//********************************************************************* 
// Info Hello  
//********************************************************************* 
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_YO (C_INFO) 
{ 
npc = KDF_923_Kamil; 
nr = 1; 
condition = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition; 
information = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info; 
permanent = FALSE; 
description = "Co tam?"; 
}; 
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition() 
{ 
return TRUE; 
}; 
 
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info() 
{ 
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00"); //CO JEST? 
AI_Output (other ,self,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić 
}; 
 
//********************************************************************* 
// Zadanie 
//********************************************************************* 
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_zadanie (C_INFO) 
{ 
npc = KDF_923_Kamil; 
nr = 1; 
condition = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition; 
information = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info; 
permanent = FALSE; 
description = "Moge ci pomóc?"; 
}; 
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition() 
{ 
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_YO)) 
{ 
return TRUE; 
}; 
}; 
 
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info() 
{ 
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_00"); //CO ci się stało? 
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić.Uciekli do lasu.I zabrali wszystkie moje rzeczy. 
AI_Output (self,other,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_02"); //Proszę odzyskaj je dla mnie 
Log_CreateTopic (TOPIC_Rabusie, LOG_MISSION); 
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_RUNNING); 
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Kamil został obrabowany.Muszę odzyskac jego rzeczy."); 
}; 
//********************************************************************* 
// Koniec zadania 
//********************************************************************* 
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy (C_INFO) 
{ 
npc = KDF_923_Kamil; 
nr = 1; 
condition = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition; 
information = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info; 
permanent = FALSE; 
description = "Mam twoje księgi"; 
}; 
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition() 
{ 
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_zadanie)) 
&& (npr_Hasitems (other,ITRU_PALHOLYBOLT)>= 1)  
{ 
return TRUE; 
}; 
}; 
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info() 
{ 
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_00"); //Znalazłem przy nich te rune. 
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_01"); //Ratujesz mi życie bez niej dawno bym zginął 
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_02"); //W nagrode masz pare złotych monet napewno ci się przydadzą. 
B_giveinvitems (other, self, ITRU_PALHOLYBOLT, 1); 
Createinvitems (self, itmi_gold, 150); 
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 150); 
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Odzyskałem rzeczy Kamil'a."); 
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_SUCCESS); 
};
Edit:Następny skrypt:
//********************************************************************* 
// Info Hello  
//********************************************************************* 
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_YO (C_INFO) 
{ 
npc = KDF_923_Kamil; 
nr = 1; 
condition = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition; 
information = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info; 
permanent = FALSE; 
description = "Co tam?"; 
}; 
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition() 
{ 
return TRUE; 
}; 
 
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info() 
{ 
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00"); //CO JEST? 
AI_Output (other ,self,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić 
}; 
 
//********************************************************************* 
// Zadanie 
//********************************************************************* 
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_zadanie (C_INFO) 
{ 
npc = KDF_923_Kamil; 
nr = 1; 
condition = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition; 
information = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info; 
permanent = FALSE; 
description = "Moge ci pomóc?"; 
}; 
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition() 
{ 
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_YO)) 
{ 
return TRUE; 
}; 
}; 
 
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info() 
{ 
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_00"); //CO ci się stało? 
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić.Uciekli do lasu.I zabrali wszystkie moje rzeczy. 
AI_Output (self,other,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_02"); //Proszę odzyskaj je dla mnie 
Log_CreateTopic (TOPIC_Rabusie, LOG_MISSION); 
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_RUNNING); 
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Kamil został obrabowany.Muszę odzyskac jego rzeczy."); 
}; 
//********************************************************************* 
// Koniec zadania 
//********************************************************************* 
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy (C_INFO) 
{ 
npc = KDF_923_Kamil; 
nr = 1; 
condition = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition; 
information = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info; 
permanent = FALSE; 
description = "Mam twoje księgi"; 
}; 
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition() 
{ 
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_zadanie)) 
&& (npc_Hasitems (other,ITRU_PALHOLYBOLT)>= 1)  
{ 
return TRUE; 
}; 
}; 
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info() 
{ 
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_00"); //Znalazłem przy nich te rune. 
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_01"); //Ratujesz mi życie bez niej dawno bym zginął 
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_02"); //W nagrode masz pare złotych monet napewno ci się przydadzą. 
B_giveinvitems (other, self, ITRU_PALHOLYBOLT, 1); 
Createinvitems (self, itmi_gold, 150); 
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 150); 
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Odzyskałem rzeczy Kamil'a."); 
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_SUCCESS); 
};