Błąd 3017 12

O temacie

Autor MR Diego

Zaczęty 29.01.2011 roku

Wyświetleń 3017

Odpowiedzi 12

MR Diego

MR Diego

Użytkownicy
posty21
Propsy2
  • Użytkownicy

MR Diego

Błąd
2011-01-29, 16:18(Ostatnia zmiana: 2011-01-29, 16:30)
//*********************************************************************
//   Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_YO   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_923_Kamil;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition;
   information = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Co tam?";
};

FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info()
{
   AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00"); //CO JEST?
   AI_Output (other ,self,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić
   

   };

//*********************************************************************
//   Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_zadanie   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_923_Kamil;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition;
   information = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Moge ci pomóc?";
};

FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition();
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_YO));
{
   return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info();
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_00"); //CO ci się stało?
   AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić.Uciekli do lasu.I zabrali wszystkie moje rzeczy.
   AI_Output (self,other,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_02"); //Proszę odzyskaj je dla mnie
Log_CreateTopic (TOPIC_Rabusie, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Kamil został obrabowany.Muszę odzyskac jego rzeczy.");
   };
//*********************************************************************
//   Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy   (C_INFO)
{
   npc         = KDF_923_Kamil;
   nr          = 1;
   condition   = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition;
   information = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info;
   permanent   = FALSE;
   description = "Mam twoje księgi";
};

FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition();
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_zadanie));
&& (npr_Hasitems (other,ITRU_PALHOLYBOLT)>= 1);
{
   return TRUE;

};

FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info()
{
   AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_00"); //Znalazłem przy nich te rune.
   AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_01"); //Ratujesz mi życie bez niej dawno bym zginął
   AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_02"); //W nagrode masz pare złotych monet napewno ci się przydadzą.


B_giveinvitems (other, self, ITRU_PALHOLYBOLT, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 150);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 150);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Odzyskałem rzeczy Kamil'a.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_SUCCESS);
};
Jestem zielony i nie moge znaleść błędu który wykrywa mi spacer.TO mod do Gothic 2 NK
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc

Graveir

Błąd
#1 2011-01-29, 16:28(Ostatnia zmiana: 2011-01-29, 16:35)
Dwa podstawowe pytania-która część gothic?(jak dwójka to może pomogę,bo w G1 się nie bawię).A drugie-jaki błąd wywala spacer?
Edit:Znalazłem błąd:
Cytuj
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition();
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_zadanie));
&& (npr_Hasitems (other,ITRU_PALHOLYBOLT)>= 1);
{
return TRUE;

};
Zmień:
&& (npr_Hasitems (other,ITRU_PALHOLYBOLT)>= 1);
na && (npc_Hasitems (other,ITRU_PALHOLYBOLT)>= 1);
Edit2:I co działa ci?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

MR Diego

MR Diego

Użytkownicy
posty21
Propsy2
  • Użytkownicy

MR Diego

Błąd
#2 2011-01-29, 16:34(Ostatnia zmiana: 2011-01-29, 16:41)
Spacer wywala błąd U:PAR:Expected ';' (line 176) nie wiem co to oznacza jestem zielony

bezi nadal nie działa
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
W jakich skryptach coś dodawałeś?Napisz mi lub wyślij te wszystkie skrypty to ci sprawdzę.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_zadanie));Wywal stąd średnik.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc

Graveir

Błąd
#5 2011-01-29, 16:44(Ostatnia zmiana: 2011-01-29, 16:51)
Adanos dobrze mówi.Po warunkach nie ma być średników(btw.mały ot-dobrze mówię Adanos?^^ )
Edit:Poprawnie powinno być tak:
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_YO (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info;
permanent = FALSE;
description = "Co tam?";
};

FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info()
{
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00"); //CO JEST?
AI_Output (other ,self,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić
};

//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_zadanie (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Moge ci pomóc?";
};

FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition();
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_YO))
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_00"); //CO ci się stało?
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić.Uciekli do lasu.I zabrali wszystkie moje rzeczy.
AI_Output (self,other,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_02"); //Proszę odzyskaj je dla mnie
Log_CreateTopic (TOPIC_Rabusie, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Kamil został obrabowany.Muszę odzyskac jego rzeczy.");
};
//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam twoje księgi";
};

FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_zadanie))
&& (npr_Hasitems (other,ITRU_PALHOLYBOLT)>= 1)
{
return TRUE;

};

FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_00"); //Znalazłem przy nich te rune.
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_01"); //Ratujesz mi życie bez niej dawno bym zginął
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_02"); //W nagrode masz pare złotych monet napewno ci się przydadzą.


B_giveinvitems (other, self, ITRU_PALHOLYBOLT, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 150);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 150);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Odzyskałem rzeczy Kamil'a.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_SUCCESS);
};
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

MR Diego

MR Diego

Użytkownicy
posty21
Propsy2
  • Użytkownicy
 instance KDF_923_Kamil (Npc_Default) // Postać stworzył MR Diego
{
// ------ NSC ------
name = "Kamil";
guild = GIL_KDF;
id = 923;
voice = 13;
flags       = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_FRIEND;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 6); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_addon_Rozjebywacz);
EquipItem (self, ItRw_Sld_Bow);
CreateInvItems (self, ItRw_Arrow, 10);
CreateInvItems          (self, Itri_prot_fire_01, 1);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);

// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Diego, BodyTex_N, ITAR_KFD_L);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Arrogance.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 100); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_923;
};

FUNC VOID Rtn_Start_923 ()
{
TA_Stard_Eating (07,00,21,00,"NW_TAVERNE_04");
TA_Stand_ArmsCrossed (21,00,07,00,"NW_TAVERNE_04");
};
     
być może błąd jest w tym pliku
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Skrypt postaci jest ok.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

MR Diego

MR Diego

Użytkownicy
posty21
Propsy2
  • Użytkownicy
INSTANCE ItMw_Addon_Rozjebywacz (C_Item)
{   
   name             =   "Rozjebywacz";  

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_1HD_SWD|ITEM_MISSION;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   1000000;

   damageTotal        =    150;
   damagetype          =   DAM_EDGE;   
   range             =     120;      

   cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =   10;
   visual             =   "ItMw_065_1h_sword_bastard_03.3DS";

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_OneHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};
lub w tym
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc

Graveir

Błąd
#9 2011-01-29, 17:04(Ostatnia zmiana: 2011-01-29, 20:04)
Zapomniałeś o skryptale nie będę się czepiał^^skrypt broni też jest ok.
const string TOPIC_Rabusie = "Rabusie";
Wpis zadania tak powinien wyglądać:)

 instance KDF_923_Kamil (Npc_Default) // Postać stworzył MR Diego
{
        // ------ NSC ------
        name            = "Kamil";
        guild           = GIL_KDF;
        id                      = 923;
        voice           = 13;
        flags       = 0;                                                                                //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
        npctype         = NPCTYPE_FRIEND;
         
        // ------ Attribute ------
        B_SetAttributesToChapter (self, 6);                                                                                                                                     //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
                 
        // ------ Kampf-Taktik ------
        fight_tactic            = FAI_HUMAN_MASTER;     // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD
         
        // ------ Equippte Waffen ------                                                                                                                                        //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
        EquipItem                       (self, ItMw_addon_Rozjebywacz);
        EquipItem                       (self, ItRw_Sld_Bow);
        CreateInvItems          (self, ItRw_Arrow, 10);
        CreateInvItems          (self, Itri_prot_fire_01, 1);
        // ------ Inventory ------
        B_CreateAmbientInv      (self);
                 
        // ------ visuals ------                                                                                                                                                        //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
        B_SetNpcVisual          (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Diego, BodyTex_N, ITAR_KFD_L);              
        Mdl_SetModelFatness     (self, 0);
        Mdl_ApplyOverlayMds     (self, "Humans_Arrogance.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed
         
        // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
        B_GiveNpcTalents (self);
         
        // ------ Kampf-Talente ------                                                                                                                                          //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
        B_SetFightSkills (self, 100); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60
 
        // ------ TA anmelden ------
        daily_routine           = Rtn_Start_923;
};
 
FUNC VOID Rtn_Start_923 ()
{
        TA_Stand_Eating         (07,00,21,00,"NW_TAVERNE_04");
        TA_Stand_ArmsCrossed            (21,00,07,00,"NW_TAVERNE_04");
};
Poprawny skrypt.
Edit3:
//*********************************************************************
// Info Hello  
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_YO (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info;
permanent = FALSE;
description = "Co tam?";
};
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition()
{
return TRUE;
};
 
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info()
{
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00"); //CO JEST?
AI_Output (other ,self,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić
};
 
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_zadanie (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Moge ci pomóc?";
};
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_YO))
{
return TRUE;
};
};
 
