Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Ferno

Strony: [1]
1
Skrypty / Wpis po dotarciu do WP
« dnia: 2009-12-26, 13:15 »
Mam pytanie jak ma wyglądać skrypt i gdzie go umieścić, jeśli chcę aby po dotarciu na jakąś odległość do danego WP wyskoczył jakiś napis na środku ekranu.

2
Skrypty / Dwa miecze
« dnia: 2009-12-20, 16:52 »
Jak zrobić tak żeby można było nosić jednocześnie dwa miecze. Nie chodzi mi o duale, tylko zeby nosić jeden jedno ręczny przy pasie i drugi dwuręczny na plecach. I jeszcze broń dystansową tj. łuk bądź kusze. Czyli 3 bronie i każdą wyciągać innym klawiszem. dało by się coś takiego zrobić?

3
Skrypty / Dialogi- problem
« dnia: 2009-12-19, 21:02 »
Napisałem dialog, lecz gdy podchodzę do NPC, HERO  mówi tylko swoją kwestię a NPC  nie odpowiada. Co może być tego przyczyną?

Oto dialog.

[codebox]
instance DIA_EBR_2001_EXIT (C_INFO)
{
   npc      = EBR_2001_Bandyta;
   nr      = 999;
   condition   = DIA_EBR_2001_EXIT_Condition;
   information   = DIA_EBR_2001_EXIT_Info;
   permanent   = 1;
   description = DIALOG_ENDE;
};                      

FUNC int DIA_EBR_2001_EXIT_Condition()
{
   return 1;
};

FUNC VOID  DIA_EBR_2001_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

// ********************************
//             First
// ********************************

instance DIA_EBR_2001_First (C_INFO)
{
   npc         = EBR_2001_Bandyta;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_EBR_2001_First_Condition;
   information   = DIA_EBR_2001_First_Info;
   permanent   = 1;
   description     = "Co słychać?";
};                      

FUNC int DIA_EBR_2001_First_Condition()
{   
      return 1;   
};

FUNC VOID  DIA_EBR_2001_First_Info()
{
   AI_Output (hero,self,"EBR_2001_First_15_00"); //Co słychać?
   AI_Output (self, hero,"EBR_2001_First_10_01"); //Spiepszaj dziadu!
       
        AI_StopProcessInfos   (self);
};
[/codebox]

Strony: [1]
Do góry