Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Darkmodders

Strony: [1] 2 3 ... 43
1
Twórczość / RollerBaller - Nasza gra wychodzi na steam!
« dnia: 2020-10-19, 07:29 »
@zkajo planujecie dodać jakieś osiągnięcia na steamie związane z rozgrywką?

2
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2020-10-18, 00:43 »
Tak, postaramy się na dniach je zaktualizować.

3
Forum / Sprawy związane z Forum
« dnia: 2020-10-15, 20:18 »
ReCaptcha nie pomogła by w zabezpieczeniu strony? Ten plugin jest przecież łatwo dostępny.

Czy możemy wpisać do regulaminu, że członkowie polskiego rządu mają zakaz korzystania z forum?
Ciekawa sugestia  :D

4
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2020-10-15, 13:26 »
Genialne. Łowcy demonów będą w modzie?

Nie, ten pancerz zaadoptowaliśmy dla łowców orków. W sumie, pasował nawet dla tej profesji.

5
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2020-10-15, 11:50 »
Witajcie ponownie!

Wciąż pracujemy na pełnych obrotach chcąc zapewnić Wam jak największe wrażenia i doznania w trakcie gry w naszą modyfikację, która jest ciągle w fazie rozwoju.

Od jakiegoś czasu mocno skupiamy się nad kolejnymi przerywnikami filmowymi. Tym razem będzie to cutscenka, którą zobaczymy w trakcie gry i przedstawi nam pewną sytuację związaną z naszym głównym bohaterem.

Jak pewnie dostrzegliście na poniższych renderach, sceneria jest nam wszystkim dość znana. Zostanie nam tutaj również przedstawiona, po raz drugi, sceneria bitwy paladynów, która odbyła się na przełęczy oraz pewny wypadek, który dotknie naszego bohatera.

Autorem przerywników filmowych do naszej modyfikacji jest jak zwykle nie zawodny JohanIngeborg, na którego kanał serdecznie zapraszamy.

No, nie ma co więcej Wam spoilerować :) Zapraszam Was do oglądania przedstawionych renderów.





Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę: https://www.darkmodders.pl/2020/10/15/kolejna-garsc-renderow/


6
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2020-09-12, 13:37 »
Mogę powiedzieć tyle, że miasto Khorinis zostanie mocno przemodelowane jak i tereny przylegające do niego. Chcemy ukazać w ten sposób zmiany, jakie wkroczenie orków, pociągnęło za sobą.

Twarz tego z kuszą wygląda trochę jak z Borderlandsów, ale to tylko takie moje skojarzenie :D
Nie zwróciłem na to uwagi  :D

7
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2020-09-12, 12:39 »
Długo nie odzywaliśmy się ani nie dawaliśmy żadnego znaku życia. Jednak nie oznacza to, że przez ten cały czas leżeliśmy do góry brzuchem nie robiąc nic. Cały czas tęgo pracujemy ciągle doszlifowując nasze dziecko Zagadkę Orków, które niestety nie raz bywa za bardzo niesforne.

Dzisiaj mamy dla Was garść informacji z naszego zaplecza, które bardzo chcemy ukazać światu. A więc, gotowi? Zaczynamy!

Nowe pancerze!

@Gizbor17 to dzięki współpracy z nim mogliśmy stworzyć tak świetne i wysokiej jakości pancerze. To właśnie dzięki jemu i jego inwencji twórczej możemy poszczycić się autorskimi pancerzami. A trzeba przyznać, że wyglądają zacnie!



Pierwszy pancerz od lewej strony to Elitarny pancerz polowy, który zobaczymy wśród jednostek królewskich stacjonujących w mieście Khorinis. Sam pancerz, w niedługim czasie, wzbogaci się także o hełm, który jest jeszcze nie kompletny.

Pancerz środkowy, to nowa odsłona Pancerza bandyty, który uświadczymy na mrocznych i niebezpiecznych bagnach znajdujących się w Thorgardzie. Odchodzimy powoli od jednolitych pancerzy bandytów z Gothic II, które nam gra proponowała. Chcemy wprowadzić różnorodność i podział między nimi na tych, którzy obrali troche inne ścieżki i lokacje.

Trzeci po prawej stronie, to Pancerz ze skóry zębacza, który gracz będzie mógł wytworzyć z przepisu na stojaku krawieckim. Będzie posiadał dwie wersje średnią i ciężką. Obecnie prezentujemy Wam jego średnią wersję.

