G2NK - Zagadka Orków 77786 329

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 29.08.2015 roku

Wyświetleń 77786

Odpowiedzi 329

Dziqu

Dziqu

Użytkownicy
posty27
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiecie na ten moment ile jest przewidzianych godzin rozgrywki?
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty830
Propsy266
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Na obecną chwile planujemy czas rozgrywki od 20 - 30 godzin.
Nasze założenia mogą się jeszcze ulec zmianą, także nie trzymałbym się tych założeń sztywno.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Mika 123

Mika 123

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Mika 123

G2NK - Zagadka Orków
#322 2020-06-21, 13:24(Ostatnia zmiana: 2020-06-21, 13:29)
Witam.
Co do instalacji wersji demonstracyjnej... Gdzie konkretnie wypakować pliki? Te z folderu Music oraz .ini to wiem, ale te dwa pozostałe? Z góry dzięki za odpowiedź.
PS No dobra, problem rozwiązany. Przepraszam za niepotrzebne zamieszanie, można usunąć.
 

Dziqu

Dziqu

Użytkownicy
posty27
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na jakim etapie są prace na modyfikacją? Planujecie w najbliższym czasie większy update?
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty830
Propsy266
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Tak, w ten weekend zaprezentujemy Wam nowe rendery z modyfikacji.
Prace trochę idą nam wolno ale wszystko idzie w dobrym kierunku.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty830
Propsy266
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Długo nie odzywaliśmy się ani nie dawaliśmy żadnego znaku życia. Jednak nie oznacza to, że przez ten cały czas leżeliśmy do góry brzuchem nie robiąc nic. Cały czas tęgo pracujemy ciągle doszlifowując nasze dziecko Zagadkę Orków, które niestety nie raz bywa za bardzo niesforne.

Dzisiaj mamy dla Was garść informacji z naszego zaplecza, które bardzo chcemy ukazać światu. A więc, gotowi? Zaczynamy!

Nowe pancerze!

@Gizbor17 to dzięki współpracy z nim mogliśmy stworzyć tak świetne i wysokiej jakości pancerze. To właśnie dzięki jemu i jego inwencji twórczej możemy poszczycić się autorskimi pancerzami. A trzeba przyznać, że wyglądają zacnie!



Pierwszy pancerz od lewej strony to Elitarny pancerz polowy, który zobaczymy wśród jednostek królewskich stacjonujących w mieście Khorinis. Sam pancerz, w niedługim czasie, wzbogaci się także o hełm, który jest jeszcze nie kompletny.

Pancerz środkowy, to nowa odsłona Pancerza bandyty, który uświadczymy na mrocznych i niebezpiecznych bagnach znajdujących się w Thorgardzie. Odchodzimy powoli od jednolitych pancerzy bandytów z Gothic II, które nam gra proponowała. Chcemy wprowadzić różnorodność i podział między nimi na tych, którzy obrali troche inne ścieżki i lokacje.

Trzeci po prawej stronie, to Pancerz ze skóry zębacza, który gracz będzie mógł wytworzyć z przepisu na stojaku krawieckim. Będzie posiadał dwie wersje średnią i ciężką. Obecnie prezentujemy Wam jego średnią wersję.

Z tego miejsca pragnę serdecznie podziękować @Gizbor17  za tak ciężką pracę i poświęcenie swojego czasu. Pragnę jednak nadmienić, że to nie są wszystkie autorskie pancerze, które dla nas Gizbor przygotował. Kolejne, pojawią się już w następnym tygodniu  :)

Zmiana kursu

Tak, pewnie zauważyliście w renderze pancerzy pewien dopisek “Alchemia Snów”. Otóż, z powodu czysto technicznych jak i z braku kadry, która pomogłaby nam z odpowiednim pociągnięciem Zagadki Orków w odpowiednim kierunku, jesteśmy zmuszeni zmienić troszeczkę kurs naszej modyfikacji.

Jak widać, wciąż czerpiemy sporo z założeń planowanej pełnej wersji Zagadki Orków ale niestety, jesteśmy zmuszeni zrobić coś mniejszego, na co przede wszystkim starczy nam sił, gdyż cały czas działamy fizycznie tylko w dwie osoby na tym naszym skromnym pokładzie.

Zagadka Orków [Alchemia Snów] skupi się na lokacjach, które już dobrze znamy: Górnicza Dolina, Khorinis i Thorgard. Wszystko to jednak ukaże się w nowej odsłonie aby nie serwować Wam co chwile tego samego, odgrzewanego kotleta. Sama modyfikacja skupi się na walce z pewnym kultem, który do swoich niecnych czynów posłuży się orkową armią.

Sama fabuła będzie wielowątkowa ukazująca coś zgoła odmiennego niż wcześniejsze modyfikacje. W naszych założeniach, czas rozgrywki planowany jest na ok. 40 godzin.

Więcej informacji przekażemy Wam wkrótce.

Nowości

- Nowe, autorskie intro, które mogliście zobaczyć na przeglądzie modów Simena
- Wielostronnicowe księgi
- Nowatorskie menu główne powstałe przy użyciu AST
- Szybki looting
- Nowe menu statystyk a także jego tekstury
- Kolorowe nazwy skrzyń ukazujące ich stan: zielone – puste, pomarańczowe – pełne, czerwone – zamknięte
- Ulepszone otwieranie zamków, nad bohaterem ukazuje się użyta kombinacja otwierania zamka
- Okno receptur zastępujące Gothicowe monologi przy mobach.
- Quickslot


Nowa lokacja

Dzięki staraniom i współpracy z @Czudak , udało się nam zatrudnić grafika 3D, który podejmie się wykonania dla nas indoorej kopalni w stylu tej, którą widzieliśmy w Gothic I. Zobaczymy ją w Thorgardzie. Zobaczcie sami na te rysunki i oceńcie.





Szczególne podziękowania dla mojego współpracownika @Fexo . Bez niego ten projekt stałby ciągle w martwym punkcie.

I to już byłoby wszystko na dzisiaj. Zapraszamy serdecznie do śledzenia naszych poczynań. Wkrótce ukażą się nowe informacje.

Po więcej świeżych informacji zapraszam na naszą stronę internetową: https://www.darkmodders.pl/
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Dziqu

Dziqu

Użytkownicy
posty27
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zbroje wyglądaj świetnie, Gizbor jak zawsze nie zawodzi swoi pracami. Koncept kopalni bardzo fajny. O jakie dokładnie chodzi zmiany w Khorinis i GD?

Twarz tego z kuszą wygląda trochę jak z Borderlandsów, ale to tylko takie moje skojarzenie :D
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty830
Propsy266
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Mogę powiedzieć tyle, że miasto Khorinis zostanie mocno przemodelowane jak i tereny przylegające do niego. Chcemy ukazać w ten sposób zmiany, jakie wkroczenie orków, pociągnęło za sobą.

Twarz tego z kuszą wygląda trochę jak z Borderlandsów, ale to tylko takie moje skojarzenie :D
Nie zwróciłem na to uwagi  :D
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6284
Propsy2469
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Gizbor wykonał kawał świetnej, solidnej roboty, pancerze wyglądają mega.

Czekam na moda.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
gothicowiec
posty342
Propsy449
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • gothicowiec
Bardzo dobrze współpracuje się z @Darkmodders polecam
 
Discord: Gizbor17#5689
Portfolio:
themodders.org/index.php?topic=25436.0
Kanał na yt:
https://www.youtube.com/user/Gizbor17
Gizbor17>Zed>Zegiz


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry