Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Darkmodders

Strony: [1] 2 3 4
1
Oferty pracy i pomocy / [Zagadka Orków] Scenarzysta
« dnia: 2020-06-09, 21:35 »
Pilnie poszukujemy do naszego projektu scenarzysty, który pomógłby nam w napisaniu dodatkowych zadań pobocznych. Projekt modyfikacji cały czas jest mocno rozwijany, a dodatkowych par rąk do pracy wciąż nam brakuje.
Każda więc zdolna, chętna i zainteresowana osoba współpracą z nami w zakresie tworzenia scenariusza do Zagadki Orków jest mile widziana.
Nie zapewniamy może takich perspektyw jak wiodące grupy modderskie nie mniej jednak posiadamy swój potencjał, który wciąż rozwijamy.

- Wymagania -

- Umiejętność pracy w zespole
- Kreatywne myślenie oraz umiejętność dostosowania się do realiów modyfikacji
- Znajomość serii gier Gothic
- Możliwość przeznaczenia chociaż kilku godzin dziennie na tworzenie zadań oraz konsultacje z koordynatorem

Chętne osoby proszę o kontakt na moim discordzie DarkModders#1263

2
Spacer / Animowanie tekstury w spacerze
« dnia: 2018-07-15, 12:58 »
Witam.

Potrzebuje zanimować teksture w spacerze. Próbowałem już wszystkich sposobów ale za każdym razem efekt był zerowy. Modyfikowałem te współczynniki:

TexMapFPS
TexMapAni
TexMapDiar

I dalej nic. Jakie bym nie wstawiał wartości, to dalej tekstura stoi w miejscu. Ktoś wie, jak można temu zaradzić?

3
MDS i animacje / Zbroje .asc z Sequela
« dnia: 2018-05-28, 15:17 »
Siemka

Pamiętam, że ktoś swego czasu wrzucił na forum paczkę .rar z pancerzami z Gothic Sequel. Ma ktoś może link do tego albo chociaż poda nazwę tematu, w którym się one znajdują? Byłbym wdzięczny za każdą okazaną pomoc.

4
Skrypty / Problem z AI_Teleport
« dnia: 2017-08-24, 10:45 »
Witam.

Otóż mam problem z AI_Teleport. Korzystam z czystych, polskich skryptów i używam dwóch zenów. Na jednym AI_Teleport działa poprawnie, odwrotnie jest na zenie NewWorld. Używając, na tym zenie, AI_Teleport postać nie przenosi się, tylko stoi w miejscu. Na dodatek NPC przestają reagować na atak ze strony bohatera bądź kradzież. Czym to może być spowodowane?
Nie wiem czy to ważne ale NewWorld zen wcześniej macrosowałem.

5
Skrypty / Problem z trialogiem
« dnia: 2017-08-23, 09:34 »
Cześć.

Mam taki mały problem. Otóż, napisałem trialog według wytycznych, jest on poprawnie zrobiony log nie wyrzuca żadnych błędów w trakcie parsowania ale kiedy postać do nas zagada i rozpocznie się trialog, zrzuca mnie do okienka a w logu wyskakuje coś takiego:



Czym jest to spowodowane?

Post połączony: 2017-08-23, 11:56
Nie ważne, już rozwiązałem problem

6
Skrypty / Zmiana bohatera w trakcie gry
« dnia: 2017-08-10, 17:21 »
Witam.

Ostatnio próbuję coś ze skryptami Ikarus i chce, w trakcie gry, zmienić naszego głównego bohatera tz. nie zmienić teksture ale żebyśmy poruszali się inną postacią o innym instance. Chce to odpalić na frame function razem z innym skryptem. Otóż cały skrypt wygląda tak:

func void Beast_Dead ()
{
if (Npc_IsDead (BeliarBeast))
{
AI_Teleport (PC_Ronin, "TL_PART_03_03");
PlayVideo ("INTRO.BIK");


};
};
func void SetAsPlayer (PC_Hero)
{
    const int oCNpc__SetAsPlayer = 7612064;
    CALL__thiscall (MEM_InstToPtr (PC_Hero), oCNpc__SetAsPlayer);
};
func void Tick_125_TPS ()
{
SetAsPlayer();
Beast_Dead();
};

W linijce 11 wywala mi błąd Expected ')'. Co robię źle?

