zrobiłem taki skrypt:
INSTANCE ItFo_Poison (C_Item)
{
name = "Trucizna";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = 150;
visual = "ItPo_Perm_STR.3ds";
material = MAT_GLAS;
scemeName = "POTIONFAST";
on_state[0] = Use_poison;
description = name;
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = 150;
};
FUNC VOID Use_poison()
{
if (trucizna == TRUE)
{
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] - 1;
};
};
i niby działa - gra się uruchamia,żadnych błędów, ale jak próbuje wypić
tą truciznę to bezi ją pije ale nie ma żadnego efektu.
PS:
zmienna w storyGlobals wygląda tak:
// *************************
// Globalvariablen für Story
// *************************
// ------ Teacher MAX Werte ------
const int T_MEGA = 300; //Pyrokar MANA
const int T_MAX = 200;
const int T_HIGH = 120;
const int T_MED = 90;
const int T_LOW = 60;
//**************
// ADDON
//**************
var int Saturas_KlaueInsMeer;
var int Saturas_AboutWilliam;
var int MIS_Eremit_Klamotten;
var int Diego_angekommen;
var int Diego_IsDead;
var int PlayerTalkedToSkipNW;
var int PlayerTalkedToGregNW;
//---------------------------------------------------
// ITEMS
//----- Artefakt Set der Bauern (HP)-----------------
var int trucizna;
var int HP_Ring_1_Equipped;
var int HP_Ring_2_Equipped;
var int HP_Amulett_Equipped;
/*
var int HP_Ring_Double_Bonus; ...
PS2: coś mi się nie chce pogrubić moja zmienna, ale chyba zobaczycie,
zmienna nazywa się "var int trucizna"