest podzielony na trójkąty jeden z nich jest oświetlony drugi zaś nie...



Czy istnieje jakiś poradnik dotyczący ''oświetlania'' obszarów?
Chyba ,że naszpikuje co centymetr światło...

16
Spacer / INDOOR świat podziemny
« dnia: 2016-02-29, 19:44 »
Witam. Wciąż mam problem ze światem podziemnym...
Mianowicie świat składa się z paru części są korytarze oddzielnie filary które przecinają je i ''głazy'' które imitują zawalone lokacje moje pytanie z kolei brzmi czy to ma jakiś wpływ w świecie podziemnym? bo mi np ginie parę facesów ''ścianek''. Czy trzeba robić wszystko elegancko złączone? i nie może się przecinać?

Wgrywając świat Outdoor wszystko jest ok.


17
Spacer / Świat podziemny (outdoor)
« dnia: 2016-02-21, 14:10 »

Mam pewien problem ze światem mianowicie stworzyłem ogromną lokację podziemną przy której zastosowałem PORTALE wszystko działa bez zarzutów ale gdy włączam świat jako indoor zen wszystko się psuje znikają facesy ,podłogi itp. Z pewnością gdybym skasował portale wszystko byłoby ok ale zależy mi na przedzielonych korytarzach żeby można było dać więcej vobów itp.

Postanowiłem więc świat zrobić w outdoor w zenie wszystko jest ok ale np. padał deszcz czy światło zmieniało się noc dzień. Zastosowałem dwa duże boxy jeden jako ziemia (deszcz przestał padać) i drugi otaczający świat teksturą sun blocker niestety nie podziałało światło się zmienia... co zrobić żeby nie docierało one do świata?

18
Spacer / SPACER efekty wizualne
« dnia: 2016-02-19, 12:55 »
Mam pewien problem robiąc w spacerze muszę szukać danych efektów wizualnych co uważam za stratę czasu (klikanie i kasowanie albo nie znalezienie tego co chcę) Moje pytanie brzmi czy jest może jakiś spis tych efektów z nazwami?
Chodzi mi np. o efekt ognia świeczki itp.

19
Pytania i problemy / [BLENDER] Portale Gothic 2 NK
« dnia: 2015-12-16, 23:12 »
Dzięki wam i poradnikom które mi podsyłaliście nauczyłem się robić portale w blenderze za co wam serdecznie dziękuję:) ale mam pewien problem... mianowicie mam jaskinię która ma jedno wejście u podnóża góry a drugie na szczycie gdy robię portal na dole nazwą np dół i górę góra wyskakują mi błędy przy tym drugim i nie można zapisać zenu. gdy zaś usunę portal u góry ten z dołu działa w zenie ale przecina jakąś część jaskini w pół... a druga połowa znika...
Może ktoś mi wyjaśni jak zrobić by to działało należycie?

20
Spacer / Spacer II -2.6 Wolna Kamera
« dnia: 2015-12-01, 10:05 »
Mam pewien problem i nie wiem czy to normalne zachowanie kamery w spacerze... Gdy odpalam świat w spacerze (3ds) i uruchamiam grę ,chodząc postacią kamera zostaje daleko w tyle gdy ustanę powoli wraca na właściwe miejsce...  Chciałbym się dowiedzieć czy zrobiłem coś źle w 3ds ? czy jak przerobię to na zen powstawiam voby npc itp nie będzie wolnej kamery? Proszę o odpowiedź. Dziękuję;)

Strony: [1] 2
Do góry