[/quote]
Co do nekromanty i maga wody to trzeba do nich dołączyć bo inaczej nie dostaniesz się do Lorda Hagena
[/quote]
O tym jak najbardziej wiem, jednak niezupełnie o to mi chodziło. Raczej o to, co się dzieje (jakieś nowinki w dialogach, jakieś alternatywy przejścia poszczególnych misji, jakieś premie związane z umiejętnościami) już PO PRZYŁĄCZENIU SIĘ do danej gildii. Doszedłem do wniosku, że póki co pogram sobie nekromancką hybrydą (nekromanta ze średnim wyszkoleniem wojowniczym i kilkoma złodziejskimi umiejętnościami) i chwilowo przynajmniej (drugi rozdział, górnicza dolina) gra się miodnie i o wiele lepiej niż samym pustym nekromantą czy innym magiem.
Tak przy okazji - dobrym rozwiązaniem jest NARESZCIE wyregulowane skradanie i doliczanie punktów obrażeń za zadanie ciosu "z nienacka". Chociaż z łucznictwem i kusznictwem można by to i owo poprawić, m.in. celność, bo irytuje wystrzelenie dziesięciu strzał zanim chociaż jedna trafi cel.
Chciałbym także spytać, czy spotkał się ktoś z błędem dotyczącym run, np takiej "kradzieży energii" ? Bo zrobiłem tą runę, mam drugi krąg magii,dużo większą od wymaganej ilość many, w runę wyposażyć się w ekwipunku mogę, a gdy próbuję jej użyć, to pojawia się tylko animacja ładowania czaru (bezi coś tam kręci rękoma) jednak nie ma ani tekstury czaru ani nie następuje wystrzelenie ładunku. To samo ze szponem beliara przerobionym na runę. Prosiłbym o odpowiedź. Pozdrawiam.