Wasteland Mod 2 DOWNLOAD
Najważniejsze zmiany w wersji 2:- Dodana goblinia jaskinia
- Dodane komnaty magów wody
- Dodana karczma w Nowym Obozie
- Dodana jaskinia niedaleko Nowego Obozu
- Dodana Wolna Kopalnia
- Dodane Cmentarzysko Orków
- Poprawione tekstury w niektórych lokacjach
- Dodane przedmioty w niektórych lokacjach(grzybki etc.)*
- naprawiona zawartość skrzyń w nowych lokacjach
- Naprawiona brama przy Klasztorze Zmiennokształtnych
- Naprawione kołowrotki
- Poprawione kolizje zarówno starych jak i nowych vobów
- Dodane i poprawione potwory w nowych lokacjach
- Dodana linia na morzu uniemożliwiająca wydostanie się bohatera poza teren Kolonii**
- Poprawione polskie skrypty(przez bgb)
- Poprawiony HUMANS.MDS, dzięki któremu działają interaktywne obiekty takie jak maty, stojące pochodnie***
- Dodany waynet w lochach Starego Obozu
- Zaktualizowana o nowe lokacje mapa Górniczej Doliny
* obiekty zostały dodane wyłącznie w celu dopełnienia nowych lokacji i nie odstają od tego, co można znaleźć w kolonii. Te obiekty, które były uważane za najmocniejsze/unikalne w kolonii, wciąż takie są i nie została dodana większa ich ilość.
** Filmik z potworem jest ponoć hardcoded, a ja nie chciałem zbędnie powiększać skryptów, stąd tylko linia na morzu. Efekt praktycznie ten sam.
*** stojące pochodnie działały w G1, ale nie działały w G2. Przywróciłem to, jednak z tego powodu możliwe, że niektóre pochodnie/lampy Bezimienny będzie mógł zapalać bez potrzeby posiadania ognia. Mimo to problem ten był już w G1, więc nie jest to nic odstającego od normy.
Dlaczego wersja 2, a nie np. 1.1? Bo uznałem, że zmiany są trochę za duże jak na zwykły patch, stąd też numerek. Ponadto chciałem oddzielić jakoś wersję open-beta od finalnej, a dwójka daje łatwo do zrozumienia, co jest nowsze.
Download:Wasteland Mod PLZasoby dla modderówSpecjalne podziękowania dla
bgb za poprawione polskie skrypty i
Graveir za przetestowanie moda. EDIT: I dla chickena za pomoc przy materacach.
No i jeszcze od siebie dodam, że trochę trwało zrobienie tej poprawionej wersji, głównie ze względu na dużą ilość błędów w wersji OPEN-BETA. Mam nadzieję, że to będzie ostatnia wersja i że nie będzie już żadnych dużych błędów utrudniających bądź uniemożliwiających rozgrywkę. Jeszcze po złożeniu mod został poddany pobieżnym testom(z czystym folderem _Work), by sprawdzić, czy niczego nie brakuje. Więcej wersji nie będzie, jednakże oddaję do użytku publicznego zasoby wraz ze skryptami. W razie czego zawsze będzie można wprowadzić własne poprawki.
Dodam jeszcze, że zasoby powinny mieć wszystkie interaktywne obiekty z G1, których brakowało w G2. Każde z nich zostało dodane w HUMANS.MDS. Wyjątki stanowią te, które były używane przez orków.