Z tego miejsca pragnę serdecznie podziękować @Gizbor17  za tak ciężką pracę i poświęcenie swojego czasu. Pragnę jednak nadmienić, że to nie są wszystkie autorskie pancerze, które dla nas Gizbor przygotował. Kolejne, pojawią się już w następnym tygodniu  :)

Zmiana kursu

Tak, pewnie zauważyliście w renderze pancerzy pewien dopisek “Alchemia Snów”. Otóż, z powodu czysto technicznych jak i z braku kadry, która pomogłaby nam z odpowiednim pociągnięciem Zagadki Orków w odpowiednim kierunku, jesteśmy zmuszeni zmienić troszeczkę kurs naszej modyfikacji.

Jak widać, wciąż czerpiemy sporo z założeń planowanej pełnej wersji Zagadki Orków ale niestety, jesteśmy zmuszeni zrobić coś mniejszego, na co przede wszystkim starczy nam sił, gdyż cały czas działamy fizycznie tylko w dwie osoby na tym naszym skromnym pokładzie.

Zagadka Orków [Alchemia Snów] skupi się na lokacjach, które już dobrze znamy: Górnicza Dolina, Khorinis i Thorgard. Wszystko to jednak ukaże się w nowej odsłonie aby nie serwować Wam co chwile tego samego, odgrzewanego kotleta. Sama modyfikacja skupi się na walce z pewnym kultem, który do swoich niecnych czynów posłuży się orkową armią.

Sama fabuła będzie wielowątkowa ukazująca coś zgoła odmiennego niż wcześniejsze modyfikacje. W naszych założeniach, czas rozgrywki planowany jest na ok. 40 godzin.

Więcej informacji przekażemy Wam wkrótce.

Nowości

- Nowe, autorskie intro, które mogliście zobaczyć na przeglądzie modów Simena
- Wielostronnicowe księgi
- Nowatorskie menu główne powstałe przy użyciu AST
- Szybki looting
- Nowe menu statystyk a także jego tekstury
- Kolorowe nazwy skrzyń ukazujące ich stan: zielone – puste, pomarańczowe – pełne, czerwone – zamknięte
- Ulepszone otwieranie zamków, nad bohaterem ukazuje się użyta kombinacja otwierania zamka
- Okno receptur zastępujące Gothicowe monologi przy mobach.
- Quickslot


Nowa lokacja

Dzięki staraniom i współpracy z @Czudak , udało się nam zatrudnić grafika 3D, który podejmie się wykonania dla nas indoorej kopalni w stylu tej, którą widzieliśmy w Gothic I. Zobaczymy ją w Thorgardzie. Zobaczcie sami na te rysunki i oceńcie.





Szczególne podziękowania dla mojego współpracownika @Fexo . Bez niego ten projekt stałby ciągle w martwym punkcie.

I to już byłoby wszystko na dzisiaj. Zapraszamy serdecznie do śledzenia naszych poczynań. Wkrótce ukażą się nowe informacje.

Po więcej świeżych informacji zapraszam na naszą stronę internetową: https://www.darkmodders.pl/

8
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2020-09-10, 07:24 »
Tak, w ten weekend zaprezentujemy Wam nowe rendery z modyfikacji.
Prace trochę idą nam wolno ale wszystko idzie w dobrym kierunku.

9
Na jakim etapie są obecnie prace nad dubbingiem?

10
Offtopic / Uzależnienie od theModders
« dnia: 2020-07-24, 10:02 »
Jakby nie patrzeć, to Gothic był kalką tego forum i dzięki tej grze w dużej mierze to forum się trzymało.
Powiew świeżości nigdy nie zaszkodzi. Zawsze jest nadzieja, że jak wyjdzie Remake, to młodsze pokolenie zainteresuje się nim a forum na nowo przeżyje swój renesans.
Wszystko jest możliwe. Tylko potrzeba dobrej reklamy forum.

11
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2020-06-09, 21:47 »
Na obecną chwile planujemy czas rozgrywki od 20 - 30 godzin.
Nasze założenia mogą się jeszcze ulec zmianą, także nie trzymałbym się tych założeń sztywno.

12
Oferty pracy i pomocy / [Zagadka Orków] Scenarzysta
« dnia: 2020-06-09, 21:35 »
Pilnie poszukujemy do naszego projektu scenarzysty, który pomógłby nam w napisaniu dodatkowych zadań pobocznych. Projekt modyfikacji cały czas jest mocno rozwijany, a dodatkowych par rąk do pracy wciąż nam brakuje.
Każda więc zdolna, chętna i zainteresowana osoba współpracą z nami w zakresie tworzenia scenariusza do Zagadki Orków jest mile widziana.
Nie zapewniamy może takich perspektyw jak wiodące grupy modderskie nie mniej jednak posiadamy swój potencjał, który wciąż rozwijamy.

- Wymagania -

- Umiejętność pracy w zespole
- Kreatywne myślenie oraz umiejętność dostosowania się do realiów modyfikacji
- Znajomość serii gier Gothic
- Możliwość przeznaczenia chociaż kilku godzin dziennie na tworzenie zadań oraz konsultacje z koordynatorem

Chętne osoby proszę o kontakt na moim discordzie DarkModders#1263

13
Zagadka Orków / G2NK - Zagadka Orków
« dnia: 2020-06-08, 14:05 »
Witam też chciałbym to wiedzieć czy owa modyfikacja ujawni  światło dzienne
Prace nad modyfikacją trwają nie przerwanie cały czas. Obecnie zakończyliśmy etap prac związanych z intrem. Przed nami jeszcze sporo roboty ale cały czas staramy się aby wszystko dopiąć na ostatni guzik.
Jeśli będziemy posiadali już coś godnego uwagi, to z pewnością zaprezentujemy to w tym temacie.

Słusznie, codzienne życie w tych wszechobecnych ciemnościach staje się niezwykle uciążliwe. Trzymam kciuki za ekipę
Dziękujemy za wsparcie  :ok:

14
Zapowiedzi modyfikacji / Gothic ll NK: Addon
« dnia: 2020-04-13, 14:00 »
A nie lepiej na pierwszy mod sobie ogarnąć jakąś 2-3 godzinną historię na nowym świecie? Na WoG masz dużo zasobów, w tym światów i tekstur. Addony są trudniejsze w realizacji i jest ich już od groma. Nie ma tu nic rewolucyjnego. Oczywiście zrobisz co będziesz chciał. To tylko taka rade ode mnie :)
Outlander dobrze mówi, weź sobie do serca jego rady.

15
Zapowiedzi modyfikacji / Gothic ll NK: Addon
« dnia: 2020-04-13, 13:57 »
Jakoś nie za bardzo to zachęca z samej racji, że taki Addon niczego sobą nie reprezentuje. Wątpie by ktoś chciał w to zagrać.
Nie lepiej by było stworzyć, małą, krótką modyfikacje nawet ze światem z WOGa? Wydaje mi się, że w ten sposób mógłbyś bardziej udowodnić swoje umiejętności i coś pokazać w świecie moddingu.
Nie mniej, życze sukcesów :)

16
Zagadka Orków / [Zagadka Orków] Prolog
« dnia: 2020-03-05, 16:09 »
@Laren tak, cały czas pracujemy ciężko pracujemy nad pełną wersją Zagadki Orków. I choć nie publikujemy tutaj żadnych informacji nie oznacza, że się obijamy :)

Cieszę się, że wciąż znajdują się chętni, którzy zamierzają zagarać w Prolog Zagadki. Obejrze gameplaye i nie omieszkam pozostawić po sobie jakiegoś komentarza  :ok:

17
Skrypty / OverlayMds po wczytaniu gry się resetuje.
« dnia: 2020-02-18, 12:43 »
Cytuj
A właśnie, że nie. W Gothic 1 nie ma. Ale wystarczy wywołać funkcję w każdym Init_NazwaŚwiata lub stworzyć funkcję Init_Global i wywoływać ją w każdej funkcji inicjującej.

Wydawało mi się, że w Gothic 1 też jest. Widocznie coś mi musiało umknąć.

18
Skrypty / OverlayMds po wczytaniu gry się resetuje.
« dnia: 2020-02-17, 10:41 »
W każdym Gothicu - zarówno G1 jak i G2 - jest Init_Global. Jest na samej górze w Startup.d

19
Pytania i problemy / Nowe miejsca do kopania skarbów.
« dnia: 2020-02-10, 22:20 »
A daną funkcje dodałeś w spacerze do przygotowanego moba? Nie wystarczy tylko stworzyć linijki kodu w skryptach ale trzeba też je wywołać jeszcze w spacerze.

20
Gry / Gothic Remake
« dnia: 2020-02-01, 13:32 »
Mi się ładowało półgodziny i zaraz po tym się wykrzaczyło. Chyba już czas zmienić laptopa.
A co do opinii, to taki średniak.

Strony: [1] 2 3 ... 43
Do góry