7
Zagadka Orków / [Zagadka Orków] Prolog
« dnia: 2017-08-01, 19:27 »

Z dniem dzisiejszym oddajemy w Wasze dłonie gotowy prolog Zagadki Orków. Pracowaliśmy nad nim wiele miesięcy skupiając się na dopracowaniu najmniejszych szczegółów. Mamy nadzieję, że modyfikacja przypadnie Wam do gustu.

Czym jest Prolog?

Prolog jest kanoniczną częścią Zagadki Orków. Ma on za zadanie przedstawić nową lokację, która ukaże się w Zagadce Orków, a także przedstawić jej dokładniejszą historię. Jej celem jest także wyjaśnienie pewnych opowiadań i wątków, które pojawią się w Zagadce Orków.
Wymienione wyżej argumenty nie są jedynymi aspektami tejże modyfikacji. Przedstawia także ciekawą fabułę, która na pewno Was zainteresuje.

Opis:

Akcja modyfikacji dzieje się kilka tygodni przed wydostaniem Bezimiennego z ruin Świątyni Śniącego. Do Khorinis przybyła ekspedycja paladynów, z którymi przybyła straż królewska na czele z ich dowódcą - Karaliusem. Pewnego dnia przychodzi do niego pewien starzec, który opowiada mu o pewnej twierdzy skrytej między górami o której zapomniał cały świat. Zafascynowany tą opowieścią rozkazuje odnaleźć ową twierdzę. Do tego zadania wyznacza kilkuosobowe ekspedycje. W jednej z nich znajduje się nasz nowy bohater - Ronin. To właśnie jemu będzie dane zwiedzić ową dolinę, do której dostaje się przypadkiem. Eksplorując jedną z jaskiń natrafiają na szyb górniczy, którym dostają się do zapomnianej doliny. Co ich tam spotkało? Jak się potoczą losy ekspedycji? O tym dowiesz się grając w modyfikację.

Co oferuje modyfikacja?

  • Nowy, autorski świat
  • Ciekawą fabułę opowiadającą historię tejże doliny
  • Nowego bohatera
  • Dubbing
  • Czas gry: 4 - 5 godzin
  • Nowe tekstury pancerzy

Screeny:

Spoiler










https://www.youtube.com/watch?v=KgJXMIybu9Y


Link do modyfikacji (wersja bez instalatora):


Instrukcja instalacji:

1. Foldery, z folderu music, skopiuj i przenieś do Gothic2/_work/data/music
2. Plik Credits_Prolog.bik skopiuj i przenieś do Gothic2/_work/data/video
3. Plik PrologDD.mod, przenieś do Gothic2/data/modvdf
4. Plik z rozszerzeniem .ini do folderu system gry.

Link do modyfikacji (wersja z instalatorem):


Instrukcja instalacji:

1. Wybrać folder główny gry.
2. W otrzymanej ścieżce, usunąć "Gothic 2 Zagadka Orków - Prolog"
3. Cieszyć się grą.

Aby modyfikacja poprawnie działała należy zainstalować jeszcze G2MDK i fixa (wersje raportową gothica) ponieważ modyfikacja korzysta z pakietów skryptowych Ikarus. Wszystkie potrzebne pliki znajdują się w paczce.

Życzymy miłej gry! :)

8
Skrypty / Kamera, pod innym kątem, w trakcie walki
« dnia: 2017-07-30, 09:11 »
Część i czołem.

Mam do Was takie pytanie. Jak zrobić, aby kamera w trakcie walki, była pod kątem jak w wersji beta Gothic I? Chciałbym coś takiego zrobić w swojej modyfikacji.

9
Pytania i problemy / Problem z autorskim dubbingiem
« dnia: 2017-07-24, 09:27 »
Cześć i czołem.

Nagrałem własny, autorski dubbing do swojej modyfikacji i mam z nim mały problem. Otóż, po wrzuceniu do paczki z modem i uruchomieniu nie odtwarza się w grze, za wyjątkiem nagrań głównego bohatera. Nazwy tych plików są zgodne z tymi, które znajdują się w skryptach dialogów. W czym leży problem?

Proszę o pomoc.

10
Spacer / Too few ALPHA vobs!
« dnia: 2017-06-06, 17:27 »
Gnębi mnie ten bład który wyskakuje nie tylko w grze ale i w spacerze. Czytałem o tym problemie, usunąłem trawe, dość dużo tych vobów ale problem dalej występuje. Ustawiłem mgłe na całym obszarze zena i zasięg widzenia vobów ale to nic nie zmienia. W czym więc może leżeć problem? Może być np. to że zen nie posiada portali? Czy też może być źle zaprojektowany? Proszę o pomoc.

11
Witam serdecznie.

Poszukuje grafika, który wstawiłby portale do zena, który będzie wykorzystany w Zagadce Orków. Nie jest to duży zen także i roboty przy tym nie było by dużo. Poprzedni grafik, który modelował ten zen, w ogóle nie wstawił do niego portali.
Byłbym nawet w stanie zapłaciç za taką usługe. Cena do wynegocjowania.

http://themodders.org/index.php?topic=25064.0

12
Pytania i problemy / Implementacja muzyki w Gothic 2
« dnia: 2017-01-10, 20:48 »
Witam.

Swego czasu implementowałem soundtracki z G1 do G2 i działały mi jak należy. Ostatnio chciałem zaimplementować je w innym folderze z grą ale nie chciały działać. Coś musze robić nie tak. Otóź:

1. Przeniosłem wszystkie soundtracki z G1 do G2 do folderu music.
2. Zaaktualizowałem plik MusicInst.d o nowe soundtracki. W nim też podmieniłem muzykę w menu.

Po tych zmianach dalej nie chodzi. Usuwałem music.dat. Co robie nie tak?

13
Skrypty / Nowy czar przemiany
« dnia: 2016-09-02, 21:22 »
Witam.

Mam do Was pewną sprawe. Otóż chciałbym stworzyć nowy czar przemiany, z tym że w silniku, ich ilość, jest hardkodowana. Posiadam ikarusa a słyszałem, że dzięki niemu można jakoś to obejść. Proszę o pomoc, a raczej o wytłumaczenie jak to stworzyć aby wszystko dobrze śmigało.

14
Spacer / Problem ze spacerem
« dnia: 2016-08-15, 11:47 »
Witam.

Otóż mam pewien poważny problem, który uniemożliwia mi edycje zenów w spacerze. Po włączeniu spacera, jak zwykle, pojawia się okienko. Normalna rzecz, tylko że po chwili pokazuje się taki komunikat "An unsupported operation was attempted". Po kliknięciu przycisku OK znika całkowicie okno główne a zostają tylko paski i okienka boczne. Maksymalizowałem oczywiście ale po wczytaniu jakiegokolwiek zena pojawia się tylko biały ekran.
Próbowałem instalować spacera 2.6.1 PL ale to nic nie pomogło. Nie wiem już co mam z tym robić, czy reinstalować Gothica czy też próbować to jakoś naprawić. Dodam także, że wczoraj spacer normalnie działał. Dopiero dzisiaj zaczął świrować.

Proszę o pomoc.

15
Zagadka Orków / Problemy z zadaniami
« dnia: 2016-03-08, 19:29 »
Tu piszcie Wasze problemy odnośnie zadań z modyfikacji.

16
Skrypty / Nowe FAI walki i reputacja w oknie statystyk
« dnia: 2016-02-21, 16:14 »
Witam.

Otóż chciałbym Was poprosić o pomoc z powyższymi rzeczami znajdującymi się w temacie. Proszę o wytłumaczenie, nie interesują mnie gotowce :). Wiem że można stworzyć reputacje w formie listu ale gracz może w trakcie gry ją zgubić lub prze handlować, dlatego chce dodać tą reputacje do okna statystyk tylko problem jest w tym że nie wiem jak. Proszę o wytłumaczenie.

17
MDS i animacje / Problem z warsztatem łuczarskim
« dnia: 2016-01-29, 20:54 »
Witam.

Tak jak w temacie. Mam animacje stołu łuczarskiego i stworzony skrypt, w humanS.mds, który odpowiada za sekwencje animacji. W grze się wszystko dobrze odpala ale problem pojawia się w trakcie interakcji z mobem. Bohater zastyga, nie wykonuje żadnej animacji a w jego lewej ręcę, zgodnie z założeniami, pojawia się krótki łuk tylko że od razu z niego wypada i tak w kółko. Nie wiem co źle zrobiłem. Prosze was o pomoc z tym.

Tu daje stworzony przeze mnie skrypt:
// --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
// Archer Table

ani ("t_ARCHERTABLE_Stand_2_S0" 1 "s_ARCHERTABLE_S0" 0.1 0.0 M. "ARCHERTABLE_NORMAL.asc" F 1 20)
ani ("s_ARCHERTABLE_S0" 1 "s_ARCHERTABLE_S0" 0.0 0.0 M. "ARCHERTABLE_NORMAL.asc" F 20 20)
aniAlias ("t_ARCHERTABLE_S0_2_STAND" 1 "" 0.0 0.1 M. "t_ARCHERTABLE_STAND_2_S0" R 0 20)

ani ("t_ARCHERTABLE_S0_2_S1" 1 "s_ARCHERTABLE_S1" 0.0 0.0 M. "ARCHERTABLE_NORMAL.asc" F 20 70)
ani ("s_ARCHERTABLE_S1" 1 "s_ARCHERTABLE_S1" 0.0 0.0 M. "ARCHERTABLE_NORMAL.asc" F 20 70)
{
*eventTag (0 "DEF_INSERT_ITEM" "ZS_LEFTHAND")
*eventTag     (0 "DEF_CREATE_ITEM" "ZS_RIGHTHAND" "ItRw_Bow_L_01")
}

ani ("s_ARCHERTABLE_S1_2_S0" 1 "s_ARCHERTABLE_S0" 0.0 0.0 M. "ARCHERTABLE_NORMAL.asc" F 178 220)
{
*eventTag (0 "DEF_DESTROY_ITEM")
}

18
Zagadka Orków / Wasze zadania w Zagadce Orków
« dnia: 2016-01-26, 20:16 »
Tak jak pisałeś w dyskusji o modyfikacji zakładam temat odnośnie waszych zadań do modyfikacji. Potrzebuje ich sporo, najbardziej pobocznych, a jak wiadomo sam nie wymyśle wszystkich. Proszę o pisanie w sposób czytelny, według schematu:

Schemat:

Tytuł:
Opis:
Nagroda/Doświadczenie:

Do modyfikacji wybiore te które będą ciekawe bądź Zbiorą sporą ilość propsów. Zachęcam do pisania swoich pomysłów. Autor, którego pomysł wystąpi w grze zostanie wpisany w creditsy.

P.S Najwięcej zadań potrzebuje do obozu orków, jako reputacja. Tak dla sprostowania, by później nie pisać że nie poinformowałem ci orkowie zbuntowali się i nie prowadzą wojny z ludzi a walczą przeciwko swoim bracią którzy oblegają zamek. Obóz orków jest w GD.

Liczę na wasze pomysły :)

Zadania które zostaną wykorzystane w modyfikacji:

"Potrzebni strażnicy" - autor Misiex
"Nowy biznes" - autor Misiex
"Trudny przeciwnik" - autor Misiex
"Problemy farmera" - autor SiemaczyS
"Zatrute rośliny" - autor xMefistox
"Kłopot z wargami" - autor KuX
"Nowy ochroniarz" - autor Misiex
"Mięsna rozkosz" - autor Misiex
"Oddani słubie miastu" - autor Kuba - 4477
"Gorąca inwestycja" - autor Kuba - 4477
"Bezimienny kontrakt" - autor Kuba - 4477
"Badania czarnomagiczne" - autor Kuba - 4477
"Misja specjalna" - autor KuX
"Nowy pracownik" - autor KuX
"Zdrada?" - autor KuX
"Myśliwy na farmie" - autor KuX
"Zaginiony uczeń" - autor KuX
"Spotkania myśliwych" - autor Misiex
"Problemy Siekacza" - autor Misiex
"Zdeptany zwyczaj" - autor KUBA-4477

19
Zagadka Orków / DarkModders Team
« dnia: 2016-01-23, 15:21 »
W skład teamu wchodzą:

- DarkModders - założyciel grupy, zajmuje się lvl designem, skryptami oraz scenariuszem
- Fexo - koordynator scenarzystów, scenariusz.
- Boris - zadania poboczne, scenariusz.
- Sili0n - zastępca i współzałożyciel grupy, zajmuje się skryptami, grafiką 2D oraz scenariuszem.
- SiemaczyS - skrypter pomocniczy.

20
Witam.

Tak jak w temacie. Chce wykonać taki skrypt który pozwoli mi na wybór amunicji w łuku czy kuszy. Nie prosze o żadne gotowce, chce się nauczyć tego krok po kroku. Jeśli jest gdzieś, na forum, tutorial mówiący o tym to prosił bym o link do niego gdyż sam takowego nie znalazłem. Prosze o pokierowanie.

Strony: [1] 2 3 4
Do góry