Kyroman - chyba najlepsza praca z zaprezentowanych aczkolwiek uważam, że polycount mógłby być większy.
Dracon - jak już pisałem poprzednio nie wygląda to niestety w żaden sposób zachęcająco na tle reszty prac jak i w ogóle.
Mea - Nie żyjemy w czasach ut 99 tak więc całe ostrze można było z powodzeniem odwzorować w 3d - tego nie odbije normal ani żadna inna tekstura w zadowalającym stopniu. Wymodelowałeś rowki w rękojeści, które właśnie z powodzeniem można by zastąpić mapą wypukłości. Podczas użycia są niewidoczne (trzymanie noża) i ogóle mało się rzucają oczy względem ostrza.
Sroka - Z rękojeścią to samo co powyżej.
Ogólnie jestem trochę zawiedziony. Nie zaprezentowano nic odkrywczego choć ciekawych typów noży jest setki które powalają już samym kształtem nie wspominając o wykończeniu.