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_00"); //CO ci się stało?
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić.Uciekli do lasu.I zabrali wszystkie moje rzeczy.
AI_Output (self,other,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_02"); //Proszę odzyskaj je dla mnie
Log_CreateTopic (TOPIC_Rabusie, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Kamil został obrabowany.Muszę odzyskac jego rzeczy.");
};
//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam twoje księgi";
};
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_zadanie))
&& (npr_Hasitems (other,ITRU_PALHOLYBOLT)>= 1)  
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_00"); //Znalazłem przy nich te rune.
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_01"); //Ratujesz mi życie bez niej dawno bym zginął
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_02"); //W nagrode masz pare złotych monet napewno ci się przydadzą.
B_giveinvitems (other, self, ITRU_PALHOLYBOLT, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 150);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 150);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Odzyskałem rzeczy Kamil'a.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_SUCCESS);
};
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

MR Diego

MR Diego

Użytkownicy
posty21
Propsy2
  • Użytkownicy
teraz wyskoczył mi błąd U;Par; Redifiered identifier; Dia_KFD_923_Kamil_rzeczy_Conpiton(line68)
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc

Graveir

Błąd
#11 2011-01-29, 17:52(Ostatnia zmiana: 2011-01-29, 17:57)
//*********************************************************************
// Info Hello  
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_YO (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info;
permanent = FALSE;
description = "Co tam?";
};
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition()
{
return TRUE;
};
 
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info()
{
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00"); //CO JEST?
AI_Output (other ,self,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić
};
 
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_zadanie (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Moge ci pomóc?";
};
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_YO))
{
return TRUE;
};
};
 
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_00"); //CO ci się stało?
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić.Uciekli do lasu.I zabrali wszystkie moje rzeczy.
AI_Output (self,other,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_02"); //Proszę odzyskaj je dla mnie
Log_CreateTopic (TOPIC_Rabusie, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Kamil został obrabowany.Muszę odzyskac jego rzeczy.");
};
//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam twoje księgi";
};
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_zadanie))
&& (npr_Hasitems (other,ITRU_PALHOLYBOLT)>= 1)  
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_00"); //Znalazłem przy nich te rune.
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_01"); //Ratujesz mi życie bez niej dawno bym zginął
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_02"); //W nagrode masz pare złotych monet napewno ci się przydadzą.
B_giveinvitems (other, self, ITRU_PALHOLYBOLT, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 150);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 150);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Odzyskałem rzeczy Kamil'a.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_SUCCESS);
};
Edit:Następny skrypt:
//*********************************************************************
// Info Hello  
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_YO (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info;
permanent = FALSE;
description = "Co tam?";
};
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_YO_Condition()
{
return TRUE;
};
 
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_YO_Info()
{
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00"); //CO JEST?
AI_Output (other ,self,"DIA_KFD_923_Kamil_YO_15_00_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić
};
 
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_zadanie (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "Moge ci pomóc?";
};
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_YO))
{
return TRUE;
};
};
 
FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_00"); //CO ci się stało?
AI_Output (self,other ,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_01"); //Napadli mnie bandyci.Nie zdołałem się ochronić.Uciekli do lasu.I zabrali wszystkie moje rzeczy.
AI_Output (self,other,"DIA_KFD_923_Kamil_zadanie_15_55_02"); //Proszę odzyskaj je dla mnie
Log_CreateTopic (TOPIC_Rabusie, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Kamil został obrabowany.Muszę odzyskac jego rzeczy.");
};
//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy (C_INFO)
{
npc = KDF_923_Kamil;
nr = 1;
condition = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition;
information = DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam twoje księgi";
};
 
FUNC INT DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_KDF_923_Kamil_zadanie))
&& (npc_Hasitems (other,ITRU_PALHOLYBOLT)>= 1)  
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_00"); //Znalazłem przy nich te rune.
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_01"); //Ratujesz mi życie bez niej dawno bym zginął
AI_Output (self ,other,"DIA_KFD_923_Kamil_rzeczy_15_55_02"); //W nagrode masz pare złotych monet napewno ci się przydadzą.
B_giveinvitems (other, self, ITRU_PALHOLYBOLT, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 150);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 150);
B_LogEntry (TOPIC_Rabusie,"Odzyskałem rzeczy Kamil'a.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rabusie, LOG_SUCCESS);
};
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

MR Diego

MR Diego

Użytkownicy
posty21
Propsy2
  • Użytkownicy
Temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry