Nie lepiej dać graczom to co już macie?
A chcesz moda bez intro/outro, zakończenia, kilku kluczowych dla fabuły lokacji?
Nadmiar czasem również szkodzi.
Chcesz nadmiaru to zagraj sobie w wielką wojnę. Tak się składa, że w Czas Zapłaty staraliśmy się uniknąć przeładowania i wszystkie innowacje są mniej lub bardziej uzasadnione. Gdybyśmy stawiali na ilość, to w cz były by m. in. zbroje podzielone na elementy i wiele innych patentów, pomysłów, modeli 3d, które w międzyczasie udało nam się opracować a się nie ukażą.
I powtórzę jeszcze raz jak zwykle w takich sytuacjach:
Jeśli komuś nie odpowiada nasz tryb pracy, czy tępo to serdecznie zapraszam do współpracy. Z pewnością z Tobą skończymy tego moda szybciej niż odpisując na forum na głupie uwagi.
Jeśli komuś nie odpowiada "brief" projektu to również wcale nie musi na niego czekać i poganiać innych, bo my jesteśmy wszystkich kwestii świadomi. Droga wolna.
Nie jakiś tam męski głos, tylko Aragorn!, swoją drogą to pasuje zajebiście, jak ktoś nie wie to niech zobaczy Gameplay z CZ.
Jaki znowu Aragorn

? Gwoli ścisłości lektor będzie do włączenia opcjonalnie i będą to dwa głosy (bohater-rozmówca). Wszystkie ścieżki zostały wykreowane automatycznie, tak więc jest to lektor programowy co z tym idzie nie należy się spodziewać rewelacji. Daliśmy to ponieważ duża część młodych graczy nie potrafi czytać stąd też jest to konieczne.
Będzie jeszcze jeden lektor, profesjonalny jak na warunki i możliwości modderów. Będzie on odpowiadał za udźwiękowienie intro/outro i być może co ważniejszych fragmentów naszej produkcji. Sądzę, że opublikujemy próbki lektora na krótko przed premierą (jak wiele innych ciekawostek).