9
« dnia: 2009-12-19, 21:02 »
Napisałem dialog, lecz gdy podchodzę do NPC, HERO mówi tylko swoją kwestię a NPC nie odpowiada. Co może być tego przyczyną?
Oto dialog.
[codebox]
instance DIA_EBR_2001_EXIT (C_INFO)
{
npc = EBR_2001_Bandyta;
nr = 999;
condition = DIA_EBR_2001_EXIT_Condition;
information = DIA_EBR_2001_EXIT_Info;
permanent = 1;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC int DIA_EBR_2001_EXIT_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_EBR_2001_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
// ********************************
// First
// ********************************
instance DIA_EBR_2001_First (C_INFO)
{
npc = EBR_2001_Bandyta;
nr = 1;
condition = DIA_EBR_2001_First_Condition;
information = DIA_EBR_2001_First_Info;
permanent = 1;
description = "Co słychać?";
};
FUNC int DIA_EBR_2001_First_Condition()
{
return 1;
};
FUNC VOID DIA_EBR_2001_First_Info()
{
AI_Output (hero,self,"EBR_2001_First_15_00"); //Co słychać?
AI_Output (self, hero,"EBR_2001_First_10_01"); //Spiepszaj dziadu!
AI_StopProcessInfos (self);
};
[/codebox]