Szkoła po gimnazjum 76507 297

O temacie

Autor

Zaczęty 23.02.2010 roku

Wyświetleń 76507

Odpowiedzi 297

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
A hajs za zamawiane w chuj się marnuje, ale nie chce mi się pisać w jaki sposób :D
 

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Praktyke bedziesz mial na studiach
Oj, uważaj żebyś się nie rozczarował proporcją tej praktyki do faktycznego napierdalania na sucho linijek z podręczników / notatek.

Nie oczekuje chuj wie czego. Mowie tylko, ze praktyka bedzie - nie da sie tego ukryc. Beke mam tez z pierdolenia ze duzo jest praktyki w technikum np. elektronicznym. Zajebiscie, Intel tylko czeka na pracownikow ktorzy umieja przylutowac do plytki krzemowej tranzystor. Szkoda ze teraz robia to roboty.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
W sumie tak sobie pomyślałem, że jakbyśmy jeszcze pare lat temu nie tracili czasu na jakies bzdurne projekty, mody czy programowanie chuj wie czego, a poświęcili ten czas na programowaniu jakiś aplikacji giełdowych, analizowaniu strategii z dala od manipulantów dawno te forum by generowało takie dochody, że za samą rejestracje tutaj byśmy pobierali 1000$ :P
A tak chuj...

Tak zostają sami nieudacznicy, którzy dyskutują jakie studia wybrać i skąd wziąć zasiłek :P
Konwencjonalnymi metodami daleko nie zajedziecie...
Niewiedziałem czy dissować czy propsować, ale zakładając, że Siekacz posłużył się tu pewnym wyolbrzymieniem, trzeba niestety przyznać, że taka jest smutna prawda, że to forum w swoim czasie dysponowało całkiem niezłym potencjałem, z którego teraz ni chuja gówno, kamyk na kamyku nie zostało...

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5239
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Możesz jaśniej? Łatwo oceniać przeszłość, potraficie powiedzieć co należałoby robić TERAZ żeby przyszłość była taka świetlana? A może pójdziecie na łatwiznę i powiecie że już za późno? Takie gadanie jest pozbawione jakiegokolwiek praktycznego sensu, więc mogli byście sobie równie dobrze darować.

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Mogę popłakać nad samym sobą, ale robiłem to już tyle razy, że mi się już po prostu nie chce i chyba czas po prostu spiąć poślady. mam już plan na życie, chociaż pewnie za chuja nic z tego nie będzie  :lol2:
 

Siekacz

Siekacz

Użytkownicy
posty139
Propsy274
  • Użytkownicy

Siekacz

Szkoła po gimnazjum
#185 2013-04-21, 09:32(Ostatnia zmiana: 2013-04-21, 09:34)
Możesz jaśniej? Łatwo oceniać przeszłość, potraficie powiedzieć co należałoby robić TERAZ żeby przyszłość była taka świetlana? A może pójdziecie na łatwiznę i powiecie że już za późno? Takie gadanie jest pozbawione jakiegokolwiek praktycznego sensu, więc mogli byście sobie równie dobrze darować.

Nie chodziło mi o to. Przeszłość wcale nie była taka różowa, po prostu zmienił się klimat.

Luźno zastanawiam się jakimi zasobami w tym momencie dysponuje to forum i czy można je profitowo wykorzystać.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Szkoła po gimnazjum
#186 2013-04-21, 14:07(Ostatnia zmiana: 2013-04-21, 14:07)
Tłuste włosy i wyrośnięte paznokcie.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Przyklad SGH gdzie wiekszosc znajduje zatrudnienie w zawodzie jeszcze na studiach
Na konferencji w Oxfordzie poznałem dziewczynę, która po skończeniu SGH dostała fuchę w banku BNP Paribas (jeden z największych banków w Europie) i na konferencji była w charakterze... łowcy głów. Jak się chce to można się wybić, nawet po studiach w Polsce.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Nekovsky

Nekovsky

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Też mam dylemat czy w kierunku informatyki iść do liceum czy technikum.Technikum to pewny zawód ale jednak w liceum można jeszcze się zdecydować na inny kierunek.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Technikum to pewny zawód
Cobyś się nie zdziwił.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Szkoła po gimnazjum
#190 2013-05-03, 09:28(Ostatnia zmiana: 2013-05-03, 09:29)
Chyba kurwa w mc Donaldzie lub ulotkach, biedaku :lol2:
 

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Szkoła po gimnazjum
#191 2013-05-03, 09:34(Ostatnia zmiana: 2013-05-03, 09:35)
Technikum to pewny zawód
Cobyś się nie zdziwił.

natomiast po zawodówce coraz częściej staje się to faktem mimo, że faktycznie w dużym procencie chodzą tam debile i plebs ale co tam. w końcu lepiej być bezrobotnym magistrem magistrem, ale przynajmniej wykształconym niż mieć jakiś rzemieślniczy zawód i pewną robotę bo praca fizyczna taka uwłaczająca, nie?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Thoro zajeb mu.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Technikum to pewny zawód
Cobyś się nie zdziwił.
Cobyś Ty się nie zdziwił jak życie mu się spierdoli z jakiegoś bliżej nieznanego powodu po skończeniu liceum, a on do CV wpisze sobie tylko licbazę i doświadczenia brak.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Zarówno po liceum jak i po technikum możesz iść na studia. Zastanów się czy dla ciebie jest ważniejszy zawód czy rok mniej nauki.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
i to chuj oszustwo że po technikum nic nie masz
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Tomek sromek.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Technikum to pewny zawód
Cobyś się nie zdziwił.
Cobyś Ty się nie zdziwił jak życie mu się spierdoli z jakiegoś bliżej nieznanego powodu po skończeniu liceum
Bo po liceum życie się nie może spierdolić.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
o co ci kurwa idioto chodzi znowu
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
o co ci kurwa idioto chodzi znowu
O to ze jak "spierdoli mu się życie" to huj z tego czy ma technikum czy liceum.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry