Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MR Diego

Strony: [1]
1
Czy mod nadal jest w produkcji ???

2
Ukończone modyfikacje / Na ratunek Khorinis - Demo
« dnia: 2011-02-19, 10:44 »
Autor nie pokazuje sie na forum od Grudnia. Prawdopodobnie porzucił prace nad pełną wersją .

3
Archiwum / Gothic 2 Returning+Rebalance [Auto-PL DONE]
« dnia: 2011-02-13, 18:38 »
Mam problem chce pobrać moda ale te 3 linki z REBALANCE nie działają . Czy mógł by ktoś je odświerzyć ??????

4
Pytania i problemy / Błąd
« dnia: 2011-01-29, 21:16 »
Temat do zamknięcia

5
Pytania i problemy / Błąd
« dnia: 2011-01-29, 17:50 »
teraz wyskoczył mi błąd U;Par; Redifiered identifier; Dia_KFD_923_Kamil_rzeczy_Conpiton(line68)

6
Pytania i problemy / Błąd
« dnia: 2011-01-29, 17:02 »
INSTANCE ItMw_Addon_Rozjebywacz (C_Item)
{   
   name             =   "Rozjebywacz";  

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_1HD_SWD|ITEM_MISSION;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   1000000;

   damageTotal        =    150;
   damagetype          =   DAM_EDGE;   
   range             =     120;      

   cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =   10;
   visual             =   "ItMw_065_1h_sword_bastard_03.3DS";

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_OneHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};
lub w tym

7
Pytania i problemy / Błąd
« dnia: 2011-01-29, 16:56 »
 instance KDF_923_Kamil (Npc_Default) // Postać stworzył MR Diego
{
// ------ NSC ------
name = "Kamil";
guild = GIL_KDF;
id = 923;
voice = 13;
flags       = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_FRIEND;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 6); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_addon_Rozjebywacz);
EquipItem (self, ItRw_Sld_Bow);
CreateInvItems (self, ItRw_Arrow, 10);
CreateInvItems          (self, Itri_prot_fire_01, 1);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Diego, BodyTex_N, ITAR_KFD_L);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Arrogance.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 100); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_923;
};

FUNC VOID Rtn_Start_923 ()
{
TA_Stard_Eating (07,00,21,00,"NW_TAVERNE_04");
TA_Stand_ArmsCrossed (21,00,07,00,"NW_TAVERNE_04");
};
     
być może błąd jest w tym pliku

8
Pytania i problemy / Błąd
« dnia: 2011-01-29, 16:34 »
Spacer wywala błąd U:PAR:Expected ';' (line 176) nie wiem co to oznacza jestem zielony

bezi nadal nie działa

9
Pytania i problemy / Błąd
« dnia: 2011-01-29, 16:18 »
//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_YO   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_923_Kamil;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition;
   information = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Co tam?";
};

FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info()
{
   AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00"); //CO JEST?
   AI_Output (other ,self,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić
   

   };

//*********************************************************************
//   Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_zadanie   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_923_Kamil;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition;
   information = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Moge ci pomóc?";
};

FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition();
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_YO));
{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info();
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_00"); //CO ci się stało?
   AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić.Uciekli do lasu.I zabrali wszystkie moje rzeczy.
   AI_Output (self,other,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_02"); //Proszę odzyskaj je dla mnie
Log_CreateTopic (TOPIC_Rabusie, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Kamil został obrabowany.Muszę odzyskac jego rzeczy.");
   };
//*********************************************************************
//   Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_923_Kamil;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition;
   information = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Mam twoje księgi";
};

FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition();
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_zadanie));
&& (npr_Hasitems (other,ITRU_PALHOLYBOLT)>= 1);
{
   return TRUE;

};

FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_00"); //Znalazłem przy nich te rune.
   AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_01"); //Ratujesz mi życie bez niej dawno bym zginął
   AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_02"); //W nagrode masz pare złotych monet napewno ci się przydadzą.


B_giveinvitems (other, self, ITRU_PALHOLYBOLT, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 150);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 150);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Odzyskałem rzeczy Kamil'a.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_SUCCESS);
};
Jestem zielony i nie moge znaleść błędu który wykrywa mi spacer.TO mod do Gothic 2 NK

10
Ukończone modyfikacje / [G1] Historia Bariery v2.0
« dnia: 2011-01-17, 17:34 »
Ja mam problem . Idę z Cor Kalomem do świątyni Śniącego . Gdy jestem koło Śniącego Cor Kalom nagle znika.Proszę o pomoc :D

11
a plik ini masz ???

12
Złote Wrota / Złote Wrota – wybór ekwipunku
« dnia: 2011-01-05, 20:47 »
nr.3 najbardziej mi się spodobała więc oddaje głos na nią

13
Archiwum / Orcades PL (G1)
« dnia: 2010-11-16, 17:54 »
Nie mogę ściągnął czy mógłbyś wrzucić mod na megaupload PROSZĘ.

14
Ukończone modyfikacje / Gods of War
« dnia: 2010-11-06, 22:09 »
Nie da się w to grać cały czas wywala w obozie Paladynów

15
Zaginione modyfikacje / Addon
« dnia: 2010-10-26, 15:52 »
zrobi ktoś restart linków  :D

16
Ukończone modyfikacje / Gods of War
« dnia: 2010-10-22, 18:34 »
dlaczego nie moge ściągnąć ???? wrzucicie na inny serwer

17
Archiwum / Mod
« dnia: 2010-10-15, 20:12 »
linki nie działają proszę o restart

18
linki nie działają

19
Gotowe aplikacje / Spam - Bot
« dnia: 2010-09-18, 16:14 »
mi się podoba już wkurzyłem parę osób świetny program

20
Złote Wrota / Ogólna dyskusja o modyfikacji
« dnia: 2010-08-28, 15:11 »
kiedy będzie mod złote wrota i w ilu procetach jest zrobiona

Strony: [1]
Do